Kleiquote:Op maandag 31 juli 2006 12:40 schreef Bastoenie het volgende:
Probeer eens te kijken naar Sebastian Xtah, is een soort klei. Is ook aardig prijzig, ongeveer ¤25,- per pot. Echter heb je er maar heel iets van nodig en ik doe met een zo'n grote pot meer dan 6 maand. Als je rothaar hebt moet je denk ik toch wat meer geld uitgeven voor het betere spul ;/
Waar is die wax te krijgen?quote:Op maandag 31 juli 2006 12:58 schreef Locusta het volgende:
Goldwell - Mellogoo
Kost 13.25e
Bevalt goed, vooral na een poosje nog lekker "kneedbaar" in het haar
Wij hebben ook die wax van Sebastian Xtah, alleen dat is geen klei.... een soort van gelige wax... vind hem op zich wel goed (ruikt lekker) alleen kan ik zelf wat meer met de Mellogoo...
Euuhh... beide te koop bij de kapper... gewoon ff een paar kapperszaken binnenlopen en vragen of ze ook dat spul verkopen...quote:
Aaaah, ok, thanks.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:39 schreef Locusta het volgende:
[..]
Euuhh... beide te koop bij de kapper... gewoon ff een paar kapperszaken binnenlopen en vragen of ze ook dat spul verkopen...
Volgensmij verkopen ze ook wel spul van Goldwell in de winkel trouwens....
Misschien dat ik die Mellogoo ook wel is ga proberen danquote:
Ik vind het zelf zo'n gedoe als je met twee verschillende producten door elkaar gaat werken. Een product voor je haar is al genoeg.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:11 schreef qinq-e het volgende:
Ik gebruik ook Fructis maar wel in combinatie met gel voor wet look.
je hebt ook goede van Taft, alleen die zijn erg duurquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:23 schreef PsyCha het volgende:
in ieder geval niet die van Taft
Taftquote:Op zaterdag 16 september 2006 21:45 schreef Houniet het volgende:
[..]
je hebt ook goede van Taft, alleen die zijn erg duur
Is dat een beetje stevige wax en blijft het er een soort ''natachtig'' uitzien maar niet vet als je begrijp wat ik bedoel.quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:42 schreef Roeni3 het volgende:
Ben nu met Fudge aan het kloten; goede wax moet ik zeggen.
Andrélon Aqua Fiber?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:12 schreef koele het volgende:
Aqua nog wat, wit potje paarse deksel...
Persoonlijk vind ik dat dat niet altijd op hoeft te gaan...quote:Op donderdag 21 september 2006 17:41 schreef Wakey het volgende:
Goed is helaas toch duur.
Goedkope stylingproducten brengen je haar ook wel in model, maar mijn ervaring is dat je er meer van nodig hebt, het resultaat minder mooi is, en het niet goed uit te borstelen/wassen is. Als je eenmaal 'kappersspul' (zoals Redken) gewend bent, wil je niets anders meer.
Zo'n pot van de kapper is 2-3x zo duur als L'oreal, maar je doet er 2x zo lang mee en het werkt fijner dus uiteindelijk valt de prijs best mee. Het is maar net waar je voor kiest... ik bezuinig er niet op.
Nee, dit is een soort klei-wax. 'Matte Hed', factor 9. Is stevig, maar niet bijzonder vettig en je haar blijft er natuurlijk uitzien.quote:Op donderdag 21 september 2006 17:14 schreef Matr het volgende:
[..]
Is dat een beetje stevige wax en blijft het er een soort ''natachtig'' uitzien maar niet vet als je begrijp wat ik bedoel.
En welke Fudge is het want je hebt verschillende soorten..
there's something about mary?quote:Op donderdag 21 september 2006 18:26 schreef P-azz het volgende:
kleiwax is een goede uitvinding
trouwens sperma werkt ook
Gelspray?quote:Op donderdag 21 september 2006 22:14 schreef Frankvbr het volgende:
Ik post dit maar in dit topic, omdat een extra beejte nutteloos is, maar ik ben ook op zoek naar de juiste gel/waxgebeuren. Alleen met al die soorten heb ik geen idee meer. Ik gebruikte eerst meestal gel, wat ik meestal beejte aanmengde met water, om t goed te verspreiden, maar dan was de sterkte ook weer weg. Nu heb ik haar wat platter zitten, en gebruik ik haarlak wat nou niet echt handig is. Maar nu zoek ik dus iets wat zo sterk is als wax laat maar zeggen, maar er nog wel nattig uitziet als gel. Want ik heb zeer droog haar, en met normale wax ziet het er niet bepaald geweldig uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |