Binnen of buitenkant nagel?quote:Op maandag 31 juli 2006 12:39 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Foto's!
Binnenkant, buitenkant én de teenquote:Op maandag 31 juli 2006 12:51 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Binnen of buitenkant nagel?
Van m'n teen zal ik jullie maar besparen. (en ik heb ook net met pijn en moeite m'n schoen aangekregen)
Wij willen je ranzige teen zien!quote:Op maandag 31 juli 2006 12:51 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Binnen of buitenkant nagel?
Van m'n teen zal ik jullie maar besparen. (en ik heb ook net met pijn en moeite m'n schoen aangekregen)
Lekker op zuigen, zit vaak nog vol met aroma.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:33 schreef Ridocar het volgende:
Wat zou ik met de nagel kunnen doen? Ik heb 'm nog.
Die wil je niet zien.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:08 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
en nu nog foto's van je teen zonder nagel graag ....
En wat als ik me erin verslik?quote:Op maandag 31 juli 2006 13:28 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Respect. Stop hem in je mond man. Lekker erop zuigen en eraan likken enzo.![]()
De nagel natuurlijk.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:39 schreef Ridocar het volgende:
En wat als ik me erin verslik?
Bedoel je trouwens de teen of de nagel?
Oke okequote:Op maandag 31 juli 2006 13:51 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ok, nu willen we gewoon nog foto's van je teen, komop
Zucht.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:51 schreef Likkende_Lassie het volgende:
Ok, nu willen we gewoon nog foto's van je teen, komop
Hij is te klein om als plectrum te gebruiken.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:55 schreef Tabu het volgende:
ga er gitaar mee spelen
quote:Op maandag 31 juli 2006 13:54 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Zucht.
http://i45.photobucket.com/albums/f89/ridocar/teenzondernagel.jpg
Klikken op eigen risico
]quote:Op maandag 31 juli 2006 13:54 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Zucht.
Klikken op eigen risico
Voor een volledige verslaglegging van dit gebeuren graag nog even vermelden welke teen het precies is en of het de linker- dan wel rechtervoet betreftquote:Op maandag 31 juli 2006 13:54 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Zucht.
Klikken op eigen risico
Dat ziet er niet echt smakelijk uit, zal zeker ook wel vervelend zijn bij het aantrekken van sokken.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:54 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Zucht.
Klikken op eigen risico
Hier mogen we wel baggerenquote:Op maandag 31 juli 2006 14:18 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Dat ziet er niet echt smakelijk uit, zal zeker ook wel vervelend zijn bij het aantrekken van sokken.
Maar heb je die teennagel nou al geproeft, lekker eraan likken beetje op zuigen terwijl je tv kijkt enzo.
Linkse groepering waar Volkert v/d G. bij zat?quote:Op maandag 31 juli 2006 14:23 schreef Peter6000 het volgende:
Ahum, ik ben ook lid geworden van je-weet-wel, alleen daar zitten allemaal mensen met ingewikkelde politieke ideeën die ik niet snap
Dipsaus erbijquote:Op maandag 31 juli 2006 14:23 schreef Likkende_Lassie het volgende:
hmm ja das wel relaxed, beetje van die dipsaus dr bij enzo... (hoewel, niet echt nodig zo te zien heb je die al ;o )
Is geloof ik meer rechts, maar ik moet me nog inlezen en heb misschien wel een zinvolle visie over de christelijke invloed op het euthanisiebeleidquote:Op maandag 31 juli 2006 14:25 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Linkse groepering waar Volkert v/d G. bij zat?
Wanneer denk je gebanned te zijn uit het BB6 forum?quote:Op maandag 31 juli 2006 14:27 schreef Peter6000 het volgende:
Is geloof ik meer rechts, maar ik moet me nog inlezen en heb misschien wel een zinvolle visie over de christelijke invloed op het euthanisiebeleid
Alleen ik moet die visie dus nog ontwikkelen
ontopic: kijk iig uit met chloor
Als de pesters van vorig jaar me weer gaan lastigvallen, is het snel gedaan.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:29 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Wanneer denk je gebanned te zijn uit het BB6 forum?
ik heb 'm wel met alcohol gespoeld (niet prettig), en er een pleister op geplakt. is dat ook voldoende?quote:Op maandag 31 juli 2006 14:24 schreef vingerplantjuhh het volgende:
tipje....ga bij de apotheek zalfgaasjes halen en verbandmiddel en verbind je teen ermee. zo te zien op de foto is het nu nog gezond weefsel en als je slim bent hou je dat ook zo. komt er geel wondvocht uit goed spoelen en goed verbinden. EN GA NAAR JE HUISARTS.
Dat is voldoende. Nu lekker wachten tot je nagel weer terug komtquote:Op maandag 31 juli 2006 14:54 schreef Ridocar het volgende:
[..]
ik heb 'm wel met alcohol gespoeld (niet prettig), en er een pleister op geplakt. is dat ook voldoende?
Wat is er mis met een link? Ben ik verplicht om die shit te zien ofzo?quote:Op maandag 31 juli 2006 14:24 schreef Likkende_Lassie het volgende:
hmm totnu toe zijn het allemaal linkjes, en kan nog niet iedereen ervan genieten, even verandering in brengen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
jij was zeker te laat?quote:Op maandag 31 juli 2006 16:03 schreef opgebaarde het volgende:
Ga nu naar de huisarts, nu nu nu, NU! Ga nu naar de huisarts, NU!
JA! je bent verplicht om te kijken! Dus kijk!quote:Op maandag 31 juli 2006 15:44 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Wat is er mis met een link? Ben ik verplicht om die shit te zien ofzo?
Waarom kan niet iedereen van die linkjes "genieten"quote:Op maandag 31 juli 2006 14:24 schreef Likkende_Lassie het volgende:
hmm totnu toe zijn het allemaal linkjes, en kan nog niet iedereen ervan genieten, even verandering in brengen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Coole nicknamequote:Op maandag 31 juli 2006 16:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
neuh, jij zei het ook al maar geloof dat TS het nog niet helemaal door had
Omdat sommige mensen geen smaak hebben zoals jij blijkbaar.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:58 schreef caartyaait het volgende:
Waarom kan niet iedereen van die linkjes "genieten"![]()
Goed lezen flapdrol met je oversekste puber avatarquote:Op maandag 31 juli 2006 17:50 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen geen smaak hebben zoals jij blijkbaar.![]()
Talk to the hand teen zonder nagelquote:Op maandag 31 juli 2006 18:08 schreef caartyaait het volgende:
Goed lezen flapdrol met je oversekste puber avatar![]()
Respect jongen.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:13 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zou stiekem wle aan die nagel willen likken
quote:Op maandag 31 juli 2006 19:15 schreef BocaDillo het volgende:
Doe je dat vaker, van die overbodige opmerkingen maken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |