Ik zie het verschil met zwemmen niet zo?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:00 schreef wkraaij het volgende:
@GWS: ow, je denkt dat mijn zout/suikergehalte erg daalt tijdens fietsen. Hmm das geen gekke gedachte.
Zal het de volgende keer eens meenemen.
Ja, dat schreef je al.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:33 schreef wkraaij het volgende:
@pinball, als ik net zolang ben wezen zwemmen als fietsen dan voel ik me 'gewoon' moe. Maar na het fietsen ben ik echt kapot. En ik zwem mijn ook uit het naadje zeg maar.
Misschien verbrand je met fietsen gewoon meer dan met zwemmen.. dat zou kunnen op zichquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:42 schreef wkraaij het volgende:
hmm omdat ik misschien meer zweet? Ik snap het zelf ook niet zo goed.
Maar met zwemmen daalt het natuurlijk ook.
Het verschil valt me zo op, terwijl ik met beide inspanningen dacht een evenredige aanslag op mijn lichaam te plegen.
Nog goede tips waar wij wat mee kunnen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:20 schreef Quinazoline het volgende:
Ik ben weer terug van mijn gesprekje met mijn begeleider. Hij had wel een aantal bruikbare tips. Heb meteen ook maar boodschappen gedaan en allemaal lekkere gezonde dingen gekocht. Nu vol goede moed weer aan de slag.
Ik denk het niet, want het ging allemaal over mijn stage-verslagquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:11 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
Nog goede tips waar wij wat mee kunnen?
Overigens.. ik ben echt blij dat ik gek ben op dingen als groenten en fruit.. volgens mij scheelt dat best heel veel
Beetje laat, maar veel plezier in Parijs!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:38 schreef Troel het volgende:
Nieuwe accounts voor de lijstjes zullen dit weekend niet aangemaakt worden, ik zit een weekendje in Parijs. Wel gewoon mailen, dan kan ik zodra ik terug ben de accounts aanmaken.
deze twee zijn wel handigquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:10 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
Misschien verbrand je met fietsen gewoon meer dan met zwemmen.. dat zou kunnen op zich
Is vast online te vinden.
Hallo,quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:37 schreef wkraaij het volgende:
ik had deze ook
http://www.runinfo.nl/energieverbruik.htm
en volgens die verbruik je meer met zwemmen als met fietsen.
naja tis gewoon een raadsel
Hmm.. het klinkt me ook niet logisch in de oren inderdaad. Ik ging/ga er vanuit dat als je meer/grotere spieren hebt dat je dan inderdaad in rust ook meer verbrand. Misschien ging dat om een strak buikje ofzo bij een vrouw, dat dat vaak 'onder' het buikvet komt te zitten en niet i.p.v. het buikvet komt?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:26 schreef SHE het volgende:
Ik reageerde op een paar posts hierboven, waarin werd gemeld dat je vooral niet aan de gewichten moet hangen, want dan zou je alleen maar een dikke buik en benen krijgen omdat je spieren kweekt onder je vet.
tenenkrommend..overigens niet de eerste keer dat ik het in 1 van de afval reeksen lees
D'r komen hier heel vaak mensen binnenvallen die ons 'even gaan vertellen' hoe het allemaal wel moet, terwijl ze vaak dingen zeggen die hier al lang bekend zijn. Daarom reageer ik er meteen zo op denk ik.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:33 schreef SHE het volgende:
Oh, maar ik wilde ook niet iedereen aanspreken hoor...ik vind het echt super te lezen hoe eenieder zijn eigen weg vind.
Het ging me specifiek om de post over krachttraining/gewichten...misschien had ik beter kunnen quoten
Ben alweer weg!
Good luck all![]()
Benny Benassi - Satisfactionquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja ik heb dus wel altijd muziek op, maar het probleem is dat mijn muzieksmaak niet zo geschikt is om op te trainen.
Iemand die goede train-muziek weet?
ik voel me aangesprokenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:35 schreef Quinazoline het volgende:
[..]
D'r komen hier heel vaak mensen binnenvallen die ons 'even gaan vertellen' hoe het allemaal wel moet, terwijl ze vaak dingen zeggen die hier al lang bekend zijn. Daarom reageer ik er meteen zo op denk ik.
nofi hoor!
Een lap op geven is belgisch dialect om te zeggen : Er nog is goed invliegen ;-) aka... een effort doen aka mijn best doen ;-) aka lekker zweten ;-)quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:34 schreef Quinazoline het volgende:
Goedemorgen allesmaal.
Acidburner, ik snap niet helemaal wat je zegt eigenlijk. Een lapje opgeven?
Ah ik snap het. Ik kon ook niet zoveel met die 160x25m, dacht dat dat een oppervlakte was. Maar nu begrijp ik dat het 160 baantjes in het 25-meterbad zijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 10:36 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
Een lap op geven is belgisch dialect om te zeggen : Er nog is goed invliegen ;-) aka... een effort doen aka mijn best doen ;-) aka lekker zweten ;-)
Die zwemetiquette is dan niet bekend in het zwembad waar ik zwem: gewoon met z'n drieen naast elkaar zwemmen, gewoon aan de rechterkant heen en langs de rechterkant terug, enz. Heel irritant.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:01 schreef AcidBurner het volgende:
hehehe ja ik ben vrij fanatiek maar dat moet tegenwoordig anders zie ik geen verschil meer... spieren komen er niet zo heel snel bij...Ik voel dat ik zo op mijn limiet zit qua vetverlies...Maar zwemmen, ik deed het vroeger al veel van mijn 8 jaar - 17 jaar. Dus staar je niet dood op die getallen... maar om jullie maar is een idee te geven. ik ben 1.5 jaar geleden echt begonnen met 40 x 25 m dan 60 x 25m , dan een heel tijdje 80x 25m dan over de 100 X 25m..enz enz.... ik heb nu heel de week aan krachttraining gedaan dus vandaag is het 160x 25 afmalen tegen rustig tempo... body gaat er deugd van hebben, heb het al heel de week afgejakkerd....
ivm drukke banen... kom maar met mij zwemmen... ik evacuur je een baantje met amateurs in 4 lengtes ;-) ... maar dat doe ik alleeen maar als er echt geen zwembaan is voorzien. :-) dan heb ik er snel eentje hoor ;-) ... hehehehmaar ik ben wel altijd heel beleefd...zoals het hoort, heb zelfs ooit op een site gelezen dat er zo iets bestaat als zwem-etiquette
en nu maar is beginnen in plaats van te lullen :-)
have a nice day y'all !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |