Ik wil die twee van John Mayer, any given + trio dinges... zijn ze wat?quote:
Je gaat een opvanghuis voor afgedankte mb20 cd's beginnen?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:51 schreef Dizer het volgende:
- Matchbox Twenty - Yourself Or Someone Like You 7 euro
- Matchbox Twenty - Mad Season 7 euro
- Matchbox Twenty - More Than You Think You Are 7 euro
Nee, mijn neefje is ook verslaafd geworden, die ene van 13. *Hoe trots kan je zijn*quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:02 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Je gaat een opvanghuis voor afgedankte mb20 cd's beginnen?![]()
Ja, dat is goed. Mail je me?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:17 schreef elixer het volgende:
-De Dijk - Zullen We Dansen (2CD + DVD) 12 euro
Deze voor 12 euro opsturen?
Hij is zonder krasjes. 8 Is me net te weinig.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:39 schreef MoreMark het volgende:
-Michael Jackson - HIStory: Past, Present And Future Book 1 (2CD) 10 euro
8 inclusief als die zonder krasjes etcetera is?
Bedankt voor je reactie. Try is al verkocht en voor HIStory heb ik iemand anders die interesse heeft, dus kun je ook aangeven of je zonder die twee albums eventueel een andere prijs in gedachten hebt?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:51 schreef Dizer het volgende:
- Matchbox Twenty - Yourself Or Someone Like You 7 euro
- Matchbox Twenty - Mad Season 7 euro
- Matchbox Twenty - More Than You Think You Are 7 euro
- John Mayer - Any Given Thursday (2CD) 9 euro
- James Blunt - Chasing Time: The Bedlam Sessions (Live-CD + DVD) 9 euro
- Red Hot Chili Peppers - Greatest Hits 7 euro
- Savage Garden - Savage Garden 7 euro
- Savage Garden - Affirmation 7 euro
- Van Dik Hout - Het Beste Van 1994-2001 (2CD) 9 euro
- Michael Jackson - HIStory: Past, Present And Future Book 1 (2CD) 10 euro
- John Mayer Trio - Try 8 euro
- John Legend - Get Lifted 8 euro
- Lifehouse - No Name Face 7 euro
Alles bij elkaar is 102 euro.
Ik geef je er 75 incl (gratis) verzenden voor.
Waarom? Omdat de meesten ongeveer 6.99 bij de FRS kosten.
ook de singles?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:34 schreef Ratt het volgende:
wat wil je voor alle michael Jackson-CD's (behalve dan history) hebben?
9?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:53 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Hij is zonder krasjes. 8 Is me net te weinig.
Hm.. ja, mail me dan sowieso maar even.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:53 schreef MoreMark het volgende:
[..]
9?
En welke nummers staan er trouwens op? Kan je even van beide cd's de eerste 5 nummers opschrijven? Mag hele kort bv ipv 'man in the mirror' = 'man in'
60 euro zonder die twee.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:55 schreef DeSiever het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie. Try is al verkocht en voor HIStory heb ik iemand anders die interesse heeft, dus kun je ook aangeven of je zonder die twee albums eventueel een andere prijs in gedachten hebt?
80.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:12 schreef Dizer het volgende:
En als je nou een tegenbod geeft ipv nee roept?
Vier euro korting terwijl ik er zoveel van je afneem?quote:
Nee hoor gekkie. Maar zoals ik al zei, de meeste cd's die ik in mijn lijst heb staat, zijn tussen de 7 en de 9 euro bij de FRS met als actie 2e voor de halve prijs. En dat zijn niet eens de prijzen van internetwinkels. Dus koop ik ze liever nieuw.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:20 schreef DeSiever het volgende:
Sorry, je bent niet boos toch?
Ik heb er geen haast meequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:25 schreef DeSiever het volgende:
Ik ben op 27 augustus pas weer in Amsterdam.
Ok, maar hou de Matchbox Twenty cd's alvast voor me apart, die wil ik sowiezoquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:27 schreef DeSiever het volgende:
Ik woon in Warnsveld. Ik moet er even over nadenken, kom er nog op terug. Is dat goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |