1984quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 16:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, dat ligt toch aan jou. zodiakk is liefde.
Dat had ik niet van jou verwacht.quote:
Heb jij dat ook, dat je je website het liefst elke maand een volledige makeover geeft?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:46 schreef DaMart het volgende:
Over jubilea gesproken... ik ben even mijn website aan het bijwerken, en kom er net achter dat het eerstvolgende korte verhaal dat ik schrijf, mijn 50e korte verhaal zal zijn!![]()
Nou, een makeover niet hoor. Af en toe gooi ik er even andere kleuren in, maar ik vind de huidige lay-out wel even best, al beraad ik me wel op wat aanpassingen die het updaten wat makkelijker kunnen maken. Maar verder bestaan updates bij mij uit het toevoegen van inhoud.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb jij dat ook, dat je je website het liefst elke maand een volledige makeover geeft?
Gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jullie ook gefeliciteerd, en zo.
Ik dacht dat dat bij 34 lag.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:20 schreef k_man het volgende:
Zullen we maar op het hoogtepunt stoppen dan?
Nu hoef ik eigenlijk alleen nog maar te zeggen dat zodiakk als een broer voor me is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat had ik niet van jou verwacht.![]()
Ga met JAM praten!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:32 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga me volledig toeleggen op De Jazz.
Wat vinden jullie daarvan?
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik moest net bijna janken van geluk, toen ik naar My Favorite Things van Coltrane luisterde...
Er was een traan. En de traan was de druppel, zeg maar.
Ik hoorde vanmiddag de versie van My Favorite Things van Andre 3000. Daar moest ik ook bijna van huilen. Maar dan toch anders.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:54 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik moest net bijna janken van geluk, toen ik naar My Favorite Things van Coltrane luisterde...
Er was een traan. En de traan was de druppel, zeg maar.
Ik zie het vanuit hier bliksemen in het Westen! Zo ongeveer bij Etten-Leur/Prinsenbeek!quote:
Het zijn felle donders, ja.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik zie het vanuit hier bliksemen in het Westen! Zo ongeveer bij Etten-Leur/Prinsenbeek!
Waarom zou je dat die arme jongen aandoen?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nu hoef ik eigenlijk alleen nog maar te zeggen dat zodiakk als een broer voor me is.
Ik lees wel boeken hoor Claudia, ik lees ze graag zelfs. Alleen ik lees niet veel, 2 boeken per maand ofzo.. Het is dus geen passiequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 20:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat had ik niet van jou verwacht.![]()
Zo,quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 22:50 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik ga even buiten staan.
Dank je wel.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:33 schreef Lienekien het volgende:
Augustina, gefeliciteerd.
(En de anderen ook!)
Wat zij zegt.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:33 schreef Lienekien het volgende:
Augustina, gefeliciteerd.
(En de anderen ook!)
DEED je dat maar eens.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:13 schreef De-oneven-2 het volgende:
Zal ik anders een hele harde scheet laten?
Oorverdovend. Lekker toch. Zit al vanaf acht uur de pagina te refreshen, en helemaal geen gezeur aan de kop!quote:
Nee, alweer voorbij. Vandaag had ik toevallig dan wel weer vrij.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:18 schreef De-oneven-2 het volgende:
Vakantie, LX?
Die ligt al te slapen. Al was ze vandaag een beetje lastig.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:19 schreef wyccie het volgende:
Met 1 hand verversen en met de andere hand Anne voeden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |