Ik zit dan ook (waarschijnlijk) op Kreta, vertek de 10dequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:06 schreef Simmertje het volgende:
13 Augustus, dan zit ik in het vliegtuig opweg naar Kreta
Hehe mijn vakantie gaat toch voor JCS hoor. Het enige wat ik echt kut vind is dat ik nu niet naar Ajax - Kopenhagen kan.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:09 schreef jna het volgende:
[..]
Ik zit dan ook (waarschijnlijk) op Kreta, vertek de 10de
Maar het reisbureau is een beetje laks dus officieel is er nog niks rond (stiekem hoop ik dat het wat later wordt zodat ik nog naar de jc schaal kan)
Als het goed is wel ja, alleen eerste ring tot nu toe.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:13 schreef Nega het volgende:
En kaartjes zijn al verkrijgbaar?
Ja, maar je zegt net dat je geen SCC/SuppCC hebtquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:13 schreef Nega het volgende:
En kaartjes zijn al verkrijgbaar?
Ik heb even gekeken, vanaf 3 augustus kan ik mijn kaart(en) halen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:14 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Als het goed is wel ja, alleen eerste ring tot nu toe.
Mmmm dat zei ik nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:16 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, maar je zegt net dat je geen SCC/SuppCC hebtHeb je wel een clubcard dan?
Je zei dat je er volgend jaar 1 ging aanvragen, dus dan heb je er dit jaar geen 1quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:18 schreef Nega het volgende:
[..]
Mmmm dat zei ik niet. Maar ik heb een clubcard.
Ik las het ja. Die jongen is goed bezig z'n carriere te verkloten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:13 schreef twi het volgende:
De Jong is nog steeds niet erg gelukkig bij HSV. Weer rood, en daaardoor verlorenHadtie maar moeten blijven
We hadden 'm heel goed kunnen gebruiken dit seizoen.
Mja, dat is waarquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:19 schreef jna het volgende:
[..]
Je zei dat je er volgend jaar 1 ging aanvragen, dus dan heb je er dit jaar geen 1![]()
Ja, hij had beter bij Ajax gebleven. Dan in de zomer vertrokken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:22 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik las het ja. Die jongen is goed bezig z'n carriere te verkloten.
Ik had de jong altijd erg hoog zitten maar als jij je op 21 jarige leeftijd te goed voelt om vaste invaller te zijn bij Ajax 1 kan je van mij aan het gas. Vooral omdat hij de beslissing aan het eind van het seizoen 2004/2005 al had gemaakt maar niets heeft gedaan zodat Ajax minder geld kon beuren en hij sneller weg.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:22 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Ik las het ja. Die jongen is goed bezig z'n carriere te verkloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |