En morgen speel je het weer alsof het nooit gebeurt isquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:34 schreef Saekerhett het volgende:
Gadverdamme wat is PES5 toch ook een grafspel
Net een potje gespeeld, was beter dan die gast, maar verloor met 2-0, omdat hij 1x op mijn helft kwam en later nog een lelijke vrije bal meekreeg terwijl er niks aan de hand was. Die kutgastjes van mij allemaal kansen verprutsen etc etc...
Wil ik nog een keer met een ander team, nokt ie hem snel...KUTSPEL, als die scheidsrechters niet beter worden in 6, stap ik wel weer over naar FIFA, ook al speelt dat voor geen ruk, je wordt er niet zo gek van als van PES
Weet ikquote:Op dinsdag 15 augustus 2006 22:21 schreef taart het volgende:
[..]
En morgen speel je het weer alsof het nooit gebeurt is, dat soort momenten heb ik ook zovaak.
of jij zuigtquote:Op woensdag 16 augustus 2006 00:49 schreef Nam_Soldier het volgende:
Wat ik apen vind zijn mensen die altijd met Barcelona of Brazilië spelen... Dan ligt vrijwel elke kans er wel in en lukt elk trucje.
of je leert het gewoon spelen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:34 schreef Saekerhett het volgende:
Net een potje gespeeld, was beter dan die gast, maar verloor met 2-0, omdat hij 1x op mijn helft kwam en later nog een lelijke vrije bal meekreeg terwijl er niks aan de hand was. Die kutgastjes van mij allemaal kansen verprutsen etc etc...
Wil ik nog een keer met een ander team, nokt ie hem snel...KUTSPEL, als die scheidsrechters niet beter worden in 6, stap ik wel weer over naar FIFA, ook al speelt dat voor geen ruk, je wordt er niet zo gek van als van PES
Dat soort momenten heb ik helaas ook. Ben je beter dan je tegenstander, maar je benut de kansen niet en dan doet hij het dus wel.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 20:34 schreef Saekerhett het volgende:
't Is godverdomme toch net echt voetbal!!quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat soort momenten heb ik helaas ook. Ben je beter dan je tegenstander, maar je benut de kansen niet en dan doet hij het dus wel.![]()
En ben ik de enige die hier niet blij mee is? Ze kunnen in ieder geval PES 6 nog uitbrengen op de XBOX voordat ze hem volledig afschrijven.quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 17:41 schreef Hellrazor het volgende:
xbox is dood
en als je tegen een beter iemand speelt zijn de rollen omgedraaidquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:19 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat soort momenten heb ik helaas ook. Ben je beter dan je tegenstander, maar je benut de kansen niet en dan doet hij het dus wel.
Haha klopt preciesquote:Op woensdag 16 augustus 2006 12:06 schreef taart het volgende:
[..]
en als je tegen een beter iemand speelt zijn de rollen omgedraaid
Bron?quote:Op woensdag 16 augustus 2006 16:46 schreef Wessiej het volgende:
De 25e waarschijnlijk de eerste filmpjes, mogen het er goed uitzien!
Gelukkig heb ik er al 1quote:Op donderdag 17 augustus 2006 15:07 schreef turkish_n3z het volgende:
echt jammer dat pes6 niet op xbox 1 komt. Naja dan maar een x360 kopen.
dat kan jezelf aanpassenquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:36 schreef manny het volgende:
hoe goed is Klaas Jan bij PES 6 ?
Ik heb alleen een Xbox, en een 360 ga ik niet kopen.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:26 schreef damian25 het volgende:
[..]
En ben ik de enige die hier niet blij mee is? Ze kunnen in ieder geval PES 6 nog uitbrengen op de XBOX voordat ze hem volledig afschrijven.![]()
Standaard.quote:Op zondag 20 augustus 2006 11:09 schreef damian25 het volgende:
Op wat voor camerastand spelen jullie PES eigenlijk altijd?
bron: xbox360only.nlquote:Zondag 20 augustus 2006 - De Engelse super verdediger staat niet alleen onder contract bij Chelsea maar ook bij Konami. Vorig jaar verscheen John Terry samen met Henry op de cover van Pro Evolution Soccer 5 en John Terry is nog lang niet klaar met Konami. Vandaag maakt Konami bekend dat het contract met John Terry is verlengt.
John Terry zal op de cover van Pro Evolution Soccer 6 vergezelgd worden door nieuwkomer Adriano, die een tijdje terug al tekende voor Konami. Een officiele verklaring van Konami:
Quote:
“John Terry is a player admired and respected by virtually all football fans and known for giving his all for club and country. As such, we were determined to get him on board for the new game. He was an absolute pleasure to work with during the promotion of Pro Evolution Soccer 5 as his enthusiasm and obvious love of the game shone through. He is already a brilliant advocate of Pro Evolution Soccer 6 – and is chomping at the bit to get his hands on the latest version. We look forward to working with him in the coming year.”
Ook John Terry is in zijn nopjes dat hij bijgetekend heeft. Hij vind Pro Evolution Soccer nog altijd de beste voetbalgame die er bestaat, en John is erg blij dat hij ook deel mag uitmaken van deel 6. John Terry reageerde dan ook blij met het nieuws.“As a life-long fan of the Pro Evolution Soccer series, I am delighted to be working with Konami for the second year running.”
Gelukkig wordt de Xbox 360 versie van Pro Evolution Soccer 6 volgende week voor het eerst getoond op de Games Convention. Wellicht zien we daar John Terry en Adriano ook terug.
http://www.play.com/Games(...)occer_6/Product.htmlquote:Op zondag 20 augustus 2006 23:36 schreef rival het volgende:
waar kan je hem overal pre orderen? en via welke shop/winkel heb je hem meestal het snelste binnen?
ik ben er ook nie blij mee hoorquote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:26 schreef damian25 het volgende:
[..]
En ben ik de enige die hier niet blij mee is? Ze kunnen in ieder geval PES 6 nog uitbrengen op de XBOX voordat ze hem volledig afschrijven.![]()
Waar haal je dat vandaan?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:23 schreef taart het volgende:
26 augustus 2006:
Pro Evolution Soccer 6 (demo)![]()
edit: Sorry, games.fok.nlquote:Tijdens de Leipzig games beurs zal Microsoft de marketplace weer helemaal volgooien met nieuwe content. Er zullen nieuwe demo's verschijnen, maar ook een aantal nieuwe trailers. Wat opvalt is dat er een nieuwe demo verschijnt van Test Drive Unlimited. Het schema ziet er als volgt uit:
24 augustus 2006:
Pro Evolution Soccer 6 (video)
Forza Motorsport 2 (video)
Just Cause (demo)
25 augustus 2006:
F.E.A.R (video)
F.E.A.R (demo)
Test Drive Unlimited (demo)
Splinter Cell Double Agent (video)
26 augustus 2006:
Pro Evolution Soccer 6 (demo)
Half- Life 2 (video)