Voetbal is minder boeiend dan zo ongeveer alles.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:51 schreef Fogel het volgende:
Jag, voetbal is nog minder boeiend dan de stad Parijs...
Het heet RBK. En vandaag is er een gele auto vanaf hetzelfde stadion naar mijn apartement gereden om een pizza af te leveren (door een niet geheel onaantrekkelijke blondine van een jaar of 20).quote:Op maandag 31 juli 2006 22:51 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
FC Trondheim doet het kennelijk niet zo goed.Dat kan je ook gewoon zeggen hoor.
quote:Op maandag 31 juli 2006 22:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Voetbal is minder boeiend dan zo ongeveer alles.
De club kan niet rondkomen en verkoopt dus maar pizza'squote:Op maandag 31 juli 2006 22:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het heet RBK. En vandaag is er een gele auto vanaf hetzelfde stadion naar mijn apartement gereden om een pizza af te leveren (door een niet geheel onaantrekkelijke blondine van een jaar of 20).
Ik garandeer nog niks (eerst even zelf bedenken of ik nog ergens heen ga), maar stuur maar effe een mailtje.quote:
Volgende keer maak je even een foto daarvan he?quote:Op maandag 31 juli 2006 22:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Het heet RBK. En vandaag is er een gele auto vanaf hetzelfde stadion naar mijn apartement gereden om een pizza af te leveren (door een niet geheel onaantrekkelijke blondine van een jaar of 20).
=> Vraag & Aanbodquote:Op maandag 31 juli 2006 23:47 schreef Fogel het volgende:
Ik garandeer nog niks (eerst even zelf bedenken of ik nog ergens heen ga), maar stuur maar effe een mailtje.
Avondje internetten levert meer goedkope last minutes op dan naar Schiphol gaan, zo leert de ervaring van de vele topics hierquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:58 schreef Yildiz het volgende:
Ik moet ook maar eens een low-budget vakantie verzinnen. Voor een week of 2 ofzo.
Iemand serieus goede ideeën?
Dagje op schiphol toeven voor last-minute ofzo?
Vanaf halverwege volgende week, (dus dat is eigenlijk best snel)quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:12 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Avondje internetten levert meer goedkope last minutes op dan naar Schiphol gaan, zo leert de ervaring van de vele topics hier
Enig idee wanneer je wil gaan, met hoeveel personen en wat je wil zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |