abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 augustus 2006 @ 22:58:04 #51
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_40465675
Een mooie bril is niet lelijk
Knoeien met lenzen is niks voor mij. Ik zie een bril óók als een accessoire maar ik besef dat ik makkelijk praten heb, want mijn glazen zijn niet zo sterk, zonder zie ik ook, maar gewoon minder scherp. Ik zet 'm de hele dag op en af (met lezen en bij beeldscherm niet nodig).
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  donderdag 3 augustus 2006 @ 22:58:33 #52
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_40465703
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:57 schreef ChristianeV het volgende:
wat zijn de ervaringen met een zonnebril op sterkte? geld waard?

Met name in de auto.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
pi_40468267
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 21:57 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

mwoa... ik zou het er wel op kunnen.
Je bent toch geen dekkende ram.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 00:16:59 #54
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_40468621
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:36 schreef Beroepsgokker het volgende:

Ik heb laatst een discussie een vriendin gehad (bril dragend) en die vond het onzin dat een bril uit de mode is.
Maar doordat ik heb gezegd dat ik lenzen over het algemeen mooier vind staan, zit ze erover te denken om ook lenzen te proberen.
Ik vind dat niet iedereen een bril kan hebben idd.
En bij de meeste mensen staan lenzen (dus geen bril) zowiezo meestal het mooist vind ik.
Ik draag zelf lenzen omdat ik een bril op een gegeven moment echt zat was. En ook
omdat iemand dat bij mij onder de aandacht bracht.

Een bril vind ik een persoon wel in ene een ander uiterlijk geven idd.
Een heel spontaan meise kan er ineens uitzien als een jonge trut van 40-50
Of het maakt je een beetje nerdy en introvert.
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 00:18:53 #55
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_40468689
Sjors gaat nog deze week een sjieke bril uitzoeken...mijn geluk, ik heb een sexy brillenhoofd. Ik heb lenzen geprobeerd, maar dat is gedoe en ik haat gedoe.
Ik heb 0.75 in de min, dus kan ook wel zonder, maar als ik moe of gestressed ben, zie ik beduidend minder.

En eigenlijk vind ik een bril wel sexy
pi_40488101
quote:
Een van de beste aankopen ooit bij mij. Ik had nooit een zonnebril op omdat ik dan het gevoel had dat ik helemaal blind was dan.
Ik heb verders ook geen lenzen. Mijn gewone bril heb ik zelden op. Als ik hem kan vinden dan gebruik ik hem alleen voor televisiekijken en darten. En vooral dat laatste vind ik vreselijk...in het openbaar met dat onding .
Maarja er zijn ergere dingen op de wereld

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2006 18:31:02 ]
pi_40488977
quote:
Op maandag 31 juli 2006 16:44 schreef bolletje_25 het volgende:
Een bril vind ik één van de grotere afknappers aan een meisje.. Lenzen
Een bril bij een meisje heeft wel iets. Maar ik ben bevooroordeeld, want ik draag ook een bril. Lenzen heb ik diverse keren geprobeerd, maar telkens problemen met irritatie en verschuivende lenzen. Als de lange termijn effecten van laserbehandelingen duidelijk worden, ga ik dat doen.
Lief klein konijntje had een vliegje op z'n neus
(__/)
(='.'=)
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 20:13:51 #58
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_40491127
quote:
Ik heb mijn zonnebril op sterkte voor 35 euro (compleet) bij de Hans Anders gehaald. Ben er erg gelukkig mee (zoals al gezegd is zeker in de auto) en zou 'm niet kunnen missen! Zeker z'n geld waard dus.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_40492847
ik draag lenzen ja... eerder heb ik altijd een bril gehad, en ik vond het er niet uitzien... met lenzen staat het veel mooier
ik kreeg zelfs reacties van: wat heb jij blauwe ogen, heb je blauwe lenzen in ofzo... nee, dat zijn mn eigen kleur ogen... dat springt er nu dus veel meer uit... en met een bril op heb je ook van die miezerige kleine oogjes, ziet er ook niet uit
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 22:22:59 #60
108862 a-child-in-chains
pi_40494947
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 20:13 schreef Lips het volgende:

[..]

Ik heb mijn zonnebril op sterkte voor 35 euro (compleet) bij de Hans Anders gehaald. Ben er erg gelukkig mee (zoals al gezegd is zeker in de auto) en zou 'm niet kunnen missen! Zeker z'n geld waard dus.
35,- euro is niet veel.. Voor een zonnebril op sterkte.
No room for the unlucky.
pi_40495500
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 21:11 schreef Lisanne__tje het volgende:
ik draag lenzen ja... eerder heb ik altijd een bril gehad, en ik vond het er niet uitzien... met lenzen staat het veel mooier
ik kreeg zelfs reacties van: wat heb jij blauwe ogen, heb je blauwe lenzen in ofzo... nee, dat zijn mn eigen kleur ogen... dat springt er nu dus veel meer uit... en met een bril op heb je ook van die miezerige kleine oogjes, ziet er ook niet uit
die reactie kreeg ik dus ook. Je ogen worden verkleind met een bril....Bij mij tenminste
pi_40497251
Dat van die kleinere oogjes gaat in mijn geval niet op, ik heb jarenlang (heel tevreden) zachte lenzen gedragen maar de laatste tijd werden mijn ogen er erg droog en moe van.
Toen had ik dus steeds samengeknepen ogen en ik moest ook steeds gapen met als gevolg waterige en roodomrande ogen. Ik draag nu sinds een jaar of drie een bril, en koop elk jaar een nieuwe. Op het moment heb ik een bril zonder montuur, en daarbij is make-up best belangrijk omdat het er anders zo kaal uitziet. Maw, door die bril(len) heb ik steeds een andere look.
De boot is aan = de poppen zijn aan het dansen.
pi_40498259
Brillen .

Ik heb zelf geen bril, maar ik vind mannen met brillen énorm leuk. Ze voegen gewoon iets toe aan het gezicht.
pi_40499222
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 23:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Brillen .

Ik heb zelf geen bril, maar ik vind mannen met brillen énorm leuk. Ze voegen gewoon iets toe aan het gezicht.
mannen in uniform of in pak zijn pas leuk
pi_40499319
Ik draag een bril (hip montuurtje van Gsus) omdat ik iedere dag last van mijn ogen had dankzij de airco op mijn werk. En ik krijg alleen maar complimentjes. Een bril is behalve iets noodzakelijks ook een accesoire.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_40500911
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 00:21 schreef Lisanne__tje het volgende:

[..]

mannen in uniform of in pak zijn pas leuk
Nee, daar heb ik dan weer helemaal niets mee. En het heeft ook al niets met het topic te maken.
pi_40501045
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 01:13 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nee, daar heb ik dan weer helemaal niets mee. En het heeft ook al niets met het topic te maken.

weet ik... maar ik wou het ff melden, als je dat niet erg vindt
pi_40501505
Ik draag sinds een jaar een bril, lenzen zouden niet gaan bij mijn ogen ofzo. Iedereen vind het mij leuk staan, ikzelf ook, heb 'm ook altijd op.
pi_40501547
Meisjes met brillen .
Mits het haar natuurlijk wel staat enzo en het een leuk montuur is. Maar ik vind een bril sowieso nooit verkeerd eigenlijk en het kan een meisje zeker extra lief maken .

Ben zelf trouwens niet bril- of lensdragend .
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
pi_40501621
Bij sommige vrouwen kan een bril echt heel sexy staan....beetje zo'n secretaresse model ofzo... Ken een meisje als ze haar bril op heeft is ze echt jammie zonder niet zo....
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 01:51:45 #71
108862 a-child-in-chains
pi_40501702
bi ?

Ik zag vandaag een re-run aflevering van lezzie mcguire.
Die "moeder" van haar. Oooh wat een sexy ding met dat brilletje.
Een regelrechte MILF!
No room for the unlucky.
pi_40503123
vrouwen met brillen
pi_40503771
Ik heb een bril en lenzen. Lenzen draag ik veel vaker, simpelweg omdat ik het fijner vind. Een bril ervaar ik, in grote mate aanwezig. Dat vind ik irritant. Maar het is niet uit de mode, of lelijk. Ik draag 'm vaak zat als ik last krijg van mn ogen/lenzen. (Heb overgevoelige ogen.) Er zijn zat leuke modellen tegenwoordig, ik heb zelf 2 hele leuke montuurtjes en ik vind het helemaal niet erg om over straat te moeten met ze.
Whatever I want.
pi_40511669
ik draag een bril omdat mijn ogen lenzen niet accepteren. daar ook wel eens bij stil gestaan?
pi_40516257
Ik heb lenzen, een bril staat gewoon niet bij mij. Daarbij vind ik lenzen veel praktischer en prettiger zitten.
pi_40517299
Ik heb een bril omdat ik (denk ik) lenzen te lastig vind een bril zet je op en klaar! Ik heb altijd wel opvallende monturen mijn huidige bril is rood van kleur
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_40518634
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 00:35 schreef Rapaille het volgende:
Ik draag geen bril/lezen maar anders was de keus snel gemaakt: een bril. Lijkt me super om gewoon goed af te kunnen wisselen, ander brilletje en je ziet er weer heel anders uit
Enig idee wat die dingen kosten? Tenzij je gesponsort wordt door Specsavers heb je echt geen geld voor tig brillen
pi_40518659
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 19:40 schreef Beroepsgokker het volgende:

[..]

Enig idee wat die dingen kosten? Tenzij je gesponsort wordt door Specsavers heb je echt geen geld voor tig brillen
Niets mis met Specsavers brillen !
pi_40518724
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 21:11 schreef Lisanne__tje het volgende:
hehe je moest eens weten hoevaak mij gevraagd wordt waar die mooie blauwe lenzen te koop zijn.. Antwoord is nergens, gewoon 100% van mijzelf
pi_40518742
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 19:41 schreef Speedski het volgende:

[..]

Niets mis met Specsavers brillen !
Specsavers + sponsor = Jamai .
pi_40518783
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 19:44 schreef Beroepsgokker het volgende:

[..]

Hmn ....
pi_40518846
Overigens zijn er wel mannen (vrouwen nog niet tegengekomen) waarbij brilen stoer/mooi staan, donker haar + zwarte bril met redelijk dikke monturen bijv.
pi_40520415
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 19:44 schreef Beroepsgokker het volgende:

[..]

Eej, die scheidsrechters bij dat A'dam Tournament worden ook gesponsord door de Specs
pi_40520476
Ikzelf heb al heel wat jaren een bril.
Ik wil zograag lenzen, maar het kan niet ivm mijn hooikoorts.
pi_40521632
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 19:48 schreef Beroepsgokker het volgende:
Overigens zijn er wel mannen (vrouwen nog niet tegengekomen) waarbij brilen stoer/mooi staan, donker haar + zwarte bril met redelijk dikke monturen bijv.
Die dikke zwarte monturen zijn echt

Ik wist niet dat je geen lenzen mag als je hooikoorts hebt
Dus als mijn ogen strax niet meer goed zijn, zit ik mijn hele leven vast aan een bril?
4
pi_40521714
Nog nooit gehoord dat je met hooikoorts geen lenzen kan hebben. Ik zit er trouwens aan te denken om straks met uitgaan voor het eerst een bril op te zetten, lijkt me alleen lastig als het warm wordt met zweten e.d.
pi_40521781
neenee, het mag zeker

maar ik wrijf altijd heel erg in mijn ogen, dus lenzen zijn geen optie voor mij
pi_40521804
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 21:29 schreef Beroepsgokker het volgende:
Nog nooit gehoord dat je met hooikoorts geen lenzen kan hebben. Ik zit er trouwens aan te denken om straks met uitgaan voor het eerst een bril op te zetten, lijkt me alleen lastig als het warm wordt met zweten e.d.
Klinkt eigenlijk wel logisch, want als je steeds jeuk hebt aan je oog kun je je ogen óf je lens beschadigen.
Straks heb je van die beslagen glazen
4
pi_40521836
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 21:29 schreef Beroepsgokker het volgende:
Het is soms wel klote als je ergens naar binnen gaat, want het is vaak zo dat je bril eventjes beslaat zodra je binnen bent.
Relax, TAKE IT EASY, for there is nothing that we can do
pi_40521862
Rustig wrijven op een lens kan geen kwaad. Soms doe ik het iets te heftig, dan kan ik met een spiegel weer op zoek gaan naar de lens . Maargoed, wel lastig ja als je veel in je ogen wrijft.
pi_40521873
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 21:34 schreef DustyRabbit het volgende:

[..]

Het is soms wel klote als je ergens naar binnen gaat, want het is vaak zo dat je bril eventjes beslaat zodra je binnen bent.
hmm da's waar.. nou ja ik zie het wel hoor . Ik voel me met bril wel meer "nerdy" om zo maar te zeggen, zo word je volgens mij ook wel een beetje aangekeken, totdat je je bek open trekt .
pi_40521930
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 21:34 schreef DustyRabbit het volgende:

[..]

Of als je de oven opendoet om je pizza eruit te halen .
pi_40522011
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 21:35 schreef Beroepsgokker het volgende:

[..]

hmm da's waar.. nou ja ik zie het wel hoor . Ik voel me met bril wel meer "nerdy" om zo maar te zeggen, zo word je volgens mij ook wel een beetje aangekeken, totdat je je bek open trekt .
Niks mis met ''nerdy''

Maaruh stoppen jullie je lenzen ook in je mond als je je lenzenvloeistof even niet bij de hand hebt?
Een vriendin van mij namelijk wel?
Het lijkt mij niet echt hygienisch, aangezien je mond een bron van bacterien is
4
pi_40522185
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 21:35 schreef Beroepsgokker het volgende:

[..]

Als je bril hebt die er een beetje stylish uitziet (dus niet zo'n klassiek geval) wordt je volgens mij helemaal niet zo snel voor een nerd aangezien. Een bril wordt toch steeds meer een mode-object, which I don't mind
Relax, TAKE IT EASY, for there is nothing that we can do
pi_40533146
nou pff bril of geen bril, heb eigenlijk weinig verschil van gemerkt.
Maar wel kut dat dat ding nooit goed zit op mn neus en bij binnenkomst kon ik hem gelijk cleanen .
En het is wel een "klassiek" geval volgens mij, gewoon beetje standaard bril, maar heb m bijna nooit op vandaar datie niet zo modevol/duur is.

En lenzen in mond bewaren?? Daar heb ik nog nooit van gehoord, lijkt me ook niet echt hygienisch , neem dan flesje vloeistof mee en ga daarmee lopen kloten. Ik heb ze weleens in water gedaan, als noodgeval. werkte goed.

[ Bericht 6% gewijzigd door Beroepsgokker op 06-08-2006 12:42:05 ]
pi_40543676
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 00:21 schreef Brunette het volgende:
Ik draag zelf geen bril of lenzen, maar vind mannen met een bril echt onweerstaanbaar
Als ik moest kiezen tussen een man met een bril en een zonder bril, dan zou ik definitely voor diegene met een bril gaan!
Waarom lenzen als je ook een bril kan dragen? het is ook veel beter voor je ogen
Ik vind brillen echt heel sexy, volgens mij heb ik dan ook een echte brillen-fetish
Bij vrouwen heb ik pcies hetzelfde (hoewel ik niet op vrouwen val).
ik vind het echt heerlijk om naar een vrouw met zo'n secretaresse look te kijken
pi_40556504
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 16:02 schreef dawg het volgende:

[..]

4
  zondag 6 augustus 2006 @ 23:13:28 #98
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_40556562
Een bril kan echt heel geil zijn.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zondag 6 augustus 2006 @ 23:17:30 #99
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_40556712
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 04:50 schreef Beroepsgokker het volgende:
nou pff bril of geen bril, heb eigenlijk weinig verschil van gemerkt.
Maar wel kut dat dat ding nooit goed zit op mn neus en bij binnenkomst kon ik hem gelijk cleanen .
En het is wel een "klassiek" geval volgens mij, gewoon beetje standaard bril, maar heb m bijna nooit op vandaar datie niet zo modevol/duur is.

En lenzen in mond bewaren?? Daar heb ik nog nooit van gehoord, lijkt me ook niet echt hygienisch , neem dan flesje vloeistof mee en ga daarmee lopen kloten. Ik heb ze weleens in water gedaan, als noodgeval. werkte goed.
harde lenzen schijn je drie jaar te kunnen dragen en die kan je idd met spuug schoonmaken, schijnt dat de minuscule kanaaltjes die zuurstof doorlaten bij harde lenzen het beste is. ook wel begrijpelijk gezien de structuur.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_40556996
Bij vrouwen is een bril echt een hele erge afknapper.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')