En hard ook nog. Zit ik hier kansloos te wachten op eenzelfde telefoontje van die Noob of zijn/haar collega.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:28 schreef Silven het volgende:
De bis gepwnd wie unne n00b door die n00b van de TNT![]()
Ik wou net zeggen ja!quote:Op maandag 31 juli 2006 14:29 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
En hard ook nog. Zit ik hier kansloos te wachten op eenzelfde telefoontje van die Noob of zijn/haar collega.
Ja ik dacht snel te zijn. Binnen een week is ie er dus, bij Joop, dat is dan opzich wel weer jammer.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:33 schreef Q. het volgende:
Daarom heb ik hem gewoon bij de winkel besteld en opgehaald.
Misschien gaat die ook wel naar Joop, je weet het niet.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:39 schreef appelsientje het volgende:
Ik zit ook nog te wachten op mijn MacBook.. kreeg gisteren een mail dat hij verstuurd was maar dat hij pas 08-08-2006 binnen komt
Joop is waarschijnlijk de kwaliteitsinspecteur van Nederland voor Applequote:Op maandag 31 juli 2006 14:41 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Misschien gaat die ook wel naar Joop, je weet het niet.
Maar wat moet Joop er met 2?quote:Op maandag 31 juli 2006 14:41 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Misschien gaat die ook wel naar Joop, je weet het niet.
Netwerkje maken.quote:
ik wilde het net zeggenquote:
Goed punt.quote:
Dat gevoel heb ik dus ook, ik zou het wel tof vinden als Joop me desondanks toch een paar foto's wilt opsturen.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:48 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Goed punt.
Nou ja... graag gedaan Joop... geen probleem mee dat ik voor jou MacBook betaald heb..
Lijkt me stug. Hij kan wel eentopic openen met iets als; Balen zeg, krijg ik eindelijk eens iets gratis blijkt het een MacBook te zijn.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:32 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zul je zien dat Joop zometeen ook nog een topic opent om te vieren dat hij een Macbook heeft.
Ja idd of een bedank kaartje, dat zou toch wel het minste kunnen zijn.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:52 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik dus ook, ik zou het wel tof vinden als Joop me desondanks toch een paar foto's wilt opsturen.
En het adres kan hij gewoon even bij TNT opvragen. Alleen zul je dan zien dat hij enkele dagen later zijn eigen kaartje ontvangt.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:08 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja idd of een bedank kaartje, dat zou toch wel het minste kunnen zijn.
quote:Op maandag 31 juli 2006 15:15 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
En het adres kan hij gewoon even bij TNT opvragen. Alleen zul je dan zien dat hij enkele dagen later zijn eigen kaartje ontvangt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |