Mijn idee.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:54 schreef Afwazig het volgende:
Ver van mijn bed show.
Ik lees de telegraaf niet. Nog beter.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:55 schreef speknek het volgende:
Je leest de Telegraaf zeker vooral voor de leuke roddels?
True, true.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:56 schreef Afwezig het volgende:
Ik lees de telegraaf niet. Nog beter.
Stinken doen ze daar toch al. Die geitenneukers.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:32 schreef buachaille het volgende:
Ik zeg Israël moet eerst stinkbommen afgooien boven Libanon.
Dat dacht Israel ook met de Hezbollah te doen vorige weekquote:Op maandag 31 juli 2006 12:13 schreef EricG het volgende:
Ik zeg: Het hele midden-oosten platbombarderen. Zijn we van al dat gezeik af.
Ja precies. Je bedoelt de katholieken die daar wonen dan he, dat van die islamieten wisten we al.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:35 schreef GoodNews het volgende:
Stinken doen ze daar toch al. Die geitenneukers.
Ik zal die tekst maar aanpassen daar kreeg ik een ban voor.....ooit.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:35 schreef GoodNews het volgende:
[..]
Stinken doen ze daar toch al. Die geitenneukers.
Laten we maar lekker kernbommen gooien en al die tering apen uit de steentijd uitroeien, zodat er weer vrede is![]()
ik zou die quote maar aanpassen, daar kreeg ik een ban voor... ooitquote:Op maandag 31 juli 2006 12:45 schreef Camplo het volgende:
Ik zal die tekst maar aanpassen daar kreeg ik een ban voor.....ooit.
Een paar nukes op Libanon, Irak, Iran en Israël, en het is allemaal opgelostquote:Op maandag 31 juli 2006 12:39 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat dacht Israel ook met de Hezbollah te doen vorige week
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |