Mooi lijstje, hoewel wel veel bekende spelers. Paar opmerkingen:quote:
Nac is toch die poenerige club die altijd spelers weg kocht bij andere middenmoters/subtoppers en waar "alles kon"? Dan is het dus best verrassend te noemen als NAC weer slecht zou presteren. Leonardo blijft je verrassen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:52 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Hoe kunnen die twee zaken nog als verrassing genoemd worden
Louis van Gaal houdt van typisch 4-3-3/3-4-3 omsingelvoetbal (buitenspelers zijn hierin essentieel). Bij NAC was dat m.i. toch niet het geval. Jenner is in mijn optiek een speler die perfect in het systeem van Van Gaal kan spelen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:16 schreef methodmich het volgende:
[..]
Mooi lijstje, hoewel wel veel bekende spelers. Paar opmerkingen:
Vanwaar het grote vertrouwen in Jenner?? Ik denk dat hij ook bij AZ weer gaat tegenvallen met zijn eenzijdige spel. En Mendes da Silva willen ze volgens mij in de defensie uitspelen, niet zo zeer als controleur.
Groot vertrouwen verder al in Suárez. Die is nog piepjong, zal die niet wat langer moeten rijpen?
Dat Roda doorgaans goed scout ben ik met je eens. Maar Dieter Van Tornhout????
En als ik ze als toppers had aangekondigd, met de groeten van Henk ten Cate. Wat is je punt?quote:
Ik zou Roda toch geen middelmaat willen noemen met Kah, Cissé, De Fauw, Agustien en Oper: Leuk team gaat dat worden. Die doen echt niet onder voor Sparta.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:01 schreef MaxPower het volgende:
Heb je de selectie van Roda wel gezien? Dat is middelmaat bij uitstek. Terwijl Sparta juist leuke versterkingen heeft gehaald.
Poenerige club & NAC?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nac is toch die poenerige club die altijd spelers weg kocht bij andere middenmoters/subtoppers en waar "alles kon"? Dan is het dus best verrassend te noemen als NAC weer slecht zou presteren. Leonardo blijft je verrassen.
Nee nee. Allemaal weer veel te makkelijk en veel te voor-de-hand-liggend.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:17 schreef Jelminho het volgende:
slotje na de post van cultheld. Opgelost !
Dat is nog maar de vraag. Ik vond Jenner bij NAC het meest renderen in de counter. De speler is snel en heeft een actie waar je snelheid voor nodig hebt. We krijgen dan een beetje het Sektioui verhaal. Alleen heeft die een betere voorzet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:51 schreef cultheld het volgende:
[..]
Louis van Gaal houdt van typisch 4-3-3/3-4-3 omsingelvoetbal (buitenspelers zijn hierin essentieel). Bij NAC was dat m.i. toch niet het geval. Jenner is in mijn optiek een speler die perfect in het systeem van Van Gaal kan spelen.
Voorbarig. Je weet niet hoe die jongen zich mentaal handhaaft in Noord-Oost Nederland. De tijd zal het wijzen, maar het blijft een gok met een Zuid- of Midden Amerikaan in die Noordzee-klimaat contreien.quote:Suárez is inderdaad nog piepjong, maar een erg groot talent, die in z'n eigen land het knokken al heeft geleerd: Dat is een overlever en die hoeft niet meer te rijpen.
In statistieken uitgedrukt niet nee. Maar wel degelijk veel laten zien, als het gaat om het spel zonder balbezit. Meegenomen de potentie van de speler + de invulling van zijn capaciteiten, een groot spits in wording, ben ik met je eens.quote:Van Tornhout heeft bij Sparta niet heel erg veel laten zien, maar ik denk dat hij bij Roda (waar hij door minder middelmaat is omringd) beter zal renderen (en dus een verrassing blijkt te zijn ten opzichte van het vorige seizoen).
Ik denk eerder Patrick Gerritsen. Goeie kop op die jongen. Als ze hem wat meer power kunnen geven, zie ik hem absoluut doorbreken dit seizoen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:18 schreef Zwoerd het volgende:
Afonso gaat nu echt doorbreken bij Twente.
Ik vrees een halve doorbraak, zoals bij alle Ajax-talenten van de afgelopen 2 jaar. Dit houdt in, mogen debuteren, een aantal wedstrijden verdienstelijk mogen spelen + invallen. Maar dan snel weer richting tweede plan of richting verhuur, omdat er een aankoop opgesteld moet worden.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:18 schreef Urquhart het volgende:
Jan Vertonghen zal ook gaan doorbreken
Als je goed bent, pak je elk tempo op. Heeft niks met je voetbalachtergrond te maken.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik Dingsdag niet genoemd. Over Johnson heb ik al heel wat leuke dingen gelezen, maar hij lijkt zoals de meeste Noord-Amerikaanse talenten (ook Nguyen) té lang in Amerika/Canada (1 pot nat) te hebben gevoetbald (met het bijbehorende lage tempo). Ik ben benieuwd hoe hij het tempo in Nederland op gaat pakken, maar specifieke kwaliteiten om het in Nederland te maken heeft ie zeker. Daarom heb ik 'm er bij gezet
.
Een keer of 5.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 00:53 schreef El_Bassie het volgende:
Cultheld: Hoe vaak heb je Afonso al zien spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |