Zuchtquote:
Vind ik ook maar ze speelt nog wel in vrij bekende/ goede films vb children of timequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:36 schreef DeSiever het volgende:
Julianne Moore zit ook in Boogie Nights toch? Ik vind dat ze uitstraling mist.
Norbit was zum kotzen to slecht. Als jij met een comeback bedoelt "hij gaat vrolijk verder op het pad van scheten en vet-humor en haalt sadly enough nog steeds de bios", ja dan is het een comeback.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:45 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Die maakt nou juist een kleine comeback. Bovendien kun je je afvragen of hij echt wel kan acteren en het dus met een goeie agent zou redden.
wel eens gehoord van imdb.com? Nu welquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:09 schreef DeSiever het volgende:
Is Norbit een Eddie Murphy-film? Nooit van gehoord.
Sinds The Hours speelde ze in:quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:19 schreef RobertoCarlos het volgende:
Onzin, die speelt, ondanks haar hoge leeftijd, nog steeds in redelijk aansprekende films. Kijk nog maar eens goed http://imdb.com/name/nm0000194/
Met uitzondering van (het vrij lachwekkende) The Forgotten hebben ze allemaal minder opgeleverd dan wat ze hebben gekost, zelfs Children of Men.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:25 schreef Arcee het volgende:
[..]
Sinds The Hours speelde ze in:
6.3 Next (2007) .... Agent Callie Ferris
8.2 Children of Men (2006) .... Julian
5.0 Freedomland (2006) .... Brenda Martin
7.3 The Prize Winner of Defiance, Ohio (2005) .... Evelyn Ryan
5.8 Trust the Man (2005) .... Rebecca
5.8 The Forgotten (2004) .... Telly Paretta
5.7 Laws of Attraction (2004) .... Audrey Woods
4.9 Marie and Bruce (2004) .... Marie
Links de IMDb-cijfers. Op Children of Men na toch niet echt om over naar huis te schrijven.
quote:Het gaat erom wat een agent voor haar kan doen, niet of films goed uitpakken. Daar heeft een acteur geen controle over.
Het hele topic? Waar kan ik dat vinden?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:06 schreef DeSiever het volgende:
Interessante quote, eigenlijk voor het hele topic.
Ach, de DVD verkopen zullen de films heus wel winst opleveren....quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Met uitzondering van (het vrij lachwekkende) The Forgotten hebben ze allemaal minder opgeleverd dan wat ze hebben gekost, zelfs Children of Men.
.......en dat gebeurde dus pas bij Dreamgirls waarvoor hij een Osar nominatie kreeg.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:32 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Norbit was zum kotzen to slecht. Als jij met een comeback bedoelt "hij gaat vrolijk verder op het pad van scheten en vet-humor en haalt sadly enough nog steeds de bios", ja dan is het een comeback.
Eddie heeft een agent nodig die hem met zijn lul uit de verkeerde gaten haalt en hem weer bijdehante rollen laat spelen ipv die zielige poep-en-pies-humor.
Ik vind Cuba geweldig!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:19 schreef Mike het volgende:
[afbeelding]
Cuba Gooding Jr.
Ooit, in 1996, leek het of Cuba Gooding Jr. een grote ster zou gaan worden. Met z'n Oscarwinnende rol in Jerry Maguire leken alle deuren voor 'm open te gaan. Helaas besloot hij toen in Instinct, Rat Race en Boat Trip te gaan spelen. Na een rol in het beschamende Norbit, gaat deze week de film Daddy Day Camp in première. Dat film staat op dit moment op 0% bij Rotten Tomaties.
Conclusie: deze acteur heeft écht een nieuwe agent nodig.
Ze zit in de nieuwe Uwe Boll, dat komt wel goed.quote:Op zondag 20 januari 2008 19:50 schreef DeSiever het volgende:
Claire Forlani vanavond te zien in 'Meet Joe Black'
Hopelijk snel nog eens in een nieuwe film..
En ze was weer prachtig..quote:Op zondag 20 januari 2008 19:50 schreef DeSiever het volgende:
Claire Forlani vanavond te zien in 'Meet Joe Black'
Die ken ik eigenlijk niet, waarom komt dat dan wel goed?quote:Op zondag 20 januari 2008 19:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze zit in de nieuwe Uwe Boll, dat komt wel goed.
Ik denk dat SoK sarcastisch was. Uwe Boll is nou niet bepaald een Scorsese of Coppola.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Die ken ik eigenlijk niet, waarom komt dat dan wel goed?
Dan is het goedquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:57 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik denk dat SoK sarcastisch was. Uwe Boll is nou niet bepaald een Scorsese of Coppola.
Jawel.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:43 schreef DeSiever het volgende:
Hoe heet die gast uit Shawshank Redemption? Tim Robbins..?? Zien we hem nog wel eens..??
Volgens mij komt dat niet omdat zijn agent niet goed is. Hij is denk ik veel meer met andere dingen bezig, zoals politiek enzo. Hij kan denk ik elke passende rol zo'n beetje krijgen.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:02 schreef Mainport het volgende:
Eigenlijk heeft Robbins sinds Mystic River vijf jaar geleden geen noemenswaardige rol meer gehad. Zijn volgende film, een uit het fantasygenre genaamd City of Ember, ziet er wel interessant uit. Die komt 12 februari 2009 uit in Nederland.
Goed, jij hebt THE SECRET LIFE OF WORDS niet gezien. Snel gaan doen.quote:Op zondag 4 mei 2008 02:02 schreef Mainport het volgende:
Eigenlijk heeft Robbins sinds Mystic River vijf jaar geleden geen noemenswaardige rol meer gehad. Zijn volgende film, een uit het fantasygenre genaamd City of Ember, ziet er wel interessant uit. Die komt 12 februari 2009 uit in Nederland.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |