Veel van dit soort telefoontjes krijg ik normaal die... bij een telefoondienst zou ik ook knettergek wordenquote:Op maandag 31 juli 2006 09:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom werk ik maar niet bij zo'n telefoondienst, zo'n lamlul zou ik wel zijn
Lezen ze mee dan?quote:Op maandag 31 juli 2006 09:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb jij die ook al
Ik heb hier ook nog aso collega's,
hebben?
ze zijn wel te stom om te kunnen lezen blijkbaar![]()
ah. Ik zou namelijk best terugschelden als ze me echt de spuigaten uit zouden komenquote:Op maandag 31 juli 2006 10:01 schreef Frutsel het volgende:
EN DEEL 380 !!!![]()
[..]
Veel van dit soort telefoontjes krijg ik normaal die... bij een telefoondienst zou ik ook knettergek worden![]()
Gelukkig wordt het meeste opgevangen door de storingsdienst en de receptie. Wat er dan nog overblijft, hooguit één of twee per dag nemen we hier zelf en aangezien ik hier nu alleen zit dan ben ik het dusquote:Op maandag 31 juli 2006 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb dat klappenvangen ook een paar jaar gedaan. Wat een TERINGWERK
quote:
en hoeveel dagen moet je deze week ?quote:Op maandag 31 juli 2006 10:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe
Het is hier net een sociale werkplaats als ik zo naar die idioten kijk. En helaas zit ik daar dan nog tussen ook
quote:Op maandag 31 juli 2006 10:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe
Het is hier net een sociale werkplaats als ik zo naar die idioten kijk. En helaas zit ik daar dan nog tussen ook
quote:Op maandag 31 juli 2006 10:12 schreef _Cara_ het volgende:
Die arme oudjes, zijn vast kriegel geworden van het warme weer? of moet ik zeggen van dat TERINGWEER?
je hoeft toch dat loopbaangebeuren niet af te wachten.. of wel?.. zoek iets anders, zodat je weer een beetje lol in je werk krijgt...en in andere dingen..quote:Op maandag 31 juli 2006 10:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe
Van het weer afhankelijk 4 of 4,5quote:Op maandag 31 juli 2006 10:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en hoeveel dagen moet je deze week ?
Wordt tijd dat je ander werk zoekt Marc![]()
Nee, ik wil die 35 graden weer terug!quote:Op maandag 31 juli 2006 10:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hij gaat lekker![]()
toch vind ik het vandaag minder teringweer dan dat 35 graden...
Hoezo? JE kan nu toch gaan zoeken naar een andere baan?quote:Op maandag 31 juli 2006 10:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van het weer afhankelijk 4 of 4,5
En dat weet ik over een maand of 3 pas
komkommertijdquote:Op maandag 31 juli 2006 10:19 schreef Frutsel het volgende:
Dier in nood blijkt vrijpartij te zijn
Een egelpaar dat met gezucht en gesteun de liefde aan het bedrijven was in een tuin in Vaassen, zorgde zaterdagavond laat voor commotie. De bewoners van het huis aan de Spechtstraat waar de tuin bij hoort, maakten zich zorgen omdat zij vreesden dat er dieren in nood waren en belden de politie. Van nood was geen sprake. De politie krijgt iedere zomer meldingen van verontruste mensen die rare geluiden in hun tuin horen. Daarbij gaat het ook geregeld om egels die luidruchtig bezig zijn voor nageslacht te zorgen.
Hoi Flashquote:Op maandag 31 juli 2006 10:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Cara
Ik was gisteren nog bij je in de buurt
jep, ten einde vanaf vandaagquote:Op maandag 31 juli 2006 10:20 schreef Dr_Flash het volgende:
ik vind het best lekker weer zoals het nu isIs de hittegolf al ten einde eigenlijk? Of blijft het maar 25 graden worden in De Bilt?
Heerlijk joh!quote:
Kan je met 25 ookquote:Op maandag 31 juli 2006 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heerlijk joh!
Na het werk lekker nog gaan zwemmen of zo
mwah... hier is géén zon.. qua temp wel iets aangenamer.quote:Op maandag 31 juli 2006 10:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hij gaat lekker![]()
toch vind ik het vandaag minder teringweer dan dat 35 graden...
Maar met 35 heb ik het niet koud meerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |