Je hebt ze gewoon allemaal opgenoemd. Knap van je.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:06 schreef cultheld het volgende:
Op dit moment heb ik 11 van de 55 spelers van mijn lijstje verkeerd ingeschat: Kan denk ik slechter.
Bijna alle verrassingen wel ja (op Slory en Donk na). Als dat zo simpel is, waarom heb jij dat dan niet even gepost? De beschrijvingen kloppen grotendeels ook wel: Maar die heb ik zeker uit de VI gejat?quote:Op donderdag 7 december 2006 14:08 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Je hebt ze gewoon allemaal opgenoemd. Knap van je.![]()
Je hebt volgens mij geen enkele verrassing "voorspeld". Het grootste gedeelte van je betoog klinkt als zeer aannemelijk. Een verrassing is tevoren niet aannemelijk.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:13 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bijna alle verrassingen wel ja (op Slory en Donk na). Als dat zo simpel is, waarom heb jij dat dan niet even gepost? De beschrijvingen kloppen grotendeels ook wel: Maar die heb ik zeker uit de VI gejat?.
Bruins, Mendes, Kivuvu, Cziommer, Martens, Mendes, Suárez, Bakkal, Drenthe, Da Costa, Janssen, Mulder, Alves, Kaya en Lazovic vond jij natuurlijk enorm voor de hand liggen?quote:Op donderdag 7 december 2006 14:16 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij geen enkele verrassing "voorspeld". Het grootste gedeelte van je betoog klinkt als zeer aannemelijk. Een verrassing is tevoren niet aannemelijk.
Ik heb dat niet gepost, omdat het presteren van een individu zo goed als onvoorspelbaar is.
Het slecht spelen van Drenthe is nou niet echt een verrassing...quote:Op donderdag 7 december 2006 14:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bruins, Mendes, Kivuvu, Cziommer, Martens, Mendes, Suárez, Bakkal, Drenthe, Da Costa, Janssen, Mulder, Alves, Kaya en Lazovic vond jij natuurlijk enorm voor de hand liggen?
Hij doet het stukken beter dan zijn voorgangers in de afgelopen 3 jaar, al speelt hij nog wat wisselvallig.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het slecht spelen van Drenthe is nou niet echt een verrassing...
Bruins vond ik niet voor de hand liggen.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Bruins, Mendes, Kivuvu, Cziommer, Martens, Mendes, Suárez, Bakkal, Drenthe, Da Costa, Janssen, Mulder, Alves, Kaya en Lazovic vond jij natuurlijk enorm voor de hand liggen?
Klopt ook gewoon. Mendes speelt zich in Oranje als controleur: Dat werd weg gelachen in de zomerstop hoor.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:34 schreef Pritt het volgende:
Voordat ik de reply's van december las zat ik culthelds lijstje door te lezen en verbaasde ik me over hoe erg hij ernaast zat. Zit ie nu vrolijk te verkondigen hoe goed hij het had.
Hebtie er ook eentje goed hoor. Beetje meer zelfkritiek is soms op zijn plaats...quote:Op donderdag 7 december 2006 14:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Klopt ook gewoon. Mendes speelt zich in Oranje als controleur: Dat werd weg gelachen in de zomerstop hoor.
Kivuvu is ook erg sterk bezig. Alves en Suárez zijn ook geen koekenbakkers geloof ik. Van Bruins had ook nog geen hond gehoord. Maar ik zal ze wel allemaal uit Footballmanager of de VI hebben gehaaldquote:Op donderdag 7 december 2006 14:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hebtie er ook eentje goed hoor. Beetje meer zelfkritiek is soms op zijn plaats...
Een verrassing komt veelal uit het niets. Mendes, Martens en Cziommer hadden zich al bewezen in de eredivisie anders waren ze uberhaupt niet naar AZ gekomen, alhoewel Cziommer weinig speelt. Verder noem je nieuwe spelers zoals Suarez en Alves waarvan het talent al bekend was. Misschien dat Suarez 'goed gezien' was, maar aan de andere kant is dat gewoon een (voor Groningen) dure jonge speler die heus niet zomaar gescout wordt. De andere spelers hadden meer mensen kunnen verzinnen: gewoon een rijtje jonge voetballers (Drenthe, Da Costa of uit 2e elftallen zoals, Janssen en Bakkal).quote:Op donderdag 7 december 2006 14:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik zeg je net, het scoutingsapparaat van de hele subtop in de Eredivisie had al gezien dat Kivuvu goed speelde bij Telstar.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:44 schreef cultheld het volgende:
[..]
Kivuvu is ook erg sterk bezig. Alves en Suárez zijn ook geen koekenbakkers geloof ik. Van Bruins had ook nog geen hond gehoord. Maar ik zal ze wel allemaal uit Footballmanager of de VI hebben gehaald.
Als je zo redeneert is niemand nog een verrassing te noemen: Alleen nog de Dave Bussen en Boersma's.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Alves en Suarez waren zoals al gezegd te verwachten. Bruins in mindere mate, maar kon verwacht worden. Zoals eerder ook al gezegd (lees jij eigenlijk wel?) valt Kivuvu wel mee...
Dat is inderdaad een verrassing ja.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind een Zijler veel meer een echte verrassing.
Hoe kun je een verrassing in positieve zin zijn als zoals gezegd (quote:Op donderdag 7 december 2006 14:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Als je zo redeneert is niemand nog een verrassing te noemen: Alleen nog de Dave Bussen en Boersma's.
Ik lees inderdaad en Kivuvu speelt gewoon erg goed. Hij heeft nog niet heel veel speeltijd gekregen, maar in de tijd die hij kreeg onderscheidde hij zich van de Nijmeegse middelmaat.
Aankopen als Lazovic en Alves, die enkele miljoenen kostten, kunnen toch niet verassen? Die worden niet voor niks voor zo'n enorm bedrag gekochtquote:Op donderdag 7 december 2006 14:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk al wel één mooi doelpunt gemaakt...quote:Op donderdag 7 december 2006 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoe kun je een verrassing in positieve zin zijn als zoals gezegd () de hele subtop je op haar lijstjes heeft staan en niet veel speelminuten krijgt?
Farfán, Alex en Gomes werden ook (terecht) als verrassingen bestempeld door de complete Nederlandse pers toen zij zich bewezen in de Eredivisie. Farfán stond op het lijstje van Chelsea en Werder Bremen, Gomes werd door meerdere Spaanse clubs gevolgd, Alex stond al jaren op het lijstje van Real Madrid en AC Milan: Dat is dus gewoon een onzin-argument van je.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoe kun je een verrassing in positieve zin zijn als zoals gezegd () de hele subtop je op haar lijstjes heeft staan en niet veel speelminuten krijgt?
Talenten die goed spelen worden wel vaker rustig gebracht. Zie Messi bij Barcaquote:Op donderdag 7 december 2006 15:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Als je zo ijzersterk speelt he, waarom speel je dan niet vaker? Ik vind ook niet dat Alex, Farfan en Gomes verrassingen waren. Het was verrassend dat het team zo snel stond met die nieuwe gezichten.
Maar als iemand ijzersterk speelt, waarom krijgt hij dan niet veel speelminuten.quote:Op donderdag 7 december 2006 14:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Farfán, Alex en Gomes werden ook (terecht) als verrassingen bestempeld door de complete Nederlandse pers toen zij zich bewezen in de Eredivisie. Farfán stond op het lijstje van Chelsea en Werder Bremen, Gomes werd door meerdere Spaanse clubs gevolgd, Alex stond al jaren op het lijstje van Real Madrid en AC Milan: Dat is dus gewoon een onzin-argument van je.
Je hoeft niet veel speelminuten te krijgen om te verrassen. Het gaat er om wat je laat zien in de minuten die je krijgt. Kivuvu speelde tot nu toe ijzersterk als hij speelde.
Ik hoop dat die knipoog goede bedoelingen heeftquote:Op donderdag 7 december 2006 15:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Talenten die goed spelen worden wel vaker rustig gebracht. Zie Messi bij Barca.
Dat Messi rustig gebracht is na het WK -20 en nu "gewoon" basiskracht is. Ik denk dat trainers dat doen om de spelers met beide benen op de grond te houden.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik hoop dat die knipoog goede bedoelingen heeft.
quote:Op donderdag 7 december 2006 14:47 schreef Bombardier het volgende:
Babel. Als ie speelt, speelt ie buitengewoon matig.
Dan vergelijken we hem toch met Boutahar? Die is talent-af (heeft zich al meer dan bewezen, dus zou niet eens ter discussie moeten staan), een prima speler voor NEC, maar staat er dit seizoen regelmatig naast. Wat de reden van zo'n trainer is voor die beslissing, is mij vreemd. Zo is dat met Kivuvu ook. Ik heb van een aantal NEC-supporters (stadiongangers) ook gehoord dat zijn invalbeurten gewoon erg sterk waren en dat zij niet begrijpen dat hij niet speelt. Trainers nemen wel vaker vreemde beslissingen.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Knul. Als NEC een speler heeft die het gemiddelde niveau ontstijgt van de ploeg, geloof me, dan speelt die jongen. Bij Barcelona kan men zo'n talent koesteren en kneden, dit is een typisch geval van kromme vergelijking...
Dit topic is dus eigenlijk nogal zinloos?quote:Op donderdag 7 december 2006 15:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan moet je niet zeggen dat ze hem rustig willen brengen als je die vergelijking trekt met Boutahar. Feit blijft dat Kivuvu niet genoeg speelt om een positieve verrassing te zijn. Verrassingen zijn ook eigenlijk niet te voorspellen, want als je een verrassing voorspelt, is het geen verrassing meer.
Correctquote:Op donderdag 7 december 2006 15:29 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dit topic is dus eigenlijk nogal zinloos?
Hij zei dat Everton zou mislukken.quote:Op donderdag 7 december 2006 15:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Everton idem.
5e divisie in Brazilie is ook te zien op de stream in Zelhem
Welke wedstrijden?quote:Op donderdag 7 december 2006 16:46 schreef cultheld het volgende:
Zaráte heb ik op Eurosport gezien, in tegenstelling tot jou, want je zat immers in je fantasiestad Buenos Aires. Everton was een pure gok, Suárez heb ik heel veel goede dingen over gelezen op internet.
Het Toulon-toernooi op Eurosport waar je nauwelijks mensen op de tribune zag zitten, maar des te meer talent op het veld aan het werk kon zien. Je gaat nu natuurlijk zijn uitval tijdens dat toernooi er bij halen om aan te tonen dat hij niet veel wedstrijden heeft gespeeld? Zijn eerste wedstrijd was tekenend voor zijn talent: Ondanks alle matigheid om zich heen onderscheidde hij zich van de andere 21 voetballers op dat veld. Prachtige passeerbewegingen, constant gevaarlijk etc.quote:
Dat doe ik alleen wanneer ik zelf geen tv-beelden heb en dan schrijf ik hem niet over, maar refereer ik aan zijn informatie (dat is iets anders, al zal jij dat met jouw beperkte verstandelijke vermogen maar moeilijk kunnen bevatten). Als ik nou zeg dat ik Alex een goede verdediger vind en dat jij nogal traag van begrip bent (eufemisme), dan heb ik dat zeker ook van Steef? Hou toch op joh.quote:Op vrijdag 8 december 2006 17:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geef nu maar gewoon toe dat je de mening van Steef overschrijft(min Lazovic)
quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Cultheld heeft de volgende spelers nooit live zien spelen in een echte wedstrijd:
Roger
Suarez
Everton
Vanaudenaerde
DeBock
Van Tornhout
Alves
Will Johnson
Emnes
Kaya
El Hamdaoui
Bradley
En gezien tegen de Graafschap op de Graafschap TV
Bruins
Gijo Velasco
Bakkal
Kivivu
Janssen
Mulder
Gonzalo
En verder de rest natuurlijk vooral bij Talpa en op de verschillende jeugdtoernooien
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |