abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40569085
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 19:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Cultheld heeft de volgende spelers nooit live zien spelen in een echte wedstrijd:

Roger
Suarez
Everton
Vanaudenaerde
DeBock
Van Tornhout
Alves
Will Johnson
Emnes
Kaya
El Hamdaoui
Bradley

En gezien tegen de Graafschap op de Graafschap TV

Bruins
Gijo Velasco
Bakkal
Kivivu
Janssen
Mulder
Gonzalo

En verder de rest natuurlijk vooral bij Talpa en op de verschillende jeugdtoernooien

edit

[ Bericht 3% gewijzigd door Chen op 07-08-2006 12:51:13 ]
[14.gif]
pi_40569278
Van Will Johnson heeft hij al aangegeven er 'veel over gelezen' te hebben, dus dat is al een zekerheidje.

Verder is het posten van zoveel spelers natuurlijk gewoon het afvuren van een schot hagel: je raakt altijd wel wat. Zegt niks over zijn 'kennerskwaliteiten'.
pi_40576726
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 19:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Cultheld heeft de volgende spelers nooit live zien spelen in een echte wedstrijd:

Roger
Suarez
Everton
Vanaudenaerde
DeBock
Van Tornhout
Alves
Will Johnson
Emnes
Kaya
El Hamdaoui
Bradley

En gezien tegen de Graafschap op de Graafschap TV

Bruins
Gijo Velasco
Bakkal
Kivivu
Janssen
Mulder
Gonzalo

En verder de rest natuurlijk vooral bij Talpa en op de verschillende jeugdtoernooien

Heerlijk, dat lukraak indelen van namen in zelfbedachte "categoriën" , maar jij bent sowieso de man van lange en niet boeiende lijstjes in VBL . Over een aantal spelers dat jij opnoemt heb ik inderdaad alleen nog maar dingen gelezen, maar je post ook een hoop onzin (al is men dat al wel van je gewend hier volgens mij) .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_40578123
Het valt mij vooral al mee dat in dat lijstje van DAM voor de verandering maar één spelfouten in de spelersnamen staat, al was het natuurlijk een kwestie van Cultheld overschrijven.

Nu benieuwd naar de spelers die DAM een verrassing gaat noemen....

Dat zou een nuttigere toevoeging zijn.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_40582208
Ben ik de eerste die Royston Drenthe gaat noemen?

En misschien wel Everton van Heracles, maar dat is een blinde gok :p
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 7 augustus 2006 @ 19:59:02 #106
37294 Ketjing
Stretch Arm Strong
pi_40583441
Kan eigenlijk alleen over Vitesse oordelen en ik denk dat zoals eerder genoemd Sansoni en Kaya kunnen gaan verbazen. En Blondelle gaat zich probleemloos in de basis spelen en zal Purrel Fränkel, hoe jammerlijk ook;), naar de bank verwijzen.
Use Soap
  maandag 7 augustus 2006 @ 21:16:25 #107
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_40586787
Purrel is een held
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  maandag 7 augustus 2006 @ 21:37:37 #108
37294 Ketjing
Stretch Arm Strong
pi_40587639
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 21:16 schreef stefmans het volgende:
Purrel is een held
Inderdaad, zeker Purrel in warming-up
Use Soap
  maandag 7 augustus 2006 @ 23:25:06 #109
49255 Devano
melagomane blaaskaak
pi_40592289
Sparta gaat veel plezier beleven aan Medunjanin.
None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
pi_40592588
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 16:10 schreef cultheld het volgende:

[..]

Een keer of 5.
Heb hem een aantal keren 90 minuten zien spelen in het 2e elftal van Fc Twente. Kan helemaal niets, heeft alleen vrij veel kracht. Maakt er zeker minder dan 5 dit seizoen, als hij al scoort in de competitie.
pi_40593023
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 23:33 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Heb hem een aantal keren 90 minuten zien spelen in het 2e elftal van Fc Twente. Kan helemaal niets, heeft alleen vrij veel kracht. Maakt er zeker minder dan 5 dit seizoen, als hij al scoort in de competitie.
Misschien ligt het voetbal van Twente 2 hem niet zo?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_40593285
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ben ik de eerste die Royston Drenthe gaat noemen?
Nee.
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:49 schreef Radegast het volgende:
Drenthe (Feyenoord)
Hij speelde goed geloof ik gisteren tegen Middlesborough. Al is dat natuurlijk een heel matige ploeg.
pi_40593457
Ik heb geen idee eigenlijk.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 15:01:36 #114
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_40609838
Mijn lijstje:
Boakye (Ajax)
Vormer (AZ)
Drenthe (Feyenoord)
Suarez (Groningen)
Van Loo (Groningen)
Tamerus (NAC)
Grot (NEC)
Kargbo (Willem II)
pi_40612958
Vormer vond ik tegen ASWH, net als de rest van de ingevallen AZ-jonkies, niet sterk overigens.

Maar goed, als hij als enige in een ervaren team komt, is het anders voetballen.

Grot zou met recht verrassend zijn, als die ineens basisspeler en verrassing kan worden!
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 16:38:46 #116
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_40613107
Vormer heb ik zien voetballen bij Eurovoetbal, heeft toen wel indruk gemaakt.

Grot ben ik sowieso wel van gecharmeerd, je moet je niet vergissen; hij heeft vorig jaar in 30 wedstrijden meegespeeld. Hoofdzakelijk als invaller misschien, maar hij zit er aan te komen.
pi_40616443
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 23:46 schreef cultheld het volgende:

[..]

Misschien ligt het voetbal van Twente 2 hem niet zo?
Misschien kan hij niet voetballen?
pi_40616618
Sneijder gaat verrassen. Die gaat eindelijk laten zien dat ie bij Ajax is uitgeleerd. Sneijder maakt Ajax kampioen .
pi_40619946
Marcel Meeuwis, het voormalige en door velen al afgeschreven supertalent van weleer. Top drie waardig die jongen.
pi_40622480
Ik denk dat Lorenzo Davids van Feyenoord ook weleens voor een verassing zou kunnen gaan zorgen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_40624342
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 15:01 schreef Heerlijkheid het volgende:
Mijn lijstje:
Boakye (Ajax)
Vormer (AZ)
Drenthe (Feyenoord)
Suarez (Groningen)
Van Loo (Groningen)
Tamerus (NAC)
Grot (NEC)
Kargbo (Willem II)
Dit zouden echt verrassingen zijn, dat dan weer wel. Van Loo is tenslotte wisselkeeper. Grot en Tamerus zijn toch ook niet echt gezegend met een overdosis talent. Is het al bekend waar Boakye heen gaat, want bij Ajax zal hij niet veel spelen.
Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
pi_40636223
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 22:21 schreef Gollemrulez het volgende:

[..]

Dit zouden echt verrassingen zijn, dat dan weer wel. Van Loo is tenslotte wisselkeeper. Grot en Tamerus zijn toch ook niet echt gezegend met een overdosis talent. Is het al bekend waar Boakye heen gaat, want bij Ajax zal hij niet veel spelen.
Hij wordt waarschijnlijk uitgeleend aan Heracles
  woensdag 9 augustus 2006 @ 10:54:59 #123
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_40636289
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 10:53 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Hij wordt waarschijnlijk uitgeleend aan Heracles
Dan komt hij tenminste veel aan spelen toe, zo hebben alle partijen er wat aan...
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_40638070
De Guzman en Drenthe
pi_40638308
Will Johnson kunnen we in ieder geval van Cults lijstje schrappen, die is op proef bij Zwolle, en mag wellicht zelfs al verkocht worden. Die gaat het iig niet maken in de eredivisie komend seizoen, zoals ik al voorspelde
pi_40646834
Over hem had ik alleen nog maar verhalen gelezen .
pi_40649075
Ik denk dat Afonso Alves van Heerenveen het leuk kan gaan doen. Natuurlijk nog even afwachten, maar het zou me niks verbazen als hij 1,2,3 staat in de topscorers lijst na de eerste seizoenshelft!
[14.gif]
  woensdag 9 augustus 2006 @ 18:31:35 #128
147235 Bombardier
The artillery man
pi_40651976
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:57 schreef Chen het volgende:
Ik denk dat Afonso Alves van Heerenveen het leuk kan gaan doen. Natuurlijk nog even afwachten, maar het zou me niks verbazen als hij 1,2,3 staat in de topscorers lijst na de eerste seizoenshelft!
Op grond waarvan.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_40652426
quote:
Tegelijkertijd op plek 1, 2 en 3? Ik moet nog zien of het wat wordt...
  woensdag 9 augustus 2006 @ 18:48:20 #130
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_40652509
Sankoh gaat zeker doorbreken
Greene gaat zich in Oranje spelen, mits v. Basten zijn ajax bril afzet
Cissé kan wel eens de nieuwe Koné worden (tegen ajax in de amstelcup was hij voortreffelijk)
Tim Janssen kan wel eens gaan verassen.. een soort nieuwe Huntelaar..

Voorderest hoop ik dat Lazovic zich bewijst en ben ik benieuwd naar o.a Suares, Gonzalo
En Ogararu gaat mislukken, netals o.a Roger, Cziommer

Heb weer helemaal zin in het seizoen
  woensdag 9 augustus 2006 @ 18:49:15 #131
125053 stefmans
pi_40652535
Leg eens uit waarom Ogararu gaat mislukken?
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_40652704
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 18:49 schreef stefmans het volgende:
Idd, ik vond hem best wel redelijk wat ik tijdens het Amsterdam Tournament heb gezien. Roger heeft nog nauwelijks gespeeld en toch gaat hij mislukken...
pi_40653647
Ohja, Greene idd ook.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 19:36:19 #134
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_40653872
Ik kan eigenlijk alleen iets over Groningen zeggen:
- Sankoh zet zijn opmars voort en gaat geweldig voetbal laten zien. Lange paas is geweldig en het gemak waarmee hij zich staande houdt is mooi om te zien.
- Suarez is een topper in spé, gaat veel scoren.
pi_40660390
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 18:31 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Op grond waarvan.
Wat ik over hem gelezen heb, en dan bedoel ik niet het stuk in de VI. En hoe die speelt in de voorbereiding.
[14.gif]
  woensdag 9 augustus 2006 @ 22:05:33 #136
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_40661011
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 18:49 schreef stefmans het volgende:
Hij leek mij eerst ook een betere versie van Trabelsi, maar wat ik vooralsnog van hem heb gezien op het AT, veel balverlies enzo.
En hij is nu ook zijn plaats verloren aan Heitinga.. dat zou Trabelsi nooit doen..

Het is meer gevoel dan kennis ofzo..

We zien wel
pi_40663277
quote:
Ik denk niet dat hij boven Huntelaar, Kuijt en Farfan komt, hij lijkt ook meer de creatieve geest die anderen laat scoren. 15-20 goals zet ik hem op.

Hij wordt zeker wel een sensatie trouwens, hij was tegen Middlesbrough erg sterk, ook tussen 3 man wist hij nog de vrijstaande man te vinden. Technisch errug goed.
pi_40725403
Ik ben benieuwd naar Everton van Heracles (en hoop dat Hirayama doorzet).
Excelsior neem ik niet serieus eigenlijk.
Sparta moet Medujanin zijn kans grijpen.
Ado weet ik zo 123 geen uitschieter, iemand? Of zal Elia nu eens écht doorbreken (neuh)
Beste man NAC natuurlijk Leonardo
Beste man buren uit Tilburg natuurlijk die El Hamdaoui
RKC zullen VD Bergh en Reuser het team op sleeptouw moeten nemen.
Vitesse hoop ik natuurlijk op eindelijk scorend vermogen na jaren weinig doelpunten (danko!).
Twente zal die zweedse middenvelder Bakircioglu misschien wel een transfer afdwingen?
Utrecht weet ik ook niet zo 123 een uitschieter, iemand?
Roda JC ben ik erg benieuwd naar Oper een volledig seizoen.
PSV is niets noemenswaardig vertrokken, dus echte verrassingen?
NEC heeft niets bijzonders wat nieuw is, of zal die Australische spits Holman een goudhaantje wezen?
Heerenveen zal Pranjic ruleren, en ben ik benieuwd naar Hansson/Breuer/Dingsdag. Ik hoop dat laatstegenoemde op de bank wegrot. En hoe zit het met de voorhoede, gaat Nilsson in de winter ook naar Manchester?
Groningen natuurlijk benieuwd naar die Suarez, interessante transfer.
Feyenoord is er maar één de man, topaankoop Kolkka! Nee zonder gekkigheid, Hofs, Guzman, ben benieuwd!
AZ is voor mij onbekend, die hebben zoveeeeel talent en nieuwe spelers gehaald. Ik zet mijn geld op Cziommer dan maar.
AJAX: KJH...
pi_40737542
Bij Utrecht ben ik wel benieuwd naar Fortuné, die vorig jaar volgens mij toch een beetje tegenviel. In de voorbereiding is hij wel aardig bezig, heb ik het idee. Misschien kan hij die lijn doortrekken en blijkt hij toch een goede aanwinst.
www.thuisuiteten.nl
pi_40904598
Luis Suárez, 24-01-1987 van Fc Groningen.

Ik voorspel dat dit DE man gaat worden dit seizoen!!!
wie zaait zal oogsten.....
pi_40904738
Vormer heb ik een paar keer zien spelen voor Jong AZ, die gast is wel echt goed. Heel rustig, en strooit met prachtige passes. In tegenstelling tot Kees Luijcx, die loopt in 1 tempo en is type Medunjanin. In de spits bij Jong AZ loopt een jongen die van een derdeklasser komt. 18 jaar, was daar vorig seizoen topscorer. Die jongen is sneller dan een jachtluipaard. Heeft een contract voor 2 jaar gekregen om door te breken. Ben benieuwd. Er loopt daar ook een neger in de spits die erg goed is. En de rechtsback heeft in oranje -19 gespeeld. bennie... nog iets heet hij. Goeie speler.
Alleen Vormer en Luijcx gaan in AZ 1 spelen dit jaar vermoed ik.
pi_40905865
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 10:39 schreef Prosac het volgende:
Ik denk dat iedereen ook eens Lovre van FC Groningen in de gaten zal moeten houden

Kuqi kon ook wel eens een verrassing worden.
  donderdag 17 augustus 2006 @ 15:46:13 #143
125053 stefmans
pi_40905950
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 22:05 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Hij leek mij eerst ook een betere versie van Trabelsi, maar wat ik vooralsnog van hem heb gezien op het AT, veel balverlies enzo.
En hij is nu ook zijn plaats verloren aan Heitinga.. dat zou Trabelsi nooit doen..

Het is meer gevoel dan kennis ofzo..

We zien wel
De meeste Roemenen komen moeilijk opgang bij Ajax. Neem als voorbeeld Chivu en Mitea maar als je ze vertrouwen geeft zijn ze gewoon goed
  donderdag 17 augustus 2006 @ 15:59:38 #144
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_40906295
Vraag me erg af wat we van Willem II kunnen verwachten. Van Wijk met zijn nieuwe "belgische" aankopen. Verwacht hier niet veel meer dan een plaatsje tussen 12 en 15....
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_40906376
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 22:02 schreef DeVinger het volgende:
Beste man NAC natuurlijk Leonardo
Heerenveen zal Pranjic ruleren, en ben ik benieuwd naar Hansson/Breuer/Dingsdag. Ik hoop dat laatstegenoemde op de bank wegrot. En hoe zit het met de voorhoede, gaat Nilsson in de winter ook naar Manchester?
Feyenoord is er maar één de man, topaankoop Kolkka! Nee zonder gekkigheid, Hofs, Guzman, ben benieuwd!
AZ is voor mij onbekend, die hebben zoveeeeel talent en nieuwe spelers gehaald. Ik zet mijn geld op Cziommer dan maar.
AJAX: KJH...
Op welke manier verrassen bedoel je nu? Dat Huntelaar in totaal 3 goals maakt of zo? Van Hofs en De Guzman is ook al bekend dat ze heel wat kunnen, dus als die goed spelen zal dat ook geen verrassing zijn. Leonardo, Pranjic en Cziommer ook. Die hebben ook al het een en ander laten zien.
pi_40906635
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 22:02 schreef DeVinger het volgende:
Heerenveen zal Pranjic ruleren, en ben ik benieuwd naar Hansson/Breuer/Dingsdag. Ik hoop dat laatstegenoemde op de bank wegrot.
breuer begon de laatste 3 wedstrijden als wissel. vond hij niet zo leuk uiteraard. hij kwam er wel elke x in, in de rust, maar ik denk dat Dingsdag voor de basis is gehaald. ondanks dat het een kwal van een gast is. Ik vermoed Hanson/Dingsdag, maar Breuer kan ook middenveld.
pi_40907013
Medunjanin, Emnes en heel misschien Zaalman.. iig daar hoop ik op en hoop dat de rest van de clubs geen verassingen zullen hebben
pi_40908317
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 14:53 schreef cohen het volgende:
Vormer heb ik een paar keer zien spelen voor Jong AZ, die gast is wel echt goed. Heel rustig, en strooit met prachtige passes. In tegenstelling tot Kees Luijcx, die loopt in 1 tempo en is type Medunjanin. In de spits bij Jong AZ loopt een jongen die van een derdeklasser komt. 18 jaar, was daar vorig seizoen topscorer. Die jongen is sneller dan een jachtluipaard. Heeft een contract voor 2 jaar gekregen om door te breken. Ben benieuwd. Er loopt daar ook een neger in de spits die erg goed is. En de rechtsback heeft in oranje -19 gespeeld. bennie... nog iets heet hij. Goeie speler.
Alleen Vormer en Luijcx gaan in AZ 1 spelen dit jaar vermoed ik.
Santy Hulst bedoel je, die nieuwe jongen.
www.thuisuiteten.nl
pi_40908451
quote:
Op donderdag 17 augustus 2006 17:12 schreef methodmich het volgende:

[..]

Santy Hulst bedoel je, die nieuwe jongen.
Denk je dat het wat is MM? Of eerst 3 jaar rijpen bij de reserves en dan een transfer naar Emmen?
pi_40908506
Goran Lovre! (FC Groningen)
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')