editquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Cultheld heeft de volgende spelers nooit live zien spelen in een echte wedstrijd:
Roger
Suarez
Everton
Vanaudenaerde
DeBock
Van Tornhout
Alves
Will Johnson
Emnes
Kaya
El Hamdaoui
Bradley
En gezien tegen de Graafschap op de Graafschap TV
Bruins
Gijo Velasco
Bakkal
Kivivu
Janssen
Mulder
Gonzalo
En verder de rest natuurlijk vooral bij Talpa en op de verschillende jeugdtoernooien
![]()
Heerlijk, dat lukraak indelen van namen in zelfbedachte "categoriën" , maar jij bent sowieso de man van lange en niet boeiende lijstjes in VBLquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Cultheld heeft de volgende spelers nooit live zien spelen in een echte wedstrijd:
Roger
Suarez
Everton
Vanaudenaerde
DeBock
Van Tornhout
Alves
Will Johnson
Emnes
Kaya
El Hamdaoui
Bradley
En gezien tegen de Graafschap op de Graafschap TV
Bruins
Gijo Velasco
Bakkal
Kivivu
Janssen
Mulder
Gonzalo
En verder de rest natuurlijk vooral bij Talpa en op de verschillende jeugdtoernooien
![]()
Inderdaad, zeker Purrel in warming-upquote:Op maandag 7 augustus 2006 21:16 schreef stefmans het volgende:
Purrel is een held
Heb hem een aantal keren 90 minuten zien spelen in het 2e elftal van Fc Twente. Kan helemaal niets, heeft alleen vrij veel kracht. Maakt er zeker minder dan 5 dit seizoen, als hij al scoort in de competitie.quote:
Misschien ligt het voetbal van Twente 2 hem niet zo?quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:33 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Heb hem een aantal keren 90 minuten zien spelen in het 2e elftal van Fc Twente. Kan helemaal niets, heeft alleen vrij veel kracht. Maakt er zeker minder dan 5 dit seizoen, als hij al scoort in de competitie.
Nee.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ben ik de eerste die Royston Drenthe gaat noemen?
Hij speelde goed geloof ik gisteren tegen Middlesborough. Al is dat natuurlijk een heel matige ploeg.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:49 schreef Radegast het volgende:
Drenthe (Feyenoord)
Misschien kan hij niet voetballen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 23:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Misschien ligt het voetbal van Twente 2 hem niet zo?
Dit zouden echt verrassingen zijn, dat dan weer wel. Van Loo is tenslotte wisselkeeper. Grot en Tamerus zijn toch ook niet echt gezegend met een overdosis talent. Is het al bekend waar Boakye heen gaat, want bij Ajax zal hij niet veel spelen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:01 schreef Heerlijkheid het volgende:
Mijn lijstje:
Boakye (Ajax)
Vormer (AZ)
Drenthe (Feyenoord)
Suarez (Groningen)
Van Loo (Groningen)
Tamerus (NAC)
Grot (NEC)
Kargbo (Willem II)
Hij wordt waarschijnlijk uitgeleend aan Heraclesquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:21 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Dit zouden echt verrassingen zijn, dat dan weer wel. Van Loo is tenslotte wisselkeeper. Grot en Tamerus zijn toch ook niet echt gezegend met een overdosis talent. Is het al bekend waar Boakye heen gaat, want bij Ajax zal hij niet veel spelen.
Dan komt hij tenminste veel aan spelen toe, zo hebben alle partijen er wat aan...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:53 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij wordt waarschijnlijk uitgeleend aan Heracles
Op grond waarvan.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:57 schreef Chen het volgende:
Ik denk dat Afonso Alves van Heerenveen het leuk kan gaan doen. Natuurlijk nog even afwachten, maar het zou me niks verbazen als hij 1,2,3 staat in de topscorers lijst na de eerste seizoenshelft!
Tegelijkertijd op plek 1, 2 en 3?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:57 schreef Chen het volgende:
Ik denk dat Afonso Alves van Heerenveen het leuk kan gaan doen. Natuurlijk nog even afwachten, maar het zou me niks verbazen als hij 1,2,3 staat in de topscorers lijst na de eerste seizoenshelft!
Idd, ik vond hem best wel redelijk wat ik tijdens het Amsterdam Tournament heb gezien. Roger heeft nog nauwelijks gespeeld en toch gaat hij mislukken...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:49 schreef stefmans het volgende:
Leg eens uit waarom Ogararu gaat mislukken?![]()
Wat ik over hem gelezen heb, en dan bedoel ik niet het stuk in de VI. En hoe die speelt in de voorbereiding.quote:
Hij leek mij eerst ook een betere versie van Trabelsi, maar wat ik vooralsnog van hem heb gezien op het AT, veel balverlies enzo.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:49 schreef stefmans het volgende:
Leg eens uit waarom Ogararu gaat mislukken?![]()
Ik denk niet dat hij boven Huntelaar, Kuijt en Farfan komt, hij lijkt ook meer de creatieve geest die anderen laat scoren. 15-20 goals zet ik hem op.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:57 schreef Chen het volgende:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:39 schreef Prosac het volgende:
Ik denk dat iedereen ook eens Lovre van FC Groningen in de gaten zal moeten houden
Kuqi kon ook wel eens een verrassing worden.
De meeste Roemenen komen moeilijk opgang bij Ajax. Neem als voorbeeld Chivu en Mitea maar als je ze vertrouwen geeft zijn ze gewoon goedquote:Op woensdag 9 augustus 2006 22:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hij leek mij eerst ook een betere versie van Trabelsi, maar wat ik vooralsnog van hem heb gezien op het AT, veel balverlies enzo.
En hij is nu ook zijn plaats verloren aan Heitinga.. dat zou Trabelsi nooit doen..
Het is meer gevoel dan kennis ofzo..
We zien wel
Op welke manier verrassen bedoel je nu? Dat Huntelaar in totaal 3 goals maakt of zo? Van Hofs en De Guzman is ook al bekend dat ze heel wat kunnen, dus als die goed spelen zal dat ook geen verrassing zijn. Leonardo, Pranjic en Cziommer ook. Die hebben ook al het een en ander laten zien.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:02 schreef DeVinger het volgende:
Beste man NAC natuurlijk Leonardo
Heerenveen zal Pranjic ruleren, en ben ik benieuwd naar Hansson/Breuer/Dingsdag. Ik hoop dat laatstegenoemde op de bank wegrot. En hoe zit het met de voorhoede, gaat Nilsson in de winter ook naar Manchester?
Feyenoord is er maar één de man, topaankoop Kolkka! Nee zonder gekkigheid, Hofs, Guzman, ben benieuwd!
AZ is voor mij onbekend, die hebben zoveeeeel talent en nieuwe spelers gehaald. Ik zet mijn geld op Cziommer dan maar.
AJAX: KJH...
breuer begon de laatste 3 wedstrijden als wissel. vond hij niet zo leuk uiteraard. hij kwam er wel elke x in, in de rust, maar ik denk dat Dingsdag voor de basis is gehaald. ondanks dat het een kwal van een gast is. Ik vermoed Hanson/Dingsdag, maar Breuer kan ook middenveld.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 22:02 schreef DeVinger het volgende:
Heerenveen zal Pranjic ruleren, en ben ik benieuwd naar Hansson/Breuer/Dingsdag. Ik hoop dat laatstegenoemde op de bank wegrot.
Santy Hulst bedoel je, die nieuwe jongen.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 14:53 schreef cohen het volgende:
Vormer heb ik een paar keer zien spelen voor Jong AZ, die gast is wel echt goed. Heel rustig, en strooit met prachtige passes. In tegenstelling tot Kees Luijcx, die loopt in 1 tempo en is type Medunjanin. In de spits bij Jong AZ loopt een jongen die van een derdeklasser komt. 18 jaar, was daar vorig seizoen topscorer. Die jongen is sneller dan een jachtluipaard. Heeft een contract voor 2 jaar gekregen om door te breken. Ben benieuwd. Er loopt daar ook een neger in de spits die erg goed is. En de rechtsback heeft in oranje -19 gespeeld. bennie... nog iets heet hij. Goeie speler.
Alleen Vormer en Luijcx gaan in AZ 1 spelen dit jaar vermoed ik.
Denk je dat het wat is MM? Of eerst 3 jaar rijpen bij de reserves en dan een transfer naar Emmen?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Santy Hulst bedoel je, die nieuwe jongen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |