whehe, goed bezig! Nou ja, ik sta ook om 7 uur al folders op een pallet te stapelenquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:00 schreef Bosbeetle het volgende:
morgen bij de melkfabriek aan het werk
Ik sta om 7 uur melk uit potjes in andere potjes te gieten achja blijkbaar hoort dat zo!quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:26 schreef Cynic het volgende:
[..]
whehe, goed bezig! Nou ja, ik sta ook om 7 uur al folders op een pallet te stapelen
Erg goed idee!quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik sta om 7 uur melk uit potjes in andere potjes te gieten achja blijkbaar hoort dat zo!
trouwens we moeten idd een minimeet organiseren
frollie...quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ga jij eens snel eten, anders moet ik straks weer wachten.
ja hoor niks veranderd in dat half jaarquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:28 schreef Maris. het volgende:
heey kun je weer wennen in nederland bosbeetle
Een kloon ?quote:
Hoe komt de duizeligheid dan ?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:24 schreef Cynic het volgende:
oeh, duizelig!
Kan ik net zo goed bier gaan drinken!
dat hoop ik maarquote:
ah rondje rijden en zwansen mist hetquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:10 schreef Cynic het volgende:
En anders is het ook niet erg
Gouden Pijl is vanavond trouwens
tof toen ik het eerste nummer van die cd luisterde had ik een tool idee en nu een paar nummers verder al allerlei invloeden gehoord maar het klinkt allemaal wel gaafquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:18 schreef Cynic het volgende:
Ik heb alle 4 cd's besteld, die zullen in de loop van deze/volgende week wel binnendruppelen
Hmm fluit is me nog niet opgevallen .. Ik luister het in de kamer en ik krijg de hele tijd te horen dat is 'dat ding' zachter moet zetten enzoquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:27 schreef Cynic het volgende:
Ja, mooi he? Het heeft inderdaad wel wat verschillende invloeden maar toch wel een eigen geluid. Denk wel weer dat het een band is voor een relatief smal publiek.
Die fluit er af en toe doorheen is ook mooi
haha ik moet nog zoveel ik wil ook een adapter voor draadloze harddisk (zodat ik snel wat oude HDs kan leeghalen) en dan daarbij een grote HDquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:34 schreef Cynic het volgende:
Oh, dan zit die fluit denk ik in latere nummers. Draadloos is wel erg hip inderdaad
Iddquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:37 schreef Cynic het volgende:
en zo'n ander ding moest je toch ook nog?
Die fluit is heel erg jethro tull achtigquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 17:34 schreef Cynic het volgende:
Oh, dan zit die fluit denk ik in latere nummers. Draadloos is wel erg hip inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |