En dit zit er allemaal inquote:In het begin is de smaak wel even wennen, maar na twee weken wil je niets anders meer!
...daarna met wat listerine spoelen....quote:Op maandag 31 juli 2006 19:57 schreef Brembo het volgende:
Moet zeggen Elmex rood, gaat je bekook altijd wel van branden. Terwijl Groen heerlijk mint is.
Idd heb die voor gevoelige tanden en die werkt echt goedquote:Op maandag 31 juli 2006 20:05 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Parodontax is effe wennen, maar daarna wil je echt geen andere tandpasta meer!
quote:Op maandag 31 juli 2006 20:05 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Parodontax is effe wennen, maar daarna wil je echt geen andere tandpasta meer!
eensquote:Op maandag 31 juli 2006 19:41 schreef ioko het volgende:
Ik vind hem heerlijk, maar wel ff wennen in het begin
dat heb ik nu met gewone tandpasta, want een chemische sjit bende is dat zegquote:Op maandag 31 juli 2006 20:42 schreef Brunette het volgende:
Ik heb hem ook gehad en moest altijd kokhalzen als ik weer eens mijn tanden ging poetsen
Nou, lekker bidden zeg.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:48 schreef LeT0W het volgende:
gebid
quote:Op maandag 31 juli 2006 20:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat heb ik nu met gewone tandpasta, want een chemische sjit bende is dat zeg![]()
das wel fijn dan hèquote:Op maandag 31 juli 2006 20:57 schreef Blue-eagle het volgende:
Paradontax gaat me iets te ver maar werkt wel erg goed. Zelf gebruik ik Sensodyne, bijna net zo goed maar dan wel met tandpasta smaakIets duurder dan normaal maar ik -garandeer- je dat je nooit meer last hebt van gevoelig tandvlees, gevoelige zenuwen (in je mond dus) en tanden.
aah net zoals bij gewone tandpastaquote:Op maandag 31 juli 2006 22:23 schreef EnderOnline het volgende:
Door die vieze smaak denken mensen juist dat het werkt!
Iets duurder?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:57 schreef Blue-eagle het volgende:
Paradontax gaat me iets te ver maar werkt wel erg goed. Zelf gebruik ik Sensodyne, bijna net zo goed maar dan wel met tandpasta smaakIets duurder dan normaal maar ik -garandeer- je dat je nooit meer last hebt van gevoelig tandvlees, gevoelige zenuwen (in je mond dus) en tanden.
Jammer alleen dat als je echt last van je tandvlees hebt (parodontitis) Parodontax ook niets help en dat je zonder tandarts en mondhygiëniste waarschijnlijk uiteindelijk toch met loszittende tanden te maken krijgt. Parodontax is gewoon een symptoombestrijder, tandvlees wordt wat minder gevoelig en minder rood, je kaak blijft echter gewoon ontstoken, en dat wordt alleen maar erger.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:38 schreef Agag het volgende:
Ik heb al een tijdje last van mijn gebit, met name tandvlees. Naar de tandarts durf ik niet.![]()
Ik poets altijd met elmex. Op advies van vrienden heb ik eens parodontax gekocht. Dat zou goed helpen tegen ontstoken tandvlees.
....
Als je er eenmaal aan gewent bent, dan wil je die zoete mint smaak troep niet meer....quote:Op maandag 31 juli 2006 19:41 schreef ioko het volgende:
Ik vind hem heerlijk, maar wel ff wennen in het begin
eenschquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:02 schreef firestorm_99 het volgende:
gewoon ff wennen en dan wil je niet anders meer!
als ik andere tandpasta gebruik heb ik het gevoel dat mijn tanden niet schoon zijn!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:02 schreef firestorm_99 het volgende:
gewoon ff wennen en dan wil je niet anders meer!
Ik kan zo met je meepraten. Ik kocht bij de drogist een aantal spullen en kregen we een tube Paradontax mee. Dus ik die avond van: Goh, laat me dit spul is ff testen.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:38 schreef Agag het volgende:
Ik heb al een tijdje last van mijn gebit, met name tandvlees. Naar de tandarts durf ik niet.![]()
Ik poets altijd met elmex. Op advies van vrienden heb ik eens parodontax gekocht. Dat zou goed helpen tegen ontstoken tandvlees.
Enfin, ik heb zojuist gegeten, dus net ff mijn tanden gepoetst.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een grafsmaak!!! Echt niet normaal. Het smaakt naar tuinaarde gemengd met zeewater.Serieus deze beschrijving komt qua smaak het best in de buurt. WTF.
Tandpasta hoort toch naar mint te smaken? Zijn er hier meer mensen die parodontax gebruiken? Hoe krijg je het weggepoetst? Of went die smaak na verloop van tijd?
Awel, wellicht is het een teken dat het goede tandpasta is. Voor de smaak hoef je hem in ieder geval niet te kopen.![]()
behalve dan dat paradontax heel erg verschilt van alle andere pasta'squote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:06 schreef Dickbride het volgende:
Wat een bullshit allemaal zeg. Het maakt echt geen zak uit welke tandpasta je gebruikt. Dat weten de tandartsen ook maar die mogen dat officieel niet zeggen omdat ze geen specifieke merken/soorten mogen aanprijzen. En ik heb genoeg tandartsvrienden om dat te kunnen zeggen.
Waarom krijg ik bij die goedkope troep dan gevoelige tanden en bij elmex niet?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:06 schreef Dickbride het volgende:
Wat een bullshit allemaal zeg. Het maakt echt geen zak uit welke tandpasta je gebruikt. Dat weten de tandartsen ook maar die mogen dat officieel niet zeggen omdat ze geen specifieke merken/soorten mogen aanprijzen. En ik heb genoeg tandartsvrienden om dat te kunnen zeggen.
hoaxquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Waarom krijg ik bij die goedkope troep dan gevoelige tanden en bij elmex niet?
Omdat Dickbride niet helemaal subtiel genoeg is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:34 schreef tralalala het volgende:
[..]
Waarom krijg ik bij die goedkope troep dan gevoelige tanden en bij elmex niet?
Paradontaxquote:Op maandag 31 juli 2006 19:38 schreef Agag het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een grafsmaak!!! Echt niet normaal. Het smaakt naar tuinaarde gemengd met zeewater.Serieus deze beschrijving komt qua smaak het best in de buurt. WTF.
Tandpasta hoort toch naar mint te smaken? Zijn er hier meer mensen die parodontax gebruiken? Hoe krijg je het weggepoetst? Of went die smaak na verloop van tijd?
Awel, wellicht is het een teken dat het goede tandpasta is. Voor de smaak hoef je hem in ieder geval niet te kopen.![]()
tsja, it works for me. ik ben een wat oudere fokker met geen gaatje in zijn gebit. zit wel in de familie trouwens.quote:
Ik vind het zo smerig, de mint- of mentholsmaal kan me niet sterk genoeg zijn!quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tsja, it works for me. ik ben een wat oudere fokker met geen gaatje in zijn gebit. zit wel in de familie trouwens.
Het is gewoon even wennen. Ik vind al die andere tandpasta's niet om te hachelen.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:38 schreef Agag het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O ja? Staat dat in het grote Tandpasta Wetboek?quote:Tandpasta hoort toch naar mint te smaken?
Al jaaaaaaren.quote:Zijn er hier meer mensen die parodontax gebruiken?
Hoe bedoel je, weggepoetst?quote:Hoe krijg je het weggepoetst?
Voor veel mensen is het blijkbaar even wennen. Bij mij duurde dat wennen twee poetsbeurten of zo. Ik vond het niet zo erg als jij het nu doet voorkomen.quote:Of went die smaak na verloop van tijd?
Voor de smaak hoef je het ook niet te laten.quote:Awel, wellicht is het een teken dat het goede tandpasta is. Voor de smaak hoef je hem in ieder geval niet te kopen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |