Ach ja, ben blij dat je een hobbie hebtquote:Aantal posts: 19342 (gemiddeld 19 per dag)
Ik welquote:Op maandag 31 juli 2006 16:27 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ook, en daarnaast heb ik niet de behoefte om aan mijn pik te trekken bij een of ander aandachtsgeil sugababes-wijf.
In mijn of in haar broek?quote:Op maandag 31 juli 2006 12:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat zei je...heeey, iedere gast op Fok! kent jou, ondertussen zo onopvallend mogelijk proberend je linkerhand in je broek te krijgen?
+529quote:Op maandag 31 juli 2006 09:40 schreef Skv het volgende:
Waarom is dat kind zo ontzettend overrated?
Óveral, bij bijna élke post zet ze haar eigen foto overal neer.
En alle stumpers hier op fok reageren weer met: ' ooh wat een lekker wijf, kom weg gaan een FoBo date houden' etc.
Voer dat kind nou niet, straks is het net zo'n hype als Maikuuul. Daar sta ik ook helemaal niet achter.
Oproep: Hou op met aandacht geven, nu. Ik vind het trouwens helemaal niks
Ze heeft 344 posts, tegenover ruim 2100 views op haar fotoboek
Rukkers!
http://fotoboek.fok.nl/liiszle
Mensen die lelijke dikke mensen proberen te beschermen door te doen alsof die lelijke dikke mensen ook echt mooi zijn, wat ze dus niet zijnquote:Op maandag 31 juli 2006 17:43 schreef Borkydude het volgende:
Treurige figuren. Als ze lelijk was geweest had niemand een topic geopend, maar omdat ze er goed uitziet en aandacht krijgt loopt iedereen haar af te zeiken. Stelletje puisterige maagdelijke bebrilde ICT nerds.
Ik bescherm geen lelijke dikke mensenquote:Op maandag 31 juli 2006 17:46 schreef Thaan het volgende:
[..]
Mensen die lelijke dikke mensen proberen te beschermen door te doen alsof die lelijke dikke mensen ook echt mooi zijn, wat ze dus niet zijn![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 17:46 schreef kastanova het volgende:
[afbeelding]
Beetje gras in de bek en het is net een koe...
quote:
Zo is het maar net. Viespeuken.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:06 schreef Maikuuul het volgende:
Bah jongens masturberen op mijn fotoboeksmeerlaps !!!
quote:Op maandag 31 juli 2006 18:06 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb lekker meer views dat betekend dat ik veel "heeter" ben dan haar
Bah jongens masturberen op mijn fotoboeksmeerlaps !!!
Geeft niks, knul!quote:Op maandag 31 juli 2006 16:27 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Ja idd, die zijn nog het ergste.
Wat omschrijf je dat toch mooi, heeft de psychiator het zo vaak tegen je gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |