Je hoeft alleen te betalen als je online wilt spelen (of premium content wilt downen). Demo's zijn gratisch.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:26 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Thx, ik leg wel een kabeltje
Hoe werkt dat live eigenlijk, kun je standaard die demo's downloaden of moet je altijd betalen.
Ook premium content is beschikbaar voor Silver members. Hoe komen die anders aan hun Arcade games?quote:Op maandag 31 juli 2006 16:29 schreef BMH het volgende:
[..]
Je hoeft alleen te betalen als je online wilt spelen (of premium content wilt downen). Demo's zijn gratisch.
Hij doelt op betalen voor die content zelfquote:Op maandag 31 juli 2006 16:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ook premium content is beschikbaar voor Silver members. Hoe komen die anders aan hun Arcade games?
Ben ik nu leesblind of snap ik je niet? Je kan als Silver member toch voor premium content betalen?quote:Op maandag 31 juli 2006 16:46 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Hij doelt op betalen voor die content zelf
Ja, mits je betaald.quote:Op maandag 31 juli 2006 16:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben ik nu leesblind of snap ik je niet? Je kan als Silver member toch voor premium content betalen?
Maar met Gold kun je meer, ik kan ze zo 1,2,3 niet opnoemen, maar doordat je een jaarlijkse Gold Member bent, krijg je meer voorgeschoteld dan een silver member...quote:
Dat zegt ie tochquote:Op maandag 31 juli 2006 16:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ben ik nu leesblind of snap ik je niet? Je kan als Silver member toch voor premium content betalen?
quote:Je hoeft alleen te betalen als je online wilt spelen (of premium content wilt downen). Demo's zijn gratisch.
Idd, op die 25 games na waar ik me heerlijk mee vermaakt heb was het een dieptepunt in de gameindustriequote:Op maandag 31 juli 2006 15:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De Xbox was ook een tegenvaller eigenlijk
quote:Op maandag 31 juli 2006 17:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Idd, op die 25 games na waar ik me heerlijk mee vermaakt heb was het een dieptepunt in de gameindustrie
Toch welquote:Op maandag 31 juli 2006 18:35 schreef =HellFire= het volgende:
binnnekort Saint's Row en Just Cause binnen.
*meldtquote:Op maandag 31 juli 2006 18:28 schreef gijsje79 het volgende:
Vanavond nog iemand Halo 2?
Voor zover ik weet zijn ze nu alleen maar bezig met de Wii versie. Beetje dom om nu screenshots te gaan plaatsen van ( Wii versie notabene ) een game die pas over een jaar of wat dan ook uitkomt imo.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als launchtitel en timed exclusive. Hij komt gewoon verder op alle platforms uit.
Oh ik was net eigenlijk bezig...quote:Op maandag 31 juli 2006 18:28 schreef gijsje79 het volgende:
Vanavond nog iemand Halo 2?
Ziet er goed uitquote:Op maandag 31 juli 2006 19:36 schreef Retuobak het volgende:
GTA goes Caribbean HellFire.
Sounds like fun matey!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:36 schreef Retuobak het volgende:
GTA goes Caribbean HellFire.
Ik vond de filmpjes echt een drama om te zien... Frogger met auto'squote:
Vandaag.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:03 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen Saints Row demo, ff stuk van de stad verkennen
lolololol wat ben jjij grappigquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Ah vet hij staat online!
erm jah ik zat op xbox live arcade..haha wat ben je grappigquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Je keek wel!
even voor de duidelijkheid, ik ben een gozert, dus probeer geen toegang te krijgen tot mijn anus door te zeggen dat mijn avatar mooi isquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:20 schreef Erwtensoep het volgende:
Dank je. Jij niet.
Maar je hebt wel een mooie avater.
dat bedoel ik dus....quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid, ik ben een gozert, dus probeer geen toegang te krijgen tot mijn anus door te zeggen dat mijn avatar mooi is
LOL! That's some funny shit!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
even voor de duidelijkheid, ik ben een gozert, dus probeer geen toegang te krijgen tot mijn anus door te zeggen dat mijn avatar mooi is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |