quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:57 schreef ChristianeV het volgende:
wat zijn de ervaringen met een zonnebril op sterkte? geld waard?
Je bent toch geen dekkende ram.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
mwoa... ik zou het er wel op kunnen.
Ik vind dat niet iedereen een bril kan hebben idd.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:36 schreef Beroepsgokker het volgende:
Ik heb laatst een discussie een vriendin gehad (bril dragend) en die vond het onzin dat een bril uit de mode is.
Maar doordat ik heb gezegd dat ik lenzen over het algemeen mooier vind staan, zit ze erover te denken om ook lenzen te proberen.
Een van de beste aankopen ooit bij mij. Ik had nooit een zonnebril op omdat ik dan het gevoel had dat ik helemaal blind was dan.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:57 schreef ChristianeV het volgende:
Een bril bij een meisje heeft wel iets. Maar ik ben bevooroordeeld, want ik draag ook een bril. Lenzen heb ik diverse keren geprobeerd, maar telkens problemen met irritatie en verschuivende lenzen. Als de lange termijn effecten van laserbehandelingen duidelijk worden, ga ik dat doen.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:44 schreef bolletje_25 het volgende:
Een bril vind ik één van de grotere afknappers aan een meisje.. Lenzen
Ik heb mijn zonnebril op sterkte voor 35 euro (compleet) bij de Hans Anders gehaald. Ben er erg gelukkig mee (zoals al gezegd is zeker in de auto) en zou 'm niet kunnen missen! Zeker z'n geld waard dus.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:57 schreef ChristianeV het volgende:
35,- euro is niet veel.. Voor een zonnebril op sterkte.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:13 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik heb mijn zonnebril op sterkte voor 35 euro (compleet) bij de Hans Anders gehaald. Ben er erg gelukkig mee (zoals al gezegd is zeker in de auto) en zou 'm niet kunnen missen! Zeker z'n geld waard dus.
die reactie kreeg ik dus ook. Je ogen worden verkleind met een bril....Bij mij tenminstequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:11 schreef Lisanne__tje het volgende:
ik draag lenzen ja... eerder heb ik altijd een bril gehad, en ik vond het er niet uitzien... met lenzen staat het veel mooier
ik kreeg zelfs reacties van: wat heb jij blauwe ogen, heb je blauwe lenzen in ofzo... nee, dat zijn mn eigen kleur ogen... dat springt er nu dus veel meer uit... en met een bril op heb je ook van die miezerige kleine oogjes, ziet er ook niet uit
mannen in uniform of in pak zijn pas leukquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Brillen.
Ik heb zelf geen bril, maar ik vind mannen met brillen énorm leuk. Ze voegen gewoon iets toe aan het gezicht.
Nee, daar heb ik dan weer helemaal niets mee. En het heeft ook al niets met het topic te maken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:21 schreef Lisanne__tje het volgende:
[..]
mannen in uniform of in pak zijn pas leuk![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:13 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik dan weer helemaal niets mee. En het heeft ook al niets met het topic te maken.
Enig idee wat die dingen kosten? Tenzij je gesponsort wordt door Specsavers heb je echt geen geld voor tig brillenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:35 schreef Rapaille het volgende:
Ik draag geen bril/lezen maar anders was de keus snel gemaakt: een bril. Lijkt me super om gewoon goed af te kunnen wisselen, ander brilletje en je ziet er weer heel anders uit
Niets mis met Specsavers brillen !quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:40 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Enig idee wat die dingen kosten? Tenzij je gesponsort wordt door Specsavers heb je echt geen geld voor tig brillen![]()
![]()
hehe je moest eens weten hoevaak mij gevraagd wordt waar die mooie blauwe lenzen te koop zijn..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:11 schreef Lisanne__tje het volgende:
ik draag lenzen ja... eerder heb ik altijd een bril gehad, en ik vond het er niet uitzien... met lenzen staat het veel mooier
ik kreeg zelfs reacties van: wat heb jij blauwe ogen, heb je blauwe lenzen in ofzo... nee, dat zijn mn eigen kleur ogen... dat springt er nu dus veel meer uit... en met een bril op heb je ook van die miezerige kleine oogjes, ziet er ook niet uit
Specsavers + sponsor = Jamaiquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:41 schreef Speedski het volgende:
[..]
Niets mis met Specsavers brillen !![]()
Hmn ....quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:44 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Specsavers + sponsor = Jamai.
Eej, die scheidsrechters bij dat A'dam Tournament worden ook gesponsord door de Specsquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:44 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
Specsavers + sponsor = Jamai.
Die dikke zwarte monturen zijn echtquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:48 schreef Beroepsgokker het volgende:
Overigens zijn er wel mannen (vrouwen nog niet tegengekomen) waarbij brilen stoer/mooi staan, donker haar + zwarte bril met redelijk dikke monturen bijv.
Klinkt eigenlijk wel logisch, want als je steeds jeuk hebt aan je oog kun je je ogen óf je lens beschadigen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:29 schreef Beroepsgokker het volgende:
Nog nooit gehoord dat je met hooikoorts geen lenzen kan hebben. Ik zit er trouwens aan te denken om straks met uitgaan voor het eerst een bril op te zetten, lijkt me alleen lastig als het warm wordt met zweten e.d.
Het is soms wel klote als je ergens naar binnen gaat, want het is vaak zo dat je bril eventjes beslaat zodra je binnen bent.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:29 schreef Beroepsgokker het volgende:
Nog nooit gehoord dat je met hooikoorts geen lenzen kan hebben. Ik zit er trouwens aan te denken om straks met uitgaan voor het eerst een bril op te zetten, lijkt me alleen lastig als het warm wordt met zweten e.d.
hmm da's waar.. nou ja ik zie het wel hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:34 schreef DustyRabbit het volgende:
[..]
Het is soms wel klote als je ergens naar binnen gaat, want het is vaak zo dat je bril eventjes beslaat zodra je binnen bent.
Of als je de oven opendoet om je pizza eruit te halenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:34 schreef DustyRabbit het volgende:
[..]
Het is soms wel klote als je ergens naar binnen gaat, want het is vaak zo dat je bril eventjes beslaat zodra je binnen bent.
Niks mis met ''nerdy''quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:35 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
hmm da's waar.. nou ja ik zie het wel hoor. Ik voel me met bril wel meer "nerdy" om zo maar te zeggen, zo word je volgens mij ook wel een beetje aangekeken, totdat je je bek open trekt
.
Als je bril hebt die er een beetje stylish uitziet (dus niet zo'n klassiek geval) wordt je volgens mij helemaal niet zo snel voor een nerd aangezien. Een bril wordt toch steeds meer een mode-object, which I don't mindquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:35 schreef Beroepsgokker het volgende:
[..]
hmm da's waar.. nou ja ik zie het wel hoor. Ik voel me met bril wel meer "nerdy" om zo maar te zeggen, zo word je volgens mij ook wel een beetje aangekeken, totdat je je bek open trekt
.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:21 schreef Brunette het volgende:
Ik draag zelf geen bril of lenzen, maar vind mannen met een bril echt onweerstaanbaar
Als ik moest kiezen tussen een man met een bril en een zonder bril, dan zou ik definitely voor diegene met een bril gaan!![]()
![]()
![]()
Waarom lenzen als je ook een bril kan dragen? het is ook veel beter voor je ogen![]()
Ik vind brillen echt heel sexy, volgens mij heb ik dan ook een echte brillen-fetish![]()
![]()
Bij vrouwen heb ik pcies hetzelfde (hoewel ik niet op vrouwen val).
ik vind het echt heerlijk om naar een vrouw met zo'n secretaresse look te kijken![]()
harde lenzen schijn je drie jaar te kunnen dragen en die kan je idd met spuug schoonmaken, schijnt dat de minuscule kanaaltjes die zuurstof doorlaten bij harde lenzen het beste is. ook wel begrijpelijk gezien de structuur.quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:50 schreef Beroepsgokker het volgende:
nou pff bril of geen bril, heb eigenlijk weinig verschil van gemerkt.
Maar wel kut dat dat ding nooit goed zit op mn neusen bij binnenkomst kon ik hem gelijk cleanen
.
En het is wel een "klassiek" geval volgens mij, gewoon beetje standaard bril, maar heb m bijna nooit op vandaar datie niet zo modevol/duur is.
En lenzen in mond bewaren?? Daar heb ik nog nooit van gehoord, lijkt me ook niet echt hygienisch, neem dan flesje vloeistof mee en ga daarmee lopen kloten. Ik heb ze weleens in water gedaan, als noodgeval. werkte goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |