Dat bedoel ik dus waarom tot kerst wachten nu kun je toch ook kadoooos krijgen.quote:
Nou om eerlijk zijn kan t rest van heel t kerstfeest me gestolen worden.quote:
Dat jouw vader nou je moeder heeft verlaten omdat ze met jan en alleman naar bed ging, en jij zodoende een kut kerst hebt elk jaar, kunnen wij allemaal niks doen.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:51 schreef Razor21 het volgende:
De tering met de kerst zeg, schijnheilige gedoe allemaal. Het is een nog betere soap dan GTST.
Ow wat zijn we lief voor elkaar, oei wat gaan we toch weer gezellig en lekker eten![]()
![]()
![]()
Lul niet zo slap man.quote:
Ik gok als mijn net begonnen vakantie er weer op zit, en ik weer aan het werk moet.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:09 schreef FBIFile het volgende:
Verdomme !
Winter en shit !
Waar blijft die hittegolf !
Zul je altijd zien he.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:10 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Ik gok als mijn net begonnen vakantie er weer op zit, en ik weer aan het werk moet.
Hey, ik ben geen eskimo ?quote:Op maandag 31 juli 2006 18:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Sneeuwpoppen maken, warme choco drinken, wolle sokken dragen![]()
Verhuis dan naar een warm oord!quote:Op maandag 31 juli 2006 18:14 schreef FBIFile het volgende:
[..]
Hey, ik ben geen eskimo ?
ik wil linnen broeken dragen en luchtig geklede chicks spotten . nnnnnDuh !
dan koop je een playboy.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:14 schreef FBIFile het volgende:
[..]
luchtig geklede chicks spotten . nnnnnDuh !
en terecht...quote:Op maandag 31 juli 2006 18:07 schreef Maikuuul het volgende:
Hey gek wiezoe blijft deze open ? 3 maanden geleden opende ik hetzelfde topic en toen werdtie dichtgegooid
mee eens zijnde...quote:Op maandag 31 juli 2006 17:54 schreef Q. het volgende:
Kerst moet dood.
Chocolade kruidnootjes van Bolletje!quote:Op maandag 31 juli 2006 18:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Eerst nog Sinterklaas!
Die schijnt ook niet zo brandhelder te zijn. Als iedereen een kadootje van hem moest ontvangen, dan moesten zijn knechten 800.000 mensen per dag bedienen.quote:
Ja , me moedah, Kanker op huilie .quote:Op maandag 31 juli 2006 18:20 schreef Vince_Taylor het volgende:
Nutteloos gesmijt met dodelijke ziektes (ooit iemand verloren aan kanker ?)
jaquote:Op maandag 31 juli 2006 18:20 schreef Vince_Taylor het volgende:
Je schreeuwerige nutteloze titel dekt de lading helemaal.Nutteloos gesmijt met dodelijke ziektes (ooit iemand verloren aan kanker ?) Wat mij betreft krijg je een ban voor het leven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |