Alle mensen die op de teamfoto staan (incl. Gentenaar) staan in ook in de OP. Winter en De Boer waren daar niet bij.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:00 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Nieuwe OP, waar zijn winter en de boer dan
Winter is 2e elftaltrainer, F de Boer stagiair. Hoeven dus niet in de OPquote:Op maandag 31 juli 2006 19:06 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Alle mensen die op de teamfoto staan (incl. Gentenaar) staan in ook in de OP. Winter en De Boer waren daar niet bij.
Precies (hoewel ik hun bemoeienis met het eerste zeer waardeer!)quote:Op maandag 31 juli 2006 19:07 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Winter is 2e elftaltrainer, F de Boer stagiair. Hoeven dus niet in de OP
Op andere manieren zonder ultimatum is het al geprobeerd. Dat had ook geen succes. Niet dat ik nu veel hoop heb.....quote:Op maandag 31 juli 2006 17:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Prima om actie te voeren, maar het is een beetje debiel om ultimatums te gaan stellenZo creeer je niet echt een ideale overlegsituatie en staat er al direct spanning op.
zolang niet genoeg mensen erachter gaan staan word het nooit een succes, misschien beginnen met flyeren bij wedstrijden etc... en dan ook de media echt opzoeken...quote:Op maandag 31 juli 2006 19:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Op andere manieren zonder ultimatum is het al geprobeerd. Dat had ook geen succes. Niet dat ik nu veel hoop heb.....
quote:Van Marwijk: 'Ajax kampioen'
Geschreven door Rogier Deelstra op maandag, 31 juli om 18:47
Bert van Marwijk denkt dat Ajax kampioen wordt. De trainer van Borussia Dortmund, die zaterdag de Amsterdammers nog met 2-1 versloeg, zegt dit in Het Parool.
De oud-trainer van Feyenoord is te spreken over de aankopen van Ajax. "Ajax heeft goed ingekocht. Er is meer ervaring bijgekomen. Zo zijn Stam en Perez versterkingen en ook Gabri is een hele goede speler", aldus de Limburger.
"Feyenoord en PSV hebben hun selectie deze zomer niet zo gebracht als Ajax", gaat de coach verder. "Ik denk daarom dat Ajax kampioen wordt."
Ultra/Goesj en Leo 'Feyenoord is mijn thuis' Beenhakker-fan?quote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:28 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Ultra/Goesj en Leo 'Feyenoord is mijn thuis' Beenhakker-fan?![]()
Nee daar word ik wijs vanquote:
Ziet er vet uitquote:Op maandag 31 juli 2006 18:29 schreef Trancelocator het volgende:
@ TS: Leuk idee, maar ik had ondertussen ook de OP vernieuwd.
knip
en ik word niet wijs van jouquote:Op maandag 31 juli 2006 19:49 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
[..]
Nee daar word ik wijs van
Juistem.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:56 schreef ASroma het volgende:
[..]
Don Leo is gewoon een toffe peer en daarbij natuurlijk een goeie trainer![]()
Dat is echt een supermooie fotoquote:Op maandag 31 juli 2006 19:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Op die actiebanner is Heitinga net Di Canio...
Wie is Imbrahimivicquote:Op maandag 31 juli 2006 20:07 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja, Don Leo had wel een kijkje op goede spelers. Volgens mij heeft hij alleen goede aankopen gedaan. Imbrahimivic, Mido, Trabelsi, Maxwell etc.
Olympisch Stadionquote:Op maandag 31 juli 2006 20:46 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
[..]
Prima alternatief.
En dan meteen een tweede en derde ring er bovenop.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |