Ok ok. Ik edit al.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:28 schreef Chowi het volgende:
All you need is Mer & Cho!
Doe maar weer intellectueel. Laat ons maar in de steek.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:28 schreef jogy het volgende:
Ik ga weer even een boek lezen, tot later mensen.
Vochtige spelonken, 14.vleermuizen.quote:
Hmm. Er mist nóg iets.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:28 schreef Chowi het volgende:
All you need is Mer & Cho!
Liev.quote:
Een willekeurige mannelijke BeFfer?quote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 17:30 schreef clumsy_clown het volgende:
HE STOFJE, IK VERGEEF HET FEIT DAT JE ME NIET BEGROETTE ALS JE ME NU VERMAAKT.
Dat bedoelde ik natuurlijk minder serieus dan het er staat. Sorry. Het is de moeheid. Niet zo kijken. Alsjeblieft?quote:
Goedmaaksex?quote:Op maandag 31 juli 2006 17:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Bah, ik ben walgelijk. Ik kan ab-so-luut niet tegen mensen die boos op me zijn. Ondanks dat ik het meestal zelf uitlok ivnd ik het vreselijk en probeer het dan goed te maken. Daar maak ik me dan te druk om. En ik heb zó snel een schuldgevoel. En en en. Ik schop mezelf even naar R&P.
Ze is dood?quote:Op maandag 31 juli 2006 17:59 schreef Stofje het volgende:
Oh en wat is er gebeurd, c_c?
Een hart is niet goed voor je. Daar word je soft van.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:59 schreef Stofje het volgende:
Tering, ik schrok me een hoedje. Ik struikelde over een usb-kabel die bezig is muziek op mijn mobiel te zetten. Gelijk een crash. Ik opnieuw opstarten, zegt ie dat er van alles stuk is en dat ie windows niet kan openen. Dat is niet goed voor je hart, vooral niet als je haast hebt.
Oh, niets bijzonders. Moest eraan denken door je 'quote:Op maandag 31 juli 2006 17:59 schreef Stofje het volgende:
Oh en wat is er gebeurd, c_c?
Ja maar je bent er al niet meerquote:
Klopt. Net als een geweten. Ik ben van plan het allebei af te schaffen.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Een hart is niet goed voor je. Daar word je soft van.
Je laat me in de steek voor lelijke vrouwenquote:Op maandag 31 juli 2006 18:21 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar je bent er al niet meer.
Ik ga even Ally Mcbeal kijken en mis weer de seks. Typisch.
*Meldt.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:30 schreef Chowi het volgende:
Een willekeurige mannelijke BeFfer?
Don't get me started. Zandpoppetje. Dat zegt genoeg, denk ik zo.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:33 schreef Litso het volgende:
[..]
Je laat me in de steek voor lelijke vrouwen
Ik had Litso er al bij gezet maar dat leest hij natuurlijk nietquote:
Ally mc B. is toch die wandelende zak botten?quote:Op maandag 31 juli 2006 18:33 schreef Litso het volgende:
Je laat me in de steek voor lelijke vrouwen
Met d'r vissenkopquote:Op maandag 31 juli 2006 18:35 schreef JDude het volgende:
[..]
Ally mc B. is toch die wandelende zak botten?
MANWHORE.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:36 schreef Litso het volgende:
Die ik vervolgens weer in de steek liet voor een ander
Moet te doen zijn.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:35 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik had Litso er al bij gezet maar dat leest hij natuurlijk niet. Dus moet jij inderdaad maar de man zijn, in dat triootje.
Die reactie verwachtte ik al.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Niet te enthousiast he, straks ga ik nog denken dat je het leuk vindt.
Ik had het wel gelezen, maar als je me er later bij moet editten hoeft het al niet meer hoorquote:Op maandag 31 juli 2006 18:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik had Litso er al bij gezet maar dat leest hij natuurlijk niet. Dus moet jij inderdaad maar de man zijn, in dat triootje.
Er stonden hartjes om je naam, ondankbaar kreng.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:42 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik had het wel gelezen, maar als je me er later bij moet editten hoeft het al niet meer hoor
Stelletjes in BeF, we moesten het maar verbieden.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:04 schreef rompompom het volgende:
*veegt serviesscherven bijeen
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Stelletjes in BeF, we moesten het maar verbieden.
Stelletjesquote:Op maandag 31 juli 2006 19:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Stelletjes in BeF, we moesten het maar verbieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |