nee jong die dient voor de gang bangquote:Op maandag 31 juli 2006 18:57 schreef Sjakie01 het volgende:
Is dit nieuw ofzo? Tegenwoordig heeft zo'n beetje elke blanke/getinte zageres wel een ft. met een neger. Is dit hip? Hoor je er anders niet bij?
Ik vind het bende.![]()
Na de hitsige video clipquote:Op maandag 31 juli 2006 18:58 schreef postmortum het volgende:
[..]
nee jong die dient voor de gang bang![]()
Ik ben niet jaloers, ik zeg alleen dat van die rapstukken tussendoor een nummer kan verkloten.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ben je jaloers op de negers of op de zangeressen?
Kloptquote:Op maandag 31 juli 2006 19:07 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers, ik zeg alleen dat van die rapstukken tussendoor een nummer kan verkloten.
Ja, ik wou ongeveer hetzelfde melden.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:13 schreef Henno het volgende:
Is dat weer in?Vroeger bleef het niet bij een ft., maar was het gewoon een formule om een blonde zangeres bij een rappende neger te zetten en dan hele albums te maken... 2 Unlimited, Capella, 2 brothers on the 4th floor, etc.
Juist. Zodat het Joodse ras alleen nog maar het enige pure ras is en dan gaan ze alles rulen.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:24 schreef MadMarco het volgende:
Niet nieuw, maar wel nieuw in de hiphop/errebie wereld.
Is een list om de Nederlandse lelieblanke tienerkinders aan de neger te krijgen. Alles om de multicul er zo vroeg in te krijgen. TMF=MTV=hiphop/errebie=multicul=zionist.
tadaa
Staatsmongoolquote:Op maandag 31 juli 2006 19:24 schreef MadMarco het volgende:
Is een list om de Nederlandse lelieblanke tienerkinders aan de neger te krijgen. Alles om de multicul er zo vroeg in te krijgen. TMF=MTV=hiphop/errebie=multicul=zionist.
tadaa
Wat hij zegt.quote:
Welke houding? Een iets luie, nonchelante?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:36 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Negers verkopen nou eenmaal goed, precies de juiste uitstraling om de jeugd aan te spreken.
Moet ik dat nou nog gaan uitleggen?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:40 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Welke houding? Een iets luie, nonchelante?
Het is een complot!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:24 schreef MadMarco het volgende:
tadaa
Welke tijd leef jij? Nooit van 2 Unlimited gehoord, 2 Bros 4th Floorquote:Op maandag 31 juli 2006 18:57 schreef Sjakie01 het volgende:
Is dit nieuw ofzo? Tegenwoordig heeft zo'n beetje elke blanke/getinte zangeres wel een ft. met een neger. Is dit hip? Hoor je er anders niet bij?
Ik vind het bende.![]()
Onzin! Het is eerder andersom.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:06 schreef skiczukie het volgende:
Die vieze blanke snollen kunnen niet zingen, dusa dat moet gecompenseerd worden door een negerstem.
welke uitstraling ? die van ik ben een domme aap zonder banaan met meer goud om me nek dan mister T ?quote:Op maandag 31 juli 2006 20:36 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Negers verkopen nou eenmaal goed, precies de juiste uitstraling om de jeugd aan te spreken.
en negers kunnen al helemaal niet zingen, en wat krijg je dan ? ellendequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:06 schreef skiczukie het volgende:
Die vieze blanke snollen kunnen niet zingen, dusa dat moet gecompenseerd worden door een negerstem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |