Ik heb ook nog boodschappen gedaan..quote:
Ja hej bootjes zat hier ga ik hem toch niet uittrekkenquote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 14:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja hej bootjes zat hier ga ik hem toch niet uittrekken![]()
*bind Tally vast aan de keukentafel*quote:Op maandag 31 juli 2006 14:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb ook nog boodschappen gedaan..
Verdien ik nu nog meer straf?
Kinky!quote:Op maandag 31 juli 2006 14:05 schreef Armageddon het volgende:
[..]
*bind Tally vast aan de keukentafel*
*trekt broek uit*quote:Op maandag 31 juli 2006 14:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Kinky!
Ik mag zeker de keuken niet uit komen
Die mag ik zeker met de hand gaan wassenquote:
quote:Op maandag 31 juli 2006 14:08 schreef n00cL30n het volgende:
* n00cL30n overhandigt Arma maar ff de mattenklopper.
quote:Op maandag 31 juli 2006 14:08 schreef Joene het volgende:
Zo luitjes , nog ff en we kunnen de kerstboom opzetten.
Ik stem voor...quote:Op maandag 31 juli 2006 14:08 schreef Joene het volgende:
Zo luitjes , nog ff en we kunnen de kerstboom opzetten.
quote:
Oh lijkt me gezellig ik ken er nog een paar goede kroegenquote:Op maandag 31 juli 2006 14:10 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik stem voor...
Binnenkort maar ff een tripje Zweden boeken met z'n allen... Kunnen we de boom zelf ophalen.
Het klinkt inderdaad nog gezellig ook..! Schreef het eigenlijk meer als grap op....quote:Op maandag 31 juli 2006 14:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh lijkt me gezellig ik ken er nog een paar goede kroegenmet mooie zweedse deerne's.
Ow?????quote:Op maandag 31 juli 2006 14:14 schreef Joene het volgende:
Maar ik zal mn vakantie dagen denk ik moeten slijten met het zoeken naar een nieuwe baan ......
Er moeten een x aantal mensen uit , ik ben NOG niet uitverkoren om te gaanquote:Op maandag 31 juli 2006 14:16 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ow?????
Is Unisys niet zo blijvend meer dan?
Is misschien maar beter ook.quote:Op maandag 31 juli 2006 14:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Er moeten een x aantal mensen uit , ik ben NOG niet uitverkoren om te gaan
Maar ik trek de conclusies uit de waarde van het aandeel en de negatieve sfeer in het algemeen.
Dus uit vrije wil ga ik opzoek.
ik vind schiphol helemaal leukquote:Op maandag 31 juli 2006 14:19 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Is misschien maar beter ook.
Wil je dan iets meer richting eigen woning, of maakt je dit niet zo uit?
Solliciteer bij buurbedrijven?quote:Op maandag 31 juli 2006 14:19 schreef Joene het volgende:
[..]
ik vind schiphol helemaal leukondanks de files.
quote:Op maandag 31 juli 2006 14:27 schreef Tally het volgende:
Ik heb besloten om me dit jaar met de kerst en oud en nieuw op te sluiten in huis!
Ja zoiets , of de schiphol-group zelfquote:
Ik ga dit jaar met kerst hopelijk onder een palmboom zittenquote:Op maandag 31 juli 2006 14:27 schreef Tally het volgende:
Ik heb besloten om me dit jaar met de kerst en oud en nieuw op te sluiten in huis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |