Markting managers, zonder vrouwen zijn ze waardeloos....quote:Op maandag 31 juli 2006 17:50 schreef bloempjuh het volgende:
Ik word soms een beetje gek van mezelf. Geld uitgeven vond ik al een paar maanden erg leuk, maar ik deed het vooral in gewone winkels. Maar nu heb ik het online shoppen (en Tell-sell) ontdekt.
En ik heb vandaag alweer iets besteld.. een Power Juicer. Is wel iets dat ik al heel lang wilde hebben, maar ik kan toch ook wel zonder?
Ik ben een shop-a-holic!![]()
Nee, dat ding is vreselijk!quote:Op maandag 31 juli 2006 17:53 schreef Biancavia het volgende:
Heb je de tablemate al?
Veel kleding online, dit is mijn eerste Tell Sell.. Maar wel vaak bijna aankopen gedaan.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:54 schreef zarGon het volgende:
wat heb je hiervoor allemaal gehaald dan?
en werken ze? [afbeelding]
Niet nodig man! Jij misschien..quote:
Das dus wel handig voor de mensen zonder vriendinquote:Op maandag 31 juli 2006 18:09 schreef Maikuuul het volgende:
Haha power juicerhebje kassa niet gechecked ?
Dat ding zuigt hendig hard
Hahahaquote:Op maandag 31 juli 2006 17:51 schreef Biancavia het volgende:
Nee, de power-juicer móet je hebben! Vanaf nu maak je binnen enkele seconden de heerlijkste gezonde groente- en vruchtensappen.
kssssstquote:Op maandag 31 juli 2006 18:09 schreef Maikuuul het volgende:
Haha power juicerhebje kassa niet gechecked ?
Dat ding zuigt hendig hard
Die is toch alleen geschikt voor invalide mensen en luie Amerikanen?quote:Op maandag 31 juli 2006 17:53 schreef Biancavia het volgende:
Heb je de tablemate al?
Beetje dubbelop, vind je zelf ook niet?quote:Op maandag 31 juli 2006 18:18 schreef Sjakie01 het volgende:
Die is toch alleen geschikt voor invalide mensen en luie Amerikanen?
Ja, maar, je kan er iets opleggen en dan kun je hem met één vinger verschuiven!!!quote:Op maandag 31 juli 2006 18:18 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Die is toch alleen geschikt voor invalide mensen en luie Amerikanen?
kun je ondertussen lekker uhm vingerenquote:Op maandag 31 juli 2006 18:27 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, maar, je kan er iets opleggen en dan kun je hem met één vinger verschuiven!!!![]()
"Toekomstig docente Nederlands"quote:Op maandag 31 juli 2006 17:50 schreef bloempjuh het volgende:
Ik word soms een beetje gek van mezelf. Geld uitgeven vond ik al een paar maanden erg leuk, maar ik deed het vooral in gewone winkels. Maar nu heb ik het online shoppen (en Tell-sell) ontdekt.
En ik heb vandaag alweer iets besteld.. een Power Juicer. Is wel iets dat ik al heel lang wilde hebben, maar ik kan toch ook wel zonder?
Gebruik 'm anders stiekem zelfquote:Op maandag 31 juli 2006 20:51 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Jaaaa! Dan hoef ik daarna alleen nog een hond..
Die krijg je er gratis bijquote:Op maandag 31 juli 2006 20:51 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Jaaaa! Dan hoef ik daarna alleen nog een hond..
Ja joh, sommige dingen in mijn leven (zoals mijn gebruikersnaam op FOK) stammen uit de tijd van vóór de lerarenopleiding. En waarom zou ik 'm veranderen? Ik zit er niet mee.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:55 schreef Echo99 het volgende:
Voor een toekomstig docente nederlands heb je een redelijk beroerde username trouwens
Dat product bestaat niet, mag ik hopenquote:
quote:
Daar is iemand rijk van geworden waarschijnlijk. Van een stuk plastic op poten..quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:01 schreef Reneuh het volgende:
ah de Tablemate, ik wist even niet meer wat het was, maar nu ik de afbeelding heb gezien herken ik het weer!
Wat een GEWELDIG ding! Onvoorstelbaar, hoe krijgen mensen het verzonnen! Respect!
heb je ook zo'n luiequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:04 schreef lj_lightning het volgende:
[..]
Mijn kat zal dit een geweldig ding vinden![]()
Uitvinder kun je altijd worden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:05 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Daar is iemand rijk van geworden waarschijnlijk. Van een stuk plastic op poten..
Ik heb het verkeerde beroep uitgekozen..![]()
bol.comquote:Op maandag 31 juli 2006 17:50 schreef bloempjuh het volgende:
My God, wat een troep. Bij deze beloof ik, in het openbaar, dat ik NOOIT meer iets van Tell Sell zal kopen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |