Oorverdovend. Lekker toch. Zit al vanaf acht uur de pagina te refreshen, en helemaal geen gezeur aan de kop!quote:
Nee, alweer voorbij. Vandaag had ik toevallig dan wel weer vrij.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Vakantie, LX?
Die ligt al te slapen. Al was ze vandaag een beetje lastig.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:19 schreef wyccie het volgende:
Met 1 hand verversen en met de andere hand Anne voeden?
Wordt? Wordt?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:29 schreef wyccie het volgende:
Mooie ogen. Dat wordt een knappe meid.
Wat? Dat werd een knappe meid?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wordt? Wordt?
Je eigen dochtertje met Churchill vergelijken!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:32 schreef LXIV het volgende:
[afbeelding]
Ergens in mijn fotografisch geheugen zit nog een plaatje van Churchill dat nog treffender is. Daar draagt hij ook een hoed. Kan het op Google zo snel niet vinden!
Nee, ik vond dat ze precies hetzelfde keken.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat? Dat werd een knappe meid?![]()
LX, is dat een raadplaatje van Churchill?
Ik vind het nu nog geen meid. Ze is nu nog een lief, schattig babietje.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:38 schreef De-oneven-2 het volgende:
Is.
Nou, het hangt er vanaf. Er zijn dagen bij dat ze veel huilt, maar meestal is ze erg vrolijk. Slapen doet ze overdag niet veel, dus ik speel veel spelletjes met haar. (Als ik thuis ben)quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:43 schreef wyccie het volgende:
Is het een lieve, stille baby, of hangen je wallen al op je knieën?
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:49 schreef k_man het volgende:
--> OUD
Je hebt ook nog "De Vrolijke Hond"!quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:48 schreef LXIV het volgende:
"Het rode kippetje", "De gekke kikker" of "De stoute muis".
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je hebt ook nog "De Vrolijke Hond"!
Ik kan heel lang blijven hangen in het vijfde stadium, een hele dag, puur op gebrek aan slaap. Maar als dat te lang duurt, dan raak ik behoorlijkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:48 schreef broer het volgende:
Enerverend.
Ik blijf over het algemeen hangen in het derde stadium. En de eerste twee gaan héél snel.
Ik vrees dat het gros van de TTK'ers dat met je eens is.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:53 schreef Claudia_x het volgende:
Nee, je hoort hier niet,
Ik vrees dat het gros van de TTK'ers dat met je oneens is.quote:en waarschijnlijk daarom ben je ook aangenaam gezelschap.
Waarom staat dat goed doorgestreept?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:55 schreef Claudia_x het volgende:
Gelukkig heb ik afgelopen nacht goed en lang geslapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |