abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42353697
Tim Janssen (RKC) gaat er zeker 1tje worden , wat een spitsje gaat dat worden.
pi_44222336
Op dit moment heb ik 12 van de 56 spelers van mijn lijstje verkeerd ingeschat: Kan denk ik slechter .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 7 december 2006 @ 14:08:11 #203
147235 Bombardier
The artillery man
pi_44222379
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:06 schreef cultheld het volgende:
Op dit moment heb ik 11 van de 55 spelers van mijn lijstje verkeerd ingeschat: Kan denk ik slechter .
Je hebt ze gewoon allemaal opgenoemd. Knap van je.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_44222524
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:08 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Je hebt ze gewoon allemaal opgenoemd. Knap van je.
Bijna alle verrassingen wel ja (op Slory en Donk na). Als dat zo simpel is, waarom heb jij dat dan niet even gepost? De beschrijvingen kloppen grotendeels ook wel: Maar die heb ik zeker uit de VI gejat? .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 7 december 2006 @ 14:16:23 #205
147235 Bombardier
The artillery man
pi_44222621
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:13 schreef cultheld het volgende:

[..]

Bijna alle verrassingen wel ja (op Slory en Donk na). Als dat zo simpel is, waarom heb jij dat dan niet even gepost? De beschrijvingen kloppen grotendeels ook wel: Maar die heb ik zeker uit de VI gejat? .
Je hebt volgens mij geen enkele verrassing "voorspeld". Het grootste gedeelte van je betoog klinkt als zeer aannemelijk. Een verrassing is tevoren niet aannemelijk.

Ik heb dat niet gepost, omdat het presteren van een individu zo goed als onvoorspelbaar is.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
pi_44222772
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:16 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Je hebt volgens mij geen enkele verrassing "voorspeld". Het grootste gedeelte van je betoog klinkt als zeer aannemelijk. Een verrassing is tevoren niet aannemelijk.

Ik heb dat niet gepost, omdat het presteren van een individu zo goed als onvoorspelbaar is.
Bruins, Mendes, Kivuvu, Cziommer, Martens, Mendes, Suárez, Bakkal, Drenthe, Da Costa, Janssen, Mulder, Alves, Kaya en Lazovic vond jij natuurlijk enorm voor de hand liggen?
pi_44222826
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:20 schreef cultheld het volgende:

[..]

Bruins, Mendes, Kivuvu, Cziommer, Martens, Mendes, Suárez, Bakkal, Drenthe, Da Costa, Janssen, Mulder, Alves, Kaya en Lazovic vond jij natuurlijk enorm voor de hand liggen?
Het slecht spelen van Drenthe is nou niet echt een verrassing...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_44223000
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:22 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Het slecht spelen van Drenthe is nou niet echt een verrassing...
Hij doet het stukken beter dan zijn voorgangers in de afgelopen 3 jaar, al speelt hij nog wat wisselvallig.
  donderdag 7 december 2006 @ 14:33:48 #209
147235 Bombardier
The artillery man
pi_44223205
quote:

[..]

Bruins vond ik niet voor de hand liggen.

Mendes is een grote aankoop van Van Gaal. Heeft eerder ook op het punt gestaan naar Ajax te vertrekken, dus over een uitstekend functioneren zal tevoren weinig getwijfeld worden.

Kivuvu heeft nauwelijks gespeeld. Maar de interesse (tijdens zijn Telstar periode) van FC Groningen, AZ en FC Utrecht zegt toch wel iets over zijn potentie.

Cziommer vind ik geen verrassing. Is simpelweg geen plaats voor een primadonna in het elftal van Van Gaal.

Martens vind ik geen verrassing. Uiterst loyaal teamspeler itt Cziommer.

Suarez is met veel bombarie naar FC Groningen gehaald. Dan mag je aannemen dat hij de tijd krijgt zich te profileren.

Bakkal speelt uitstekend, itt jouw "voorspelling". Want je bedoelt vast FC Eindhoven, ipv PSV.

Drenthe krijgt speeltijd. Maar die stond al op doorbreken. Is verder niets over gezegd nog. Speelt meer uit armoede, gezien ze ook Philip Leonard gehaald hebben voor die positie.

Da Costa is een verrassing, gefeliciteerd.

Janssen scoorde wel, maar heeft het de laatste wedstrijden al ontzettend moeilijk.

Dustley Mulder was al jeugdinternational, voor hij naar RKC kwam. Daar mag je dus iets van verwachten.

Alves is 4,5 miljoen voor betaald. Als SCH dat uit durft te geven voor een spits, mag je aannemen dat ze elk dubbeltje goed besteed hebben.

Kaya debuteerde februari '06 al, en liet al vrij snel zien een plekje in het elftal te kunnen veroveren.

Lazovic is ook geen verrassing. Iedereen -op de technische staf van Feyenoord na- wist wel dat het een uitstekend spits is. Is vorig jaar zelfs nog interesse geweest van Internazionale. Ook dat liegt er niet om.
pi_44223244
Voordat ik de reply's van december las zat ik culthelds lijstje door te lezen en verbaasde ik me over hoe erg hij ernaast zat. Zit ie nu vrolijk te verkondigen hoe goed hij het had.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_44223358
Nee, ik bedoel geen FC Eindhoven. In het PSV topic heb ik hem ook meerdere malen genoemd als eventuele versterking voor volgend jaar . Die Mocro overtuigde me tegen Manchester United (toen Van Bommel en Vogel nog mee deden) al .
pi_44223406
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:34 schreef Pritt het volgende:
Voordat ik de reply's van december las zat ik culthelds lijstje door te lezen en verbaasde ik me over hoe erg hij ernaast zat. Zit ie nu vrolijk te verkondigen hoe goed hij het had.
Klopt ook gewoon. Mendes speelt zich in Oranje als controleur: Dat werd weg gelachen in de zomerstop hoor.
pi_44223548
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:39 schreef cultheld het volgende:

[..]

Klopt ook gewoon. Mendes speelt zich in Oranje als controleur: Dat werd weg gelachen in de zomerstop hoor.
Hebtie er ook eentje goed hoor. Beetje meer zelfkritiek is soms op zijn plaats...
In Southern Sun
pi_44223625
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:42 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Hebtie er ook eentje goed hoor. Beetje meer zelfkritiek is soms op zijn plaats...
Kivuvu is ook erg sterk bezig. Alves en Suárez zijn ook geen koekenbakkers geloof ik. Van Bruins had ook nog geen hond gehoord. Maar ik zal ze wel allemaal uit Footballmanager of de VI hebben gehaald .
pi_44223691
Alves en Suarez waren zoals al gezegd te verwachten. Bruins in mindere mate, maar kon verwacht worden. Zoals eerder ook al gezegd (lees jij eigenlijk wel?) valt Kivuvu wel mee...
In Southern Sun
  donderdag 7 december 2006 @ 14:47:03 #216
147235 Bombardier
The artillery man
pi_44223721
De onjuiste "voorspellingen van Cultheld.

Elia. Zou naar een topclub gaan?

Babel. Als ie speelt, speelt ie buitengewoon matig.

Gabri. Pijler van Ajax. Wordt elftal omheen gebouwd.

Jenner. Speelt nauwelijks.

Vormer. Idem.

Guijo Velasco. Kan het niveau in de Eredivisie maar moeilijk bijbenen.

Sankoh. Speelt belabberd.

Afonso. Vertrekt bij Twente.

Bakkal. Keert helemaal niet terug naar Eindhoven, maar speelt prima.

Gerk. Speelt niet.

Gerritsen (blessure)

Greene. Speelt waardeloos.

Hirayama. Is vertrokken, zonder doelpunten.

Everton. Sensatie in Almelo.

Snoyl. Twijfelachtig optreden tot nu toe.

Vanaudenaerde. Wie?

Beerens. Speelt niet.

de Bock. Idem.

Augustien. Enfant Terrible voor Huub Stevens.

Van Tornhout. Laat nauwelijks iets zien.

Will Johnson. Wie?

Gonzalo. Wie?

Bradley Wie?

Medunjanin. Speelt nauwelijks.

Emnes. Speelt nauwelijks.
pi_44223752
Jaap Stam, ik heb het altijd al wel in die man zien zitten.
pi_44223801
Ik vind een Zijler veel meer een echte verrassing.
In Southern Sun
pi_44223802
quote:

[..]

Een verrassing komt veelal uit het niets. Mendes, Martens en Cziommer hadden zich al bewezen in de eredivisie anders waren ze uberhaupt niet naar AZ gekomen, alhoewel Cziommer weinig speelt. Verder noem je nieuwe spelers zoals Suarez en Alves waarvan het talent al bekend was. Misschien dat Suarez 'goed gezien' was, maar aan de andere kant is dat gewoon een (voor Groningen) dure jonge speler die heus niet zomaar gescout wordt. De andere spelers hadden meer mensen kunnen verzinnen: gewoon een rijtje jonge voetballers (Drenthe, Da Costa of uit 2e elftallen zoals, Janssen en Bakkal).

Maar verder goed gezien hoor, je kan zo aan de slag als de nieuwe Piet de Visser.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
  donderdag 7 december 2006 @ 14:49:06 #220
147235 Bombardier
The artillery man
pi_44223809
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:44 schreef cultheld het volgende:

[..]

Kivuvu is ook erg sterk bezig. Alves en Suárez zijn ook geen koekenbakkers geloof ik. Van Bruins had ook nog geen hond gehoord. Maar ik zal ze wel allemaal uit Footballmanager of de VI hebben gehaald .
Ik zeg je net, het scoutingsapparaat van de hele subtop in de Eredivisie had al gezien dat Kivuvu goed speelde bij Telstar.

Alves is 4,5 miljoen voor neergeteld.

Suarez is een topaankoop voor FC Groningen en was neo-international van Urugay.

Luigi Bruins heb je goed gegokt jongen. Die credits geef ik je.
pi_44223850
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Alves en Suarez waren zoals al gezegd te verwachten. Bruins in mindere mate, maar kon verwacht worden. Zoals eerder ook al gezegd (lees jij eigenlijk wel?) valt Kivuvu wel mee...
Als je zo redeneert is niemand nog een verrassing te noemen: Alleen nog de Dave Bussen en Boersma's.
Ik lees inderdaad en Kivuvu speelt gewoon erg goed. Hij heeft nog niet heel veel speeltijd gekregen, maar in de tijd die hij kreeg onderscheidde hij zich van de Nijmeegse middelmaat.
  donderdag 7 december 2006 @ 14:50:02 #222
147235 Bombardier
The artillery man
pi_44223851
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind een Zijler veel meer een echte verrassing.
Dat is inderdaad een verrassing ja.
pi_44223912
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:50 schreef cultheld het volgende:

[..]

Als je zo redeneert is niemand nog een verrassing te noemen: Alleen nog de Dave Bussen en Boersma's.
Ik lees inderdaad en Kivuvu speelt gewoon erg goed. Hij heeft nog niet heel veel speeltijd gekregen, maar in de tijd die hij kreeg onderscheidde hij zich van de Nijmeegse middelmaat.
Hoe kun je een verrassing in positieve zin zijn als zoals gezegd ( ) de hele subtop je op haar lijstjes heeft staan en niet veel speelminuten krijgt?
In Southern Sun
pi_44223973
quote:

[..]

Aankopen als Lazovic en Alves, die enkele miljoenen kostten, kunnen toch niet verassen? Die worden niet voor niks voor zo'n enorm bedrag gekocht
wie zaait zal oogsten.....
pi_44224034
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Hoe kun je een verrassing in positieve zin zijn als zoals gezegd ( ) de hele subtop je op haar lijstjes heeft staan en niet veel speelminuten krijgt?
Hij heeft natuurlijk al wel één mooi doelpunt gemaakt...

Het mooie aan een verrassing is juist dat het niemand het verwacht en de speler zelf misschien ook niet. Hij krijgt misschien wel uit pure wanhoop een paar minuten en blijkt het ineens heel goed te doen.

Bijvoorbeeld de opmars die Koevermans nu maakt. Ik vond hem altijd wel een goede spits, maar had dit niet van hem verwacht.
pi_44224101
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Farfán, Alex en Gomes werden ook (terecht) als verrassingen bestempeld door de complete Nederlandse pers toen zij zich bewezen in de Eredivisie. Farfán stond op het lijstje van Chelsea en Werder Bremen, Gomes werd door meerdere Spaanse clubs gevolgd, Alex stond al jaren op het lijstje van Real Madrid en AC Milan: Dat is dus gewoon een onzin-argument van je.

Je hoeft niet veel speelminuten te krijgen om te verrassen. Het gaat er om wat je laat zien in de minuten die je krijgt. Kivuvu speelde tot nu toe ijzersterk als hij speelde.
pi_44224188
Als je zo ijzersterk speelt he, waarom speel je dan niet vaker? Ik vind ook niet dat Alex, Farfan en Gomes verrassingen waren. Het was verrassend dat het team zo snel stond met die nieuwe gezichten.
In Southern Sun
pi_44224253
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Als je zo ijzersterk speelt he, waarom speel je dan niet vaker? Ik vind ook niet dat Alex, Farfan en Gomes verrassingen waren. Het was verrassend dat het team zo snel stond met die nieuwe gezichten.
Talenten die goed spelen worden wel vaker rustig gebracht. Zie Messi bij Barca .
pi_44224280
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:57 schreef cultheld het volgende:

[..]

Farfán, Alex en Gomes werden ook (terecht) als verrassingen bestempeld door de complete Nederlandse pers toen zij zich bewezen in de Eredivisie. Farfán stond op het lijstje van Chelsea en Werder Bremen, Gomes werd door meerdere Spaanse clubs gevolgd, Alex stond al jaren op het lijstje van Real Madrid en AC Milan: Dat is dus gewoon een onzin-argument van je.

Je hoeft niet veel speelminuten te krijgen om te verrassen. Het gaat er om wat je laat zien in de minuten die je krijgt. Kivuvu speelde tot nu toe ijzersterk als hij speelde.
Maar als iemand ijzersterk speelt, waarom krijgt hij dan niet veel speelminuten.

Kivuvu heeft mij trouwens nog niet heel erg kunnen overtuigen, ondanks zijn zondagsschot.
pi_44224338
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:02 schreef cultheld het volgende:

[..]

Talenten die goed spelen worden wel vaker rustig gebracht. Zie Messi bij Barca .
Ik hoop dat die knipoog goede bedoelingen heeft .
In Southern Sun
pi_44224540
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:05 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik hoop dat die knipoog goede bedoelingen heeft .
Dat Messi rustig gebracht is na het WK -20 en nu "gewoon" basiskracht is. Ik denk dat trainers dat doen om de spelers met beide benen op de grond te houden.
pi_44224678
Knul. Als NEC een speler heeft die het gemiddelde niveau ontstijgt van de ploeg, geloof me, dan speelt die jongen. Bij Barcelona kan men zo'n talent koesteren en kneden, dit is een typisch geval van kromme vergelijking...
In Southern Sun
pi_44224896
quote:
Op donderdag 7 december 2006 14:47 schreef Bombardier het volgende:
Babel. Als ie speelt, speelt ie buitengewoon matig.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_44225025
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Knul. Als NEC een speler heeft die het gemiddelde niveau ontstijgt van de ploeg, geloof me, dan speelt die jongen. Bij Barcelona kan men zo'n talent koesteren en kneden, dit is een typisch geval van kromme vergelijking...
Dan vergelijken we hem toch met Boutahar? Die is talent-af (heeft zich al meer dan bewezen, dus zou niet eens ter discussie moeten staan), een prima speler voor NEC, maar staat er dit seizoen regelmatig naast. Wat de reden van zo'n trainer is voor die beslissing, is mij vreemd. Zo is dat met Kivuvu ook. Ik heb van een aantal NEC-supporters (stadiongangers) ook gehoord dat zijn invalbeurten gewoon erg sterk waren en dat zij niet begrijpen dat hij niet speelt. Trainers nemen wel vaker vreemde beslissingen.
pi_44225106
Dan moet je niet zeggen dat ze hem rustig willen brengen als je die vergelijking trekt met Boutahar. Feit blijft dat Kivuvu niet genoeg speelt om een positieve verrassing te zijn. Verrassingen zijn ook eigenlijk niet te voorspellen, want als je een verrassing voorspelt, is het geen verrassing meer.
In Southern Sun
pi_44225182
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan moet je niet zeggen dat ze hem rustig willen brengen als je die vergelijking trekt met Boutahar. Feit blijft dat Kivuvu niet genoeg speelt om een positieve verrassing te zijn. Verrassingen zijn ook eigenlijk niet te voorspellen, want als je een verrassing voorspelt, is het geen verrassing meer.
Dit topic is dus eigenlijk nogal zinloos?
pi_44225221
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:29 schreef cultheld het volgende:

[..]

Dit topic is dus eigenlijk nogal zinloos?
Correct .
In Southern Sun
pi_44225229
He Cult had Suarez natuurlijk al op de stream gescout.

Hij had het gewoon goed gezien
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_44225256
Everton idem.

5e divisie in Brazilie is ook te zien op de stream in Zelhem
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 7 december 2006 @ 16:41:44 #240
147235 Bombardier
The artillery man
pi_44227183
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Everton idem.

5e divisie in Brazilie is ook te zien op de stream in Zelhem
Hij zei dat Everton zou mislukken.
pi_44227280
Ja maar toen had hij hem al gescout in de 5e divisie in Brazilie.

Zarate had hij ook al minimaal 5 keer gezien voordat hij er op Fok een topic over opende
pi_44227361
Zaráte heb ik op Eurosport gezien, in tegenstelling tot jou, want je zat immers in je fantasiestad Buenos Aires . Everton was een pure gok, Suárez heb ik heel veel goede dingen over gelezen op internet.
pi_44232185
Van Polen, Van Manen en Veenstra speelden nog niks.

Cissé kan nog steeds niet echt volledig overtuigen.

Messoudi doet het redelijk bij Willem II, maar niet meer dan dat.

Nog geen goede verrassingen dus.

Nog wel goed voorspeld dat Benji Martha meer goals zou gaan maken in de eerste divisie dan Steinraht, dat is nu 7-2. Maar goed, dat is ook weer niet heel verbazend.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_44255838
quote:
Op donderdag 7 december 2006 16:46 schreef cultheld het volgende:
Zaráte heb ik op Eurosport gezien, in tegenstelling tot jou, want je zat immers in je fantasiestad Buenos Aires . Everton was een pure gok, Suárez heb ik heel veel goede dingen over gelezen op internet.
Welke wedstrijden?
pi_44256350
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 16:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Welke wedstrijden?
Het Toulon-toernooi op Eurosport waar je nauwelijks mensen op de tribune zag zitten, maar des te meer talent op het veld aan het werk kon zien. Je gaat nu natuurlijk zijn uitval tijdens dat toernooi er bij halen om aan te tonen dat hij niet veel wedstrijden heeft gespeeld? Zijn eerste wedstrijd was tekenend voor zijn talent: Ondanks alle matigheid om zich heen onderscheidde hij zich van de andere 21 voetballers op dat veld. Prachtige passeerbewegingen, constant gevaarlijk etc.
pi_44257261
Geef nu maar gewoon toe dat je de mening van Steef overschrijft(min Lazovic)
pi_44257367
quote:
Op vrijdag 8 december 2006 17:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Geef nu maar gewoon toe dat je de mening van Steef overschrijft(min Lazovic)
Dat doe ik alleen wanneer ik zelf geen tv-beelden heb en dan schrijf ik hem niet over, maar refereer ik aan zijn informatie (dat is iets anders, al zal jij dat met jouw beperkte verstandelijke vermogen maar moeilijk kunnen bevatten). Als ik nou zeg dat ik Alex een goede verdediger vind en dat jij nogal traag van begrip bent (eufemisme), dan heb ik dat zeker ook van Steef? Hou toch op joh.
pi_44257416
Nee, alleen de spelers die je nooit hebt zien spelen zoals vrijwel heel je lijstje in deze topic

Wanneer krijg ik mijn 10 euro?
pi_44257471
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 19:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Cultheld heeft de volgende spelers nooit live zien spelen in een echte wedstrijd:

Roger
Suarez
Everton
Vanaudenaerde
DeBock
Van Tornhout
Alves
Will Johnson
Emnes
Kaya
El Hamdaoui
Bradley

En gezien tegen de Graafschap op de Graafschap TV

Bruins
Gijo Velasco
Bakkal
Kivivu
Janssen
Mulder
Gonzalo

En verder de rest natuurlijk vooral bij Talpa en op de verschillende jeugdtoernooien

pi_44257990
Is die Steef nou nog niet dood?
Koning.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')