quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:09 schreef Bjoro het volgende:
ManU wint vandaag met 2-0...dacht niet dat Rooney scoorde.
dus volgens VI 6 wedstrijden voor hem en 2 goals !
AZ, 7 wedstrijdenquote:8. Welke Eredivisieclub blijft het langst ongeslagen? Bonus: hoeveel wedstrijden?
Nope, omdat ik dat wel bedoelde maar niet duidelijk in de vraag stond is de vraag wie de langste reeks van ongeslagen wedstrijden heeft, dus niet per se aan het begin van het seizoenquote:
Moet je nou zeggenquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:32 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nope, omdat ik dat wel bedoelde maar niet duidelijk in de vraag stond is de vraag wie de langste reeks van ongeslagen wedstrijden heeft, dus niet per se aan het begin van het seizoen
Neen, omdat er niet duidelijk staat aan het begin van het seizoen ga ik uit van de langste reeks, die ook midden in het seizoen kan zijnquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:50 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Moet je nou zeggen![]()
Kan ik mijn antwoord nog veranderen?
+2quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:52 schreef dndiek het volgende:
Cocu en Koné hebben nu 4 goals gemaakt
Jaajajaj wat ben ik goed! M'n eerste punten bijeen gesprokkeldquote:Op maandag 20 november 2006 13:47 schreef dndiek het volgende:
Gollemrulez krijgt er 3 punten bij voor vraag 11:
De stand bij Feyenoord - AZ was na 77 minuten 2-2
quote:Op maandag 27 november 2006 11:54 schreef RayMania het volgende:
Telt Adelaar of Koster als eerste ontslagen trainer? Adelaar is namelijk opgestapt, Koster ontslagen.
quote:Op maandag 27 november 2006 11:56 schreef RayMania het volgende:
Oh, er is geen eens een vraag wie als eerste wordt ontslagen.
Lekker wakker Ray.
Die heb ik geen eens ingevuldquote:Op maandag 27 november 2006 13:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het grote voorspel-topic seizoen 2006-2007
Daar wel RayMania.
moet nog een keer de antwoorden bekijken als ik tijd hebquote:Op dinsdag 28 november 2006 16:34 schreef Bjoro het volgende:
tussenstandje Diek ?
Of zelfs 1equote:Op dinsdag 5 december 2006 14:24 schreef mcyodogg het volgende:
ah, Advocaat een plaatsje onderschat. Anders sta je meteen derde.
Preciesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |