Welke houding? Een iets luie, nonchelante?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:36 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Negers verkopen nou eenmaal goed, precies de juiste uitstraling om de jeugd aan te spreken.
Moet ik dat nou nog gaan uitleggen?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:40 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Welke houding? Een iets luie, nonchelante?
Het is een complot!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:24 schreef MadMarco het volgende:
Niet nieuw, maar wel nieuw in de hiphop/errebie wereld.
Is een list om de Nederlandse lelieblanke tienerkinders aan de neger te krijgen. Alles om de multicul er zo vroeg in te krijgen. TMF=MTV=hiphop/errebie=multicul=zionist.
tadaa
Welke tijd leef jij? Nooit van 2 Unlimited gehoord, 2 Bros 4th Floorquote:Op maandag 31 juli 2006 18:57 schreef Sjakie01 het volgende:
Is dit nieuw ofzo? Tegenwoordig heeft zo'n beetje elke blanke/getinte zangeres wel een ft. met een neger. Is dit hip? Hoor je er anders niet bij?
Ik vind het bende.![]()
Onzin! Het is eerder andersom.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:06 schreef skiczukie het volgende:
Die vieze blanke snollen kunnen niet zingen, dusa dat moet gecompenseerd worden door een negerstem.
welke uitstraling ? die van ik ben een domme aap zonder banaan met meer goud om me nek dan mister T ?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:36 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Negers verkopen nou eenmaal goed, precies de juiste uitstraling om de jeugd aan te spreken.
en negers kunnen al helemaal niet zingen, en wat krijg je dan ? ellendequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:06 schreef skiczukie het volgende:
Die vieze blanke snollen kunnen niet zingen, dusa dat moet gecompenseerd worden door een negerstem.
Gelukkig maar dat de gemiddelde blanke zanger wel de uitstraling heeft van Einsteinquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:11 schreef misantropia het volgende:
[..]
welke uitstraling ? die van ik ben een domme aap zonder banaan met meer goud om me nek dan mister T ?
Heb je het niet gehoord?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:23 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Zou hij zijn Colt.45 al hebben?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:23 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Heb je het niet gehoord?
Hij is 2 jaar terug omgekomen toen hij in een bitchfight terecht kwam![]()
let's take a moment of silence.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
dan mogen we wel een beetje meer respect voor die jongen hebben
Mijn idool.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:23 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Hij is 2 jaar terug omgekomen toen hij in een bitchfight terecht kwam![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |