Wat voor probleem was ter dan?quote:Op maandag 31 juli 2006 19:59 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Ik heb er nog niks van gehoord. maar kan niet wachten.
Is het probleem met de conditie in de ML gefixt?
Screenshots van Winning Eleven.....quote:Op maandag 31 juli 2006 23:03 schreef HAL9000S het volgende:
Hij schijnt wel goed te zijn.... winning eleven dan. Je schijnt weer leuke individuele acties te kunnen maken alleen de keepers zijn minder.
Dat de spelers na 2wedstrijden spelen moe zijn, om maar niet te spreken van de interlands die ze spelen dan moet je ze 6wedstrijden rust geven wil je de moeheidsbalkk (onderste van de 2) weer leeg krijgen. Hopelijk zijn Torres en Babel weer zo goed bij PES6quote:
Arsenal shirtje is wel van het vorig seizoenquote:Op maandag 31 juli 2006 23:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Screenshots van Winning Eleven.....
http://www.pesgroningen.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=44&Itemid=50
Komt terug. Bergkamp day niet gezien?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:35 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Arsenal shirtje is wel van het vorig seizoen![]()
Ik d8 dat de bovenste moeheid was, wat is die dan?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 01:34 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Dat de spelers na 2wedstrijden spelen moe zijn, om maar niet te spreken van de interlands die ze spelen dan moet je ze 6wedstrijden rust geven wil je de moeheidsbalkk (onderste van de 2) weer leeg krijgen. Hopelijk zijn Torres en Babel weer zo goed bij PES6![]()
Ben luiquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:44 schreef Fliepke het volgende:
Maak eens een mooie openingspost, dan plaats ik die hier bovenaan even. Dit ziet er natuurlijk niet uit.
Zou goed nieuws zijn. Speel online (PES5) altijd met Bayern. Makaay...quote:Op maandag 31 juli 2006 19:05 schreef Borkydude het volgende:
Iemand al nieuws? Ik hoorde dat Bayern Munchen en Nederland gelicenseerd zijn.
Minder streng?! Die kerel moet kaarten trekken op belangrijke momenten, maar niet pietluttig fluiten om een klein duwtjequote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:03 schreef denthemen het volgende:
het is echt veel beter geworden, winning eleven 10 dan heDe scheidsrechter is minder streng, het is soepeler en bovenal, het is sneller!! Een hele verbetering
De bovenste is de conditie van de wedstrijd die je op dat moment speelt. De onderste is de conditiebalk voor het hele seizoen, hoe voller hoe sneller je spelers moe worden in een wedstrijd.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:41 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ik d8 dat de bovenste moeheid was, wat is die dan?
Chocoladebeen enzo...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 00:12 schreef VoreG het volgende:
Ik hoop dat spelers nu eindelijk wel met het goede been schieten.
Als de bal aan komt rollen van rechts, niet met rechts schieten maar met links!
Dan nog, er is geen enkele voetballer die zo schiet. Probeer het eens. Die bal komt veel te hard aanrollen om zo'n draai met je been te maken. Daarnaast had je em met het andere been voor het intikken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |