ik dacht dat ze 'm juist daarvoor hadden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik weet niet, heb een keer een ambulance door de gracht zien rijden (nuttig he zo'n gracht)
Was niet op een open dag trouwens
Ja, maar voor mij is die wedstrijd wel de vetste wedstrijd van Ajax waar ik ooit bij was geweestquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:34 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
wat een kutmuziek.
als die bal van urby erin was gegaan... boh ho ho...
Tis dat ik bij PSV-Twente aanwezig was in 2001, anders was dit de meest dramatische wedstrijd van PSV waar ik ooit bij ben geweest.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja, maar voor mij is die wedstrijd wel de vetste wedstrijd van Ajax waar ik ooit bij was geweest
* -Wolf- kijkt weer even in de analen van de voetbalgeschiedenis...quote:
De Jong is er alweer weken uit. Mido blijft erin, die geweldenaar heeft ons samen met Machlas (die er dan weer niet bij staat) nog een kampioenschap bezorgd. Pienaar is verdwenen. Heeft iemand die foto van Heitinga waar jullie het over hadden? Eventueel andere verzoekjes van (historische) spelers die jullie erin zouden willen zien?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:25 schreef -Wolf- het volgende:
Mido ook niet zo en De Jong heb ik niet gezien, maar die mag er helemaal wel uit van mij.
met mido kan ik leven.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:37 schreef twi het volgende:
[..]
De Jong is er alweer weken uit. Mido blijft erin, die geweldenaar heeft ons samen met Machlas (die er dan weer niet bij staat) nog een kampioenschap bezorgd. Pienaar is verdwenen.
Leuk, ik zal ook es naar plaatjes kijken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:37 schreef twi het volgende:
[..]
De Jong is er alweer weken uit. Mido blijft erin, die geweldenaar heeft ons samen met Machlas (die er dan weer niet bij staat) nog een kampioenschap bezorgd. Pienaar is verdwenen. Heeft iemand die foto van Heitinga waar jullie het over hadden? Eventueel andere verzoekjes van (historische) spelers die jullie erin zouden willen zien?
Blind
Babel 1 *
Babel 2 *
Van Basten
Bergkamp
F. de Boer
R. de Boer
Chivu
Cruijff
Dani
Galasek & Grygera *
Heitinga
Huntelaar
Ibrahimovic
Kluivert
Laudrup *
Litmanen
Lobont *
Maxwell
Mido
Pettersson
Rijkaard 1
Rijkaard 2
Rosenberg
Sneijder
Stekelenburg
Swart
Van der Vaart
Witschge 1
Witschge 2
* Op de nominatie er uit te vallen
Finidi, Overmars, Van der Sar, Menzo, Van 't Schip, B. Laudrup en nieuwe van M. Laudrup en Babel staan op de lijst om ergens deze week toegevoegd te worden, als ik wat mooie passende foto's kan vinden.
Ik hoef Ziekte van Crohn-Dehli daar niet in te zien hoor.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 03:03 schreef F1Bas het volgende:
Spelers van het huidige elftal mogen er best in vind ik.
waarom niet?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:06 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Is er eigenlijk nog een OPEN DAG dit jaar?
Heb je uitkaart?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:03 schreef Kvaky het volgende:
Seizoenkaart valt hier net op de mat!Ziet er top uit met bobby op de voorkant
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |