quote:Op maandag 31 juli 2006 23:18 schreef Sai het volgende:
[afbeelding]
I am not your Casanova
Me and Romeo have never been friends
Can't you see how much I really love ya
I'm gonna say it to you time and time again
------------------------------------------------------------
Oh Casanova
Casanova
Dit nummer owned nog steeds keihard. Één van mijn all-time-favorites!quote:
Pras ft. ODB & Myaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:10 schreef Maikuuul het volgende:
Ghetto superstar
Weet ik veel wie dat zingt maar die was vanmorgen nog @ tv
ja ook die!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:08 schreef SeaOfLove het volgende:
mark oh - tears don't lie
Nr van doop draaide ik altijd als ik me sip voelde...werd ik gelijk weer vrolijk van;-)quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:04 schreef McNasty het volgende:
Mo-do - Eins, Zwei, Polizei
Doop - Doop
Captain Jack![]()
zeker weten!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 18:59 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dit nummer owned nog steeds keihard. Één van mijn all-time-favorites!
was dat niet huckleberry jam?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Nr van doop draaide ik altijd als ik me sip voelde...werd ik gelijk weer vrolijk van;-)
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:10 schreef Crack_david het volgende:
[..]
was dat niet huckleberry jam?
Ja hoor.. plaat is misschien 2 jaar oud. Leuk verder, maar past niet echt in dit topic. Noem dan eerdere hardstyle zoals Thomas Trouble - Echoes ofzo.quote:
dano - Big Boys Don't Cryquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:12 schreef da_rippah het volgende:
[..]
Ja hoor.. plaat is misschien 2 jaar oud. Leuk verder, maar past niet echt in dit topic. Noem dan eerdere hardstyle zoals Thomas Trouble - Echoes ofzo.
*kuch* spam*kuch*quote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:23 schreef Janssen het volgende:
Ik ben aan het uitzenden en heb nogal wat oude nummertjes...
Als je ze aanvraag op www.geefdoor.nl/request dan hoor je ze op www.geefdoor.nl/radio
gelijk gedaanquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:23 schreef Janssen het volgende:
Ik ben aan het uitzenden en heb nogal wat oude nummertjes...
Als je ze aanvraag op www.geefdoor.nl/request dan hoor je ze op www.geefdoor.nl/radio
nope dat is weer een ander nummerquote:Op woensdag 2 augustus 2006 19:10 schreef Crack_david het volgende:
[..]
was dat niet huckleberry jam?
uhuh 1 van mijn favo nummers!!!!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 20:02 schreef SeaOfLove het volgende:
Heb nu René et Gaston - Vallee de Larmes opstaan.....helemaaaaal geweldig, nr. hoorde ik voor het eerst in de IT een jaar of 12 geleden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |