en daarbij worden spelers nog minder waard als het goed is.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:11 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Schandalig dat ze +30.000 teams invoeren.. Alleen maar grotere druk op de (nu al) beperkte capaciteiten..
Altijd leuk!quote:
ze gaan op den duur ook weer spelers kopenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:31 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
en daarbij worden spelers nog minder waard als het goed is.
Op lange (lange!) duur, dat duurt wel een jaartje of 1,5-2 voordat ze 'onze' spelers kunnen kopen..quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:13 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ze gaan op den duur ook weer spelers kopen
Ja.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:19 schreef Swennus het volgende:
Wanneer is het het beste om weer op conditie te gaan trainen!? na de update van deze week?
Dan heb je nog 1 wedstrjid per week dus minder trainingsplekken voor PM/score/def etc. trainng. Dus jaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:19 schreef Swennus het volgende:
Wanneer is het het beste om weer op conditie te gaan trainen!? na de update van deze week?
In ieder geval voor de daaropvolgende TUquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:46 schreef Swennus het volgende:
dus vrijdagmiddag het beste omzetten naar conditie![]()
hehe, goed voor de VJ jaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:52 schreef Cart_man het volgende:
Oefenwedstrijd in Belgie met 1-0 gewonnen. Drie van zijn spelers van het veld geschopt, +7 in totaal. Dat ik dit soort wedstrijden aankomend seizoen weer mag hebben.
Wat raad je dan aan? Ik heb zo met verdedigen trainen nog steeds 9 plekken lijkt me behoorlijk. Iets anders kan ik me zo nietquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:27 schreef Yankee_One het volgende:
dan zou ik toch iets anders gaan trainen. counteren hoort nou eenmaal bij het trainen van verdedigers. het is een leuke strategie (ook werkt het niet altijd)
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:19 schreef Swennus het volgende:
Als je Conditie gaat trainen doe dat dan all1 als t echt nodig is. Ik heb dat vorig tussenseizoen gedaan (mn mids hadden t drastisch nodig) en had zo een vorm verlies dat ik de 1e 2 wedstrijden punt verlies leed en t bijna onmogelijk werd om kampioen te worden. Als je t echt wil doe t dan 1 week meer niet.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 15:42 schreef Flappekz het volgende:
ik twijfel ook nog wat ik ga trainen in het tussenseizoen...afgelopen tussenseizoen heb ik def doorgetraind, dus ik neig nu naar conditie. Maar de traininsweken zijn voor def ook welkom....dilemma...
Die had ik pas al behaaldquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:10 schreef rompompom het volgende:
Het vlaggetje van de Faroer wordt zo hopelijk wel wat makkelijker te pakken, met de uitbreiding
Ik heb er nu 21 en vanmiddag komt Malta er bij. Komend seizoen stap ik uit de bekercompetitie waar ik aan meedoe om me er meer op te gaan richten. Die beker doen veel betere teams aan mee, dus enige kans heb ik niet en de meesten ken ik toch niet. De anuscup staat niet hoog op mijn lijstje...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:24 schreef Dubnobasswithmyhead... het volgende:
[..]
Die had ik pas al behaald. Zijn er hier veel 'flagchasers' dan? Ik mag zelf graag naar het buitenland namelijk
. Heb 56 verschillende en nu gaat het lastig worden (vannacht Mexico btw
).
Anuscupquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik heb er nu 21 en vanmiddag komt Malta er bij. Komend seizoen stap ik uit de bekercompetitie waar ik aan meedoe om me er meer op te gaan richten. Die beker doen veel betere teams aan mee, dus enige kans heb ik niet en de meesten ken ik toch niet. De anuscup staat niet hoog op mijn lijstje...
Ik zet m'n opstelling er meestal meteen na het regelen erin. Als ik zondags blessures oploop, pas ik het meteen aan en klaar is Kees. Zo boeiend is het voor de rest niet, het gaat mij echt om het vlaggetje; ik doe geen research naar m'n tegenstanders ofzoquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:34 schreef Lennox het volgende:
VK heeft wel exotische oorden bezocht geloof ik. Vroeger vond ik het wel leuk, maar laatste tijd speel ik lekker in Nederland. Weet je tenminste op welke tijd het begint (ivm opstelling vergeten)
Ja, de Anuscup. Georganiseerd door FC Budderick...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:39 schreef Dubnobasswithmyhead... het volgende:
[..]
Anuscup. Uit principe (en omdat die melding ervan krijgen) nodig ik alleen supprters uit voor een friendly
. Maar nu kom ik in van die kutlandjes waar ze al blij zijn dat ze internet hebben dus supporterschap zit er vaak niet bij
.
Mijn tofste: Macedonië, Panama, Thailand, Singapore en Indonesië. Van zuid Amerika moet ik alleen nog Ecuador en Suriname (onmogelijk) maar dat lukt nooit.
Keniaquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:46 schreef Verbal_Kint het volgende:
flagchaser: check
heb in vietnam mn 45e gehaald, coolste tot nu toe kenia/pakistan/verenigde arabische emiraten
zuid-amerika compleet op suriname na![]()
Accepted...quote:Op woensdag 2 augustus 2006 17:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Heb trouwens ook maar is gesolliciteerd voor de federatie alhier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |