abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 12:57:10 #251
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_40477727
In fruit zit toch niet zoveel energie? Heb net een portie frambozen en aardbeien op.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 13:00:01 #252
12913 GreatWhiteSilence
pi_40477822
wkraaij: Misschien kun je tussendoor zo'n AA drank nemen. Of gewoon water gemengd met druivensuiker. Ik denk dat dat wel zal helpen.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_40477836
in sommig fruit zit wel veel energie, zoals bananen en druiven.
Maar in fruitdrankjes (uit pak) zitten vaak heel veel caloriën

@GWS: ow, je denkt dat mijn zout/suikergehalte erg daalt tijdens fietsen. Hmm das geen gekke gedachte.
Zal het de volgende keer eens meenemen.
pi_40478266
Misschien dat je op de fiets meer zweet dan in het water en daardoor ook meer vocht verliest? En ik denk ook dat je meer dan water nodig hebt als je zo ver en lang fietst.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_40478587
zou ik wel gek vinden als ik meer zweet en water verlies opzich.
Want met fietsen gebruik ik voornamelijk mijn benen en met zwemmen mijn hele lichaam.
Maar misschien heb je wel gelijk hoor
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 13:26:54 #256
242 Pinball
Electric Monk
pi_40478675
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 13:00 schreef wkraaij het volgende:
@GWS: ow, je denkt dat mijn zout/suikergehalte erg daalt tijdens fietsen. Hmm das geen gekke gedachte.
Zal het de volgende keer eens meenemen.
Ik zie het verschil met zwemmen niet zo?
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_40478718
Nou ja, als ik ga zwemmen is het water erg koud en ik heb altijd het idee dan dat ik minder zweet dan tijdens het hardlopen, zeker als het dan warmer is. Zweten is om af te koelen. Maar het kan goed zijn dat het nergens op slaat.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_40478887
@pinball, als ik net zolang ben wezen zwemmen als fietsen dan voel ik me 'gewoon' moe. Maar na het fietsen ben ik echt kapot. En ik zwem mijn ook uit het naadje zeg maar.
@Yppy, ja het water is natuurlijk koud tijdens het zwemmen, daar koelt mijn lichaam vanaf en hoef het natuurlijk neit te zweten.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 13:38:02 #259
242 Pinball
Electric Monk
pi_40479045
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 13:33 schreef wkraaij het volgende:
@pinball, als ik net zolang ben wezen zwemmen als fietsen dan voel ik me 'gewoon' moe. Maar na het fietsen ben ik echt kapot. En ik zwem mijn ook uit het naadje zeg maar.
Ja, dat schreef je al.
Maar ik zie dus niet waarom je zout/suiker met fietsen wel zou dalen, en met zwemmen niet.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_40479180
hmm omdat ik misschien meer zweet? Ik snap het zelf ook niet zo goed.
Maar met zwemmen daalt het natuurlijk ook.
Het verschil valt me zo op, terwijl ik met beide inspanningen dacht een evenredige aanslag op mijn lichaam te plegen.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 14:18:21 #261
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40480280
jullie zijn me allemaal veel te snel ik eis een IRC kanaal!!!

ik ga zwemmen, juist lekker gegeten en nu SPORT!

come to me happy hormones!!
pi_40480356
Ik ben weer terug van mijn gesprekje met mijn begeleider. Hij had wel een aantal bruikbare tips. Heb meteen ook maar boodschappen gedaan en allemaal lekkere gezonde dingen gekocht. Nu vol goede moed weer aan de slag.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_40482099
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 13:42 schreef wkraaij het volgende:
hmm omdat ik misschien meer zweet? Ik snap het zelf ook niet zo goed.
Maar met zwemmen daalt het natuurlijk ook.
Het verschil valt me zo op, terwijl ik met beide inspanningen dacht een evenredige aanslag op mijn lichaam te plegen.
Misschien verbrand je met fietsen gewoon meer dan met zwemmen.. dat zou kunnen op zich
Is vast online te vinden.

En op zich.. tijdens zwemmen is je warmteafvoer beter he.. dat gaat het water in tenslotte
Tijdens het fietsen moet je dat veel mleer zelf doen.
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_40482119
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 14:20 schreef Quinazoline het volgende:
Ik ben weer terug van mijn gesprekje met mijn begeleider. Hij had wel een aantal bruikbare tips. Heb meteen ook maar boodschappen gedaan en allemaal lekkere gezonde dingen gekocht. Nu vol goede moed weer aan de slag.
Nog goede tips waar wij wat mee kunnen?

Overigens.. ik ben echt blij dat ik gek ben op dingen als groenten en fruit.. volgens mij scheelt dat best heel veel
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_40482315
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 15:11 schreef Uhmmie het volgende:

[..]

Nog goede tips waar wij wat mee kunnen?

Overigens.. ik ben echt blij dat ik gek ben op dingen als groenten en fruit.. volgens mij scheelt dat best heel veel
Ik denk het niet, want het ging allemaal over mijn stage-verslag .
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 15:38:34 #266
35189 Troel
scherp en bot
pi_40482918
Nieuwe accounts voor de lijstjes zullen dit weekend niet aangemaakt worden, ik zit een weekendje in Parijs. Wel gewoon mailen, dan kan ik zodra ik terug ben de accounts aanmaken.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40484338
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 15:38 schreef Troel het volgende:
Nieuwe accounts voor de lijstjes zullen dit weekend niet aangemaakt worden, ik zit een weekendje in Parijs. Wel gewoon mailen, dan kan ik zodra ik terug ben de accounts aanmaken.
Beetje laat, maar veel plezier in Parijs!
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 16:30:51 #268
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40484732
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 15:10 schreef Uhmmie het volgende:

[..]

Misschien verbrand je met fietsen gewoon meer dan met zwemmen.. dat zou kunnen op zich
Is vast online te vinden.
deze twee zijn wel handig

http://www.runinfo.nl/energieverbruik.htm
http://www.wielersportinfo.nl/calorieverbruik.htm
pi_40484952
ik had deze ook
en volgens die verbruik je meer met zwemmen als met fietsen.
naja tis gewoon een raadsel
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 17:01:47 #270
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40485650
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 16:37 schreef wkraaij het volgende:
ik had deze ook
en volgens die verbruik je meer met zwemmen als met fietsen.
naja tis gewoon een raadsel
Hallo,

Ligt eraan welke optie je neemt denk ik ..Activiteit: Fietsen (20km/u) Fietsen (25km/u) Fietsen (30km/u) Fietsen (35km/u) VS Zwemmen (rustig) Zwemmen (20 min/km)

Bij Zwemmen 20min/km heb ik : 890 Kcal (heb zo bij benadering is uitgerekend dat is 2 baantjes (50m) per minuut ... ik doe er in volle snelheid 41 secs over. dus dat is doenbaar ... ;-)
Bij Fietsen (30km/u) heb ik : 936 Kcal fietsen verbrandt volgens mij het meeste maar 30km/h fietsen is dan ook wel wat ... als je vergeljkt dat je dan wel een degelijk tempo moet onderhouden.

Ik denk dat beiden wat te vergelijken zijn ... je moet gewoon doen wat je graag doet...want het motto moet zijn Plezier maken ! en als extraatje afvallen

groeten :-)
pi_40489389
oww ff vergeten te zeggen wat ik had genomen.
Ik zwem 20min/km en ik fiets iets tussen de 20-25 km/h.
Dan is zwemmen vermoeiender als fietsen.
Maar ik heb ook zitten denken. Met zwemmen gebruik je meer spieren van je bovenlichaam als met fietsen. 2 uur fietsen is dus een grotere aanslag op je benen als 2 uur zwemmen. De aanslag op je spieren is met zwemmen dus veel meer verdeeld. Daar zou het hem nog wel eens in kunnen zitten. En aangezien ik in mijn leven al heel veel heb gezwommen, is mijn lichaam daar meer op getrained.

Maar hey, zwem jij ook zo snel Ik race alle oudjes onder water als ik bezig ben
pi_40492822
Zo, net lekker hardgelopen. 18 minuten. Het lijkt niet veel maar het worden er steeds meer, want ik begon met 3x2 minuten. Het voelt wel goed. Verder ook de eet- en beweegwijzer ingevuld en ik heb voldoende gegeten vandaag maar zit niet boven het aantal Kcal dat voor mij gepland is.

Wat wil je nog meer?

Dat mijn verslag af is natuurlijk, maargoed...
pi_40493152
Ach, als ik sport is het ook 'maar' 25 minuten hoor. Een uur is gewoon te saai alleen met muziek op, als ik nou nog tv kon kijken ofzo. En als ik op een wat zwaardere stand train is het bijna niet langer uit te houden. Tegenwoordig doe ik soms wel eens buikspieroefeningen op de bank terwijl ik naar Sex and the city kijk, dat is wel uit te houden .
pi_40493179
Als ik nou eens een mp3-speler had, dan zou het inderdaad een stuk makkelijker gaan. Lekker muziek op en gaan, dan kom ik mijn tijd wel door.
Maar 18 minuten is ook nog wel vol te houden..
pi_40493246
Ja ik heb dus wel altijd muziek op, maar het probleem is dat mijn muzieksmaak niet zo geschikt is om op te trainen.
Iemand die goede train-muziek weet?
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 21:31:08 #276
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_40493330
Sorry dat ik zso bruut kom binnenvallen..maar ik wil 1 ding even rechtzetten want ik erger me er groen en geel aan

wie spieren gaat kweken, krijgt helemaal geen dikkere buik of benen onder de laag vet.
Krachttraining is zelfs een ultieme manier om VET, ja VET te verbranden

wie zijn vethompen omzet in spiermassa, zal gedurende de dag met helemaal niets doen, automatisch meer cal's gaan verbranden.
Een relaxtere manier van verantwoord afvallen is er bijna niet.

En mochten er afvallertjes nog sceptisch zijn :

http://www.stumptuous.com/cms/

http://www.slank-en-sterk.nl/

http://www.lijfsportenmiddelen.nl/hartaandeslag/combicardiokracht

etc etc

als jullie echt zo serieus willen afvallen, op een verantwoorde en blijvende manier..verdiep je dan eens in de werking van je lichaam en neem niet elke mythe voor waar aan.
Krachttraining is zelfs onontbeerlijk als je verantwoord en blijvend wil afvallen. En nee, je krijgt er geen dikke buik en ook geen dikke benen van..sterker nog, je zult aanzienlijk wat centimetertjes gaan verliezen.

Je moet er alleen wat voor doen,...maar de beloning zie je terug in de spiegel en precies die spiegel moet je als leidraad houden en die vervloekte weegschalen eens even lekker bij het grofvuil zetten.

Verder veel succes natuurlijk
pi_40495026
Sorry SHE, maar ik denk dat de meeste van ons daarom juist al meer aan het sporten zijn. Dus dat wij niet alle mythes voor waar aannemen, maar proberen door (mede) meer te sporten af te vallen.

In ieder geval als ik voor mijzelf spreek is dat wel zo.

Mag ik vragen hoe je erbij komt dat 'wij' dit niet zo zouden denken? (en 'wij' tussen aanhalingstekens omdat ik nooit voor iedereen kan/mag/wil spreken).
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 22:26:48 #278
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_40495093
Ik reageerde op een paar posts hierboven, waarin werd gemeld dat je vooral niet aan de gewichten moet hangen, want dan zou je alleen maar een dikke buik en benen krijgen omdat je spieren kweekt onder je vet.

tenenkrommend..overigens niet de eerste keer dat ik het in 1 van de afval reeksen lees
pi_40495224
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 22:26 schreef SHE het volgende:
Ik reageerde op een paar posts hierboven, waarin werd gemeld dat je vooral niet aan de gewichten moet hangen, want dan zou je alleen maar een dikke buik en benen krijgen omdat je spieren kweekt onder je vet.

tenenkrommend..overigens niet de eerste keer dat ik het in 1 van de afval reeksen lees
Hmm.. het klinkt me ook niet logisch in de oren inderdaad. Ik ging/ga er vanuit dat als je meer/grotere spieren hebt dat je dan inderdaad in rust ook meer verbrand. Misschien ging dat om een strak buikje ofzo bij een vrouw, dat dat vaak 'onder' het buikvet komt te zitten en niet i.p.v. het buikvet komt?
Ik kan je iig gerust stellen dat de meesten van ons wel fanatiek proberen te sporten om op een gezonde manier af te vallen. Dat is denk ik ook een beetje het doel van dit topic (voor mij iig wel: door er over te praten zal ik het meteen te horen krijgen als ik doorsla of rare/onlogische dingen doe (zoals jij nu doet zegmaar..)).
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 22:33:23 #280
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_40495301
Oh, maar ik wilde ook niet iedereen aanspreken hoor...ik vind het echt super te lezen hoe eenieder zijn eigen weg vind.
Het ging me specifiek om de post over krachttraining/gewichten...misschien had ik beter kunnen quoten

Ben alweer weg!
Good luck all
pi_40495359
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 22:33 schreef SHE het volgende:
Oh, maar ik wilde ook niet iedereen aanspreken hoor...ik vind het echt super te lezen hoe eenieder zijn eigen weg vind.
Het ging me specifiek om de post over krachttraining/gewichten...misschien had ik beter kunnen quoten

Ben alweer weg!
Good luck all
D'r komen hier heel vaak mensen binnenvallen die ons 'even gaan vertellen' hoe het allemaal wel moet, terwijl ze vaak dingen zeggen die hier al lang bekend zijn. Daarom reageer ik er meteen zo op denk ik.
nofi hoor!
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 23:00:55 #282
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40496226
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 21:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja ik heb dus wel altijd muziek op, maar het probleem is dat mijn muzieksmaak niet zo geschikt is om op te trainen.
Iemand die goede train-muziek weet?
Benny Benassi - Satisfaction (de clip is ook best leuk )
of iets van Massive Attack ook altijd vet kicken...
dus zowat alles met een vette beat in

* AcidBurner luistert momenteel naar Nitin Sawhney - Broken Skin

maar dat is meer voor de relax

ik heb nooit muziek opstaan tijdens mijn training...nog al moeilijk in het water ... maar ik hoor dat er beterschap op komst is ;-) vandaag wel weer klein foutje gemaakt, niet genoeg gegeten voor het zwemmen. En wel 1 uur later kwam het mannetje met de hamer ... ik heb dan maar besloten wat te gaan slapen ... dat is nu 5 uur later .... slaap is ook niet te onderschatten in een goed trainingsschema

[ Bericht 9% gewijzigd door AcidBurner op 05-08-2006 17:48:27 ]
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 23:05:49 #283
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40496380
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 22:35 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

D'r komen hier heel vaak mensen binnenvallen die ons 'even gaan vertellen' hoe het allemaal wel moet, terwijl ze vaak dingen zeggen die hier al lang bekend zijn. Daarom reageer ik er meteen zo op denk ik.
nofi hoor!
ik voel me aangesproken ... dat is een fout die ik in het begin ook heb gemaakt... maar nu niet meer hoor

* AcidBurner luistert Nitin Sawhney - Letting Go

zalig nummer ... ik heb iets met die Sawhney

[ Bericht 7% gewijzigd door AcidBurner op 04-08-2006 23:13:03 ]
pi_40496818
kylie minogue tijdens het steppen maneater van nelly furtado loopt ook wel goed
Tap tap tap
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 06:58:53 #285
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_40504455
jeej 80 kg!

Moet ff zoeken naar mijn wachtwoord voor het systeem, ben ik ff kwijt geraakt tijdens mij herinstallatie van mijn pc
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 10:21:40 #286
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40505374

Morning mates!!!!!!!!!!!!! :-)

Zo nog is even een lapje op geven... 160X25m zonder zever ;-)

grtz

M.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 10:30:13 #287
12913 GreatWhiteSilence
pi_40505496
Goedemorgen.

Ik heb vandaag nog even niets gedaan. Misschien straks nog, maar morgen wil ik ook weer gaan bodybalancen, plus nog een half uurtje technieken ervoor. Ik kom daaraan niets tekort en ik merk dat ik steeds leniger word...

Steplessen zijn alleen in de eerste helft van de week helaas. Jammer dat dit niet wat beter gespreid is, anders zou ik nog een lesje gedaan hebben de afgelopen/komende dagen.
pi_40505554
Goedemorgen allesmaal.

Acidburner, ik snap niet helemaal wat je zegt eigenlijk. Een lapje opgeven?

GWS, klinkt goed dat steeds leniger worden. Ik word nog niet leniger (niet zo gek met alleen hardlopen/fietsen) maar mijn conditie is merkbaar beter.

Ik mag vandaag weer verder met mijn verslag (joh..). Zo eerst eventjes een wasje aanzetten en mijn huisje een beetje aan kant maken. Ik ga vandaag minstens een uur wandelen, dus boodschappen ga ik ook te voet doen.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 10:34:48 #289
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40505555
Morning GWS, Quinazoline,

ik zou normaal als het goed is vandaag 2X gaan zwemmen..., misschien 3X. maar een vriend van me heeft me uitgenodigd om mee uit te gaan ...we gaan naar de zee ... mja ... ik wil sporten ;-) ... drinken boeit me niet meer. Ik ben de laatste tijd misschien beetje te extreem ... 4 - 5 uren zwemmen op een dag (alleen in de weekends) ... mja ... no pain no gain.

* AcidBurner listens Benny Benassi - Satisfaction
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 10:36:39 #290
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40505583
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 10:34 schreef Quinazoline het volgende:
Goedemorgen allesmaal.

Acidburner, ik snap niet helemaal wat je zegt eigenlijk. Een lapje opgeven?
Een lap op geven is belgisch dialect om te zeggen : Er nog is goed invliegen ;-) aka... een effort doen aka mijn best doen ;-) aka lekker zweten ;-)
pi_40505611
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 10:36 schreef AcidBurner het volgende:

[..]

Een lap op geven is belgisch dialect om te zeggen : Er nog is goed invliegen ;-) aka... een effort doen aka mijn best doen ;-) aka lekker zweten ;-)
Ah ik snap het. Ik kon ook niet zoveel met die 160x25m, dacht dat dat een oppervlakte was. Maar nu begrijp ik dat het 160 baantjes in het 25-meterbad zijn.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 10:39:36 #292
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40505633
idd mate .... en ik zweer je dan ziet het heel effie zwart voor je ogen mja heb al een bord spagetthi binnen... in mijn geval is eten VERPLICHT!!! want anders kom ik nergens... vandaag
pi_40505664
Pfft, dat klinkt wel heel erg fanatiek. Ik moet wel zeggen dat ik echt zin begin te krijgen om een hele dag te gaan fietsen. Bijvoorbeeld van hier (Zeist) naar mijn ouders (Eindhoven) ofzo, maar dat doe ik wel als mijn verslag af is.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 10:45:43 #294
12913 GreatWhiteSilence
pi_40505733
Ik moest er ook nog even over nadenken wat er nu met die 160x25m bedoeld werd, maar bedacht me dat meneer erg fanatiek aan het zwemmen is. Ik vind 50x25m op mijn dooie gemak wel weer netjes...
pi_40505813
Ik ga altijd voor minstens 40x25m. Maar dan heb ik het ook wel weer gehad met het slalommen tussen die trage mensen die drukker zijn met met elkaar praten dan met zwemmen.

Ik ga niet hard genoeg voor de snelle banen.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 11:01:13 #296
154676 AcidBurner
Beyond the Sun
pi_40506010
hehehe ja ik ben vrij fanatiek maar dat moet tegenwoordig anders zie ik geen verschil meer... spieren komen er niet zo heel snel bij...Ik voel dat ik zo op mijn limiet zit qua vetverlies...Maar zwemmen, ik deed het vroeger al veel van mijn 8 jaar - 17 jaar. Dus staar je niet dood op die getallen... maar om jullie maar is een idee te geven. ik ben 1.5 jaar geleden echt begonnen met 40 x 25 m dan 60 x 25m , dan een heel tijdje 80x 25m dan over de 100 X 25m..enz enz.... ik heb nu heel de week aan krachttraining gedaan dus vandaag is het 160x 25 afmalen tegen rustig tempo... body gaat er deugd van hebben, heb het al heel de week afgejakkerd....

ivm drukke banen... kom maar met mij zwemmen... ik evacuur je een baantje met amateurs in 4 lengtes ;-) ... maar dat doe ik alleeen maar als er echt geen zwembaan is voorzien. :-) dan heb ik er snel eentje hoor ;-) ... heheheh maar ik ben wel altijd heel beleefd...zoals het hoort, heb zelfs ooit op een site gelezen dat er zo iets bestaat als zwem-etiquette

en nu maar is beginnen in plaats van te lullen :-)

have a nice day y'all !

btw felicitaties voor Inge Dekker en Pieter van den Hogenband
ik was ook een beetje fier als Belg zijnde

[ Bericht 5% gewijzigd door AcidBurner op 05-08-2006 11:10:05 ]
pi_40506089
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 11:01 schreef AcidBurner het volgende:
hehehe ja ik ben vrij fanatiek maar dat moet tegenwoordig anders zie ik geen verschil meer... spieren komen er niet zo heel snel bij...Ik voel dat ik zo op mijn limiet zit qua vetverlies...Maar zwemmen, ik deed het vroeger al veel van mijn 8 jaar - 17 jaar. Dus staar je niet dood op die getallen... maar om jullie maar is een idee te geven. ik ben 1.5 jaar geleden echt begonnen met 40 x 25 m dan 60 x 25m , dan een heel tijdje 80x 25m dan over de 100 X 25m..enz enz.... ik heb nu heel de week aan krachttraining gedaan dus vandaag is het 160x 25 afmalen tegen rustig tempo... body gaat er deugd van hebben, heb het al heel de week afgejakkerd....

ivm drukke banen... kom maar met mij zwemmen... ik evacuur je een baantje met amateurs in 4 lengtes ;-) ... maar dat doe ik alleeen maar als er echt geen zwembaan is voorzien. :-) dan heb ik er snel eentje hoor ;-) ... heheheh maar ik ben wel altijd heel beleefd...zoals het hoort, heb zelfs ooit op een site gelezen dat er zo iets bestaat als zwem-etiquette

en nu maar is beginnen in plaats van te lullen :-)

have a nice day y'all !
Die zwemetiquette is dan niet bekend in het zwembad waar ik zwem: gewoon met z'n drieen naast elkaar zwemmen, gewoon aan de rechterkant heen en langs de rechterkant terug, enz. Heel irritant.

Ik ga ook beginnen. Zwem ze!
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 11:46:32 #298
12913 GreatWhiteSilence
pi_40506973
Ik ga maar eens flink shoppen en daarna nog een stukje wandelen in de duinen ofzo. Het weer is er mooi genoeg voor...
pi_40508244
Wandelen in de duinen, daar word ik nou jaloers van. Ik heb de zee al lang niet van dichtbij gezien, het wordt weer eens tijd daarvoor. Voor flink shoppen ook trouwens, dus dat gaat denk ik volgende week gebeuren. Ik heb nog maar 1 lange broek die fatsoenlijk zit.

* Quinazoline is aan het lunchen met een lekkere salade.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 14:07:49 #300
12913 GreatWhiteSilence
pi_40510177
Pak eens de trein zou ik zeggen, doe je ook nog wat aan lichaamsbeweging en je hoeft je geen zorgen te maken dat je je auto niet kwijt kunt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')