Wat maeghan zegt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:23 schreef Quinazoline het volgende:
En: 'Je hebt toch niet echt goed gesport dus je weet nog helemaal niet of sporten wel of niet helpt'. Hij vind ook dat hij ook al het minimum aan calorieen eet dus dat ik echt minder moet eten dan de hoeveelheid die je verbruikt als je in rust bent.
Euhh, is het niet de bedoeling dat je vriendje zegt, 'Wauw een appel, wat goed dat je geen chocoladereep hebt gepakt!!'quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:23 schreef Quinazoline het volgende:
Great, nu ben ik regelmatiger tussendoortjes aan het nemen, is mijn vriendje het er niet mee eens. Ik neem net een appel maar nu begint ie ineens: 'Zo wordt je maag toch weer veel groter, als je steeds aan het eten bent'. En: 'Je hebt toch niet echt goed gesport dus je weet nog helemaal niet of sporten wel of niet helpt'. Hij vind ook dat hij ook al het minimum aan calorieen eet dus dat ik echt minder moet eten dan de hoeveelheid die je verbruikt als je in rust bent.
Heeft er iemand argumenten waarmee ik hem duidelijk kan maken dat ie niet zo moet zeuren, want echt blij word ik hier niet van natuurlijk. Ik heb het idee dat ik wel gelijk heb met dat meer tussendoortjes eten, maar kan ff niet bedenken wat ook alweer de argumenten waren.
Maar ik pak al nooit meer chocolade, dus ik denk dat ie wat dat betreft al verwend isquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:46 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Euhh, is het niet de bedoeling dat je vriendje zegt, 'Wauw een appel, wat goed dat je geen chocoladereep hebt gepakt!!'
Of euhh, zie ik dit helemaal verkeerd?
Zit stiekum wel wat in natuurlijkquote:Maar als ik hem daarvoor waarschuw vindt ie dat het onzin is dat je daarvan gaat eten en dat ik niet zo flauw moet doen.
Het IS ook flauw, maar het IS wel zo. De enige momenten waarop ik me niet kan beheersen met eten, zijn als ik me kut voel. Ik zorg dus dat ik me niet te vaak kut voel, en dan gaat alles goed. Heel simpel. Dan moet ie zoiets niet gaan uitlokken.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:50 schreef Uhmmie het volgende:
[..]
Zit stiekum wel wat in natuurlijk
Ken het gevoel hoor.. maar toch kan ook ik niet ontkennen.. dat er wel wat in zit.
Vooral chocola doet het prima op zo'n moment... maar ik probeer mezelf in te houden.
En soms met boodschappen haal ik gewoon zo'n kinderreepje van eh.. 60ct ofzo?
Verder zie bovenstaand verhaal
Ik kom me ook weer eventjes bemoeien hier....quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:47 schreef Uhmmie het volgende:
Ik heb me ingeschreven op http:\\www.eetenbeweegwijzer.nl
Daar geef je je gewicht en lengte en buikomvang op.
Je geeft op hoeveel je gemiddeld sport per week
Je geeft op hoeveel je zou willen afvallen.
En dan krijg je netjes te zien hoeveel je per dag mag eten in kcalorien en vet.
Dat scheelt inderdaad enorm, en niet alle eet&beweeg-sites gaan daar even goed mee om. Op valtaf.nl kreeg ik ook hele vreemde uitkomsten. Ik weet het niet meer precies, maar het kwam er op neer dat ik met een beetje sporten en 23 uur slapen meer kcal zou verbruiken dan met het 'gemiddeld actief'-profiel.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:47 schreef Iksje het volgende:
't kan helpen om de gegevens in te voeren, maar het is niet heel erg genuanceerd. Sport is ook zo variabel, je hebt zwemmen en je hebt squash, je hebt (hard)lopen en badminton, je hebt fitness... het verbruik daarvan per uur varieert toch ook?
Vast en zeker. Wel 2 stuks denk ik.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 08:21 schreef wkraaij het volgende:
Maar ik heb ook de afwas gedaan en daarmee hopelijk wat chippies verbrand.
Wat is toch die fascinatie met getallen achter de komma? Niet specifiek naar jou wkraaij, maar ik zie het bij veel mensen hier.quote:En volgens de nieuwe weegschaal weeg ik 79,9. Iets meer lijkt het als met de analoge, maar het verschilt niet zo heel veel. Nu kan ik het mooi per 100 gram volgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |