abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 08:56:07 #51
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_40735786
quote:
Op vrijdag 11 augustus 2006 16:55 schreef LadyS het volgende:
sugar, wij gaan 2 weken hiernaartoe. Schijnt een paradijs voor kinderen te zijn!

www.molenheide.be
LadyS, LadyS! We hebben meteen geboekt gisteravond!

Anderen ook bedankt, maar deze optie is én niet duur én best leuk qua sfeer én er is makkelijk veel vertier én het is niet ver weg! Superbe.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_40735807
Dat kabouterbad en speelparadijs met cowboydorp waren voor ons een beetje de toverwoorden. En ook het glijbanenparadijs

Wanneer gaan jullie? Wij de 25e al, dus we kunnen mooi vertellen hoe het was.
  zaterdag 12 augustus 2006 @ 09:06:31 #53
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_40735851
Hahaha, die glijbanen gaven bij mijn man wel de doorslag. Bij mij werken al die dingen niet echt. Maar wel: fruitpers, bad, niet heel duur, leuke inrichting...

Oh ja, we gaan half oktober!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † maandag 21 augustus 2006 @ 13:14:01 #54
7074 moussy
kuttekop
pi_41027753
quote:
Op maandag 31 juli 2006 14:24 schreef moussy het volgende:
Kan je niet beter naar een landal green gaan als je er zo tegen op ziet, kan je iig nog een luxe huisje proberen te boeken.

http://www.heidehoek.nl/ en verder Kindercampings
schrap deze camping maar, of je moet van camperen in een kuil houden, ieder plaatsje was in een kuil, dus bij regen stond je tent vol water. Aanvallende wc-brillen, chagerijnig te woord gestaan worden, met je hoofd naast een treinspoor willen slapen, waar aan de andere kant een militair terrein ligt, waar ze gewoon midden in de nacht de belastingcenten de lucht in schieten, je verslaafd bent aan brandnetelthee, graag in de hondenstront stampt, en waar je vooral van moet houden, goederentreinnen die je op je luchtbedje laten springen door de trillingen. Echt', je vermaakt je daar prima als je daar allemaal van houdt
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_41028405
wat erg!
pi_41029638
O Moussy
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 1 mei 2007 @ 22:17:38 #57
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_48906382
Weet er iemand een leuke camping in de buurt van zee? Het liefst in Noord-Holland.
Ik heb net een beetje gezocht maar kan niet echt iets leuks vinden. Het is maar voor een paar dagen en het hoeft ook niet echt heel bijzonder te zijn ofzo. Maar wel voor mij en Jolie samen dus een beetje speeltuin ofzo mag er wel zijn.
pi_48930865
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:17 schreef Luchtbel het volgende:
Weet er iemand een leuke camping in de buurt van zee? Het liefst in Noord-Holland.
Ik zou blindelings naar Texel afreizen, en dan bij sint donatus gaan kamperen. Leuk klein speeltuintje (veel mammoetskelters e.d., zandbak, prettig onverantwoord klimklauterding), elke dag kijken bij het melken, en een km of 4 fietsen naar zee. Of anders de camping bij de Koog, die is pal aan zee, maar daar heb ik nooit gestaan. De plekjes zien er wel mooi uit (in het duin).
pi_48934862
Luchtbel, het is geen Noord-Holland, maar [url=http://www.stortemelk.nl/]Stortemelk[url] op Vlieland is ook een heerlijk plekkie. Je klautert een duin over en je staat op het strand. Op het eiland is alles te fietsen, er rijden heel weinig auto's .
Kamperen op Texel heb ik geen ervaring mee, maar sowieso die eilanden geven me altijd wel echt een vakantiegevoel. Zodra je op de boot stapt ben je echt even weg ofzo .
Fake it till you make it...
  Jubileum moderator woensdag 2 mei 2007 @ 20:16:43 #60
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_48939006
Luchtbel, Camping Castricum is dat iets voor je?
http://www.suncamp.nl/cam(...)105412/faciliteiten/

Er zijn fietsen te huur en dan zit je zo op het strand. Als je de andere kant op fietst komen jullie bij ons eten/koffie drinken en kan Jolie trampoline springen.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 3 mei 2007 @ 14:27:39 #61
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_48965286
Ah Lois dat zijn de faciliteiten dus kun je goed koken? Maar zo dicht in de buurt, zoek ik het wel ja. Het is maar een dag of drie denk ik. We hebben een paar lege dagen over ivm een verschoven vakantie en het leek me wel leuk. Misschien dat we zoiets doen ja, alleen vind ik die site er iets te lollig uitzien. Maar ik begin bijna te geloven dat het zo hoort.

Nijna en Anneja, het ziet er alletwee leuk uit. Behalve die koeiencamping, dat vind ik weer wat te. Maar naar de eilanden wil ik liever niet.

Ik geloof dat ik nog even aan het zoeken blijf want ik kan niet echt vinden wat ik zoek.
pi_48969353
Luchtbel, misschien heb je hier iets aan. Je kan op diverse voorzieningen zoeken. Succes met zoeken in elk geval!
Fake it till you make it...
pi_48969705
Luchtbel, ik heb hier goede verhalen over gehoord.
  donderdag 3 mei 2007 @ 16:28:08 #64
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_48970129
Twee jaar geleden hebben wij op recreatiepark De Leistert in Roggel gestaan. Mooie schone camping, met voor zowel de kleinere als de wat grotere kinderen genoeg te doen [die van ons waren toen 6 en 9]. Een binnen- EN buitenzwembad, grote speeltuin, kinderboerderij, sportveldjes, roeivijver en een animatieteam [waar die van ons dan weer geen trek in hadden, ze konden zelf genoeg bedenken].

Dit jaar gaan we naar Kasteel Ooijen in Broekhuizenvorst. Ook een buitenzwembad daar en een mooie omgeving. Gelegen langs de Maas en inmiddels zijn ze wel oud genoeg om met ons op de fiets de omgeving te verkennen zo af en toe.

De prijzen voor zulk soort campings liggen inderdaad aan de hoge kant, deels omdat wij vinden dat de kids zich ook zelf moeten kunnen vermaken en dan moet er wel het een en ander te beleven zijn. Daarnaast hebben we een flinke tent [6m breed en 11m diep] en zodoende moeten we dus altijd een plaats in de grootste [en dus duurste] categorie pakken, omdat we anders met de scheerlijnen in de keuken van de overburen staan. En dat willen we natuurlijk niet.

Tegenwoordig heb je op zulke luxe plaatsen vaak ook een CAI- of Internetaansluiting, maar wij brengen onze vacantie altijd laptop- en televisieloos door. Twee jaar geleden was iedereen in de voortent het WK-voetbal aan het volgen, wij waren lekker aan het voetballen, of een spelletje doen.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  donderdag 3 mei 2007 @ 18:17:28 #65
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_48973558
quote:
Op dinsdag 1 mei 2007 22:17 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb net een beetje gezocht maar kan niet echt iets leuks vinden. Het is maar voor een paar dagen en het hoeft ook niet echt heel bijzonder te zijn ofzo. Maar wel voor mij en Jolie samen dus een beetje speeltuin ofzo mag er wel zijn.
Wanneer wil je weg? WIj hebben een stacaravan op Camping Tempelhof in Callantsoog die we ook verhuren. Leuke camping, 1000 meter van het strand (bolderkar staat in de schuur), veel kinderanimatie, heel veel speeltuintjes.
Campingwebsite: www.tempelhof.nl

[ Bericht 7% gewijzigd door Tinkepink op 03-05-2007 18:50:16 ]
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 3 mei 2007 @ 23:01:09 #66
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_48985009
Euhm ik denk rond 19 juni, weet nog niet precies welke dag. Maar eigenlijk wil ik stiekem gewoon in een tent slapen met mijn dochter Maar dat weet ik ook nog niet zeker. Het is wel dichtbij genoeg om zo weer thuis te zijn.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 09:32:17 #67
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_48993684
Een tentje is ook veel leuker! Wij hebben deze caravan omdat mijn familie hier in de omgeving woont en we niet bij hun kunnen slapen als we hun bezoeken. Om dit te kunnen bekostigen verhuren we gedurende de zomermaanden, vandaar.

Is de camping bij de HolleBolleBoom in Tuitjenhorn niets voor jullie? Ligt alleen niet zo dicht bij het strand, maar is wel een leuke camping met een overdekte speeltuin (maar dan een leuke).
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 4 mei 2007 @ 23:57:42 #68
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_49025148
Tinkepink, ik heb je toch even een berichtje gestuurd. Ik wil wel echt dicht bij het strand en die overdekte speeltuin doet me helemaal niks Misschien moet ik gewoon maar iets kiezen, het is maar voor een paar dagen en eigenlijk een test. Dus ach maar toch heb ik nog niet iets gezien dat me echt aanspreekt.
  zaterdag 5 mei 2007 @ 00:04:04 #69
81237 releaze
best of both worlds
pi_49025327
ik was deze week bij mn ouders op camping de noestelerberg, bij nijverdal. Erg mooie camping, schoon, goedverzorgd, groen. binnen en buitenbad, in de buurt van het bos, verschillende speeltuintjes (ook een overdekte), disco, jongeren die entertainment organiseren voor kinderen. Heel erg goede indruk van gekregen.

http://www.ardoer.com/nl/camping/noetselerberg_camping_de/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')