Laat ze dan een behoorlijke demo releasenquote:Op maandag 31 juli 2006 19:06 schreef MMaRsu het volgende:
Vergeet niet, het is de E3 demo, dus er zullen nog genoeg framerate en glitches inzitten. Dat zijn dingen die inmiddels al verholen zijn volgens het developer forum
Fuck it , als er een beetje framedrops inzitten, en hun beloven dat dit verholpen is in de retail dan kan het mij geen fuck schelen, zolang het maar speelbaar isquote:Op maandag 31 juli 2006 19:28 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Laat ze dan een behoorlijke demo releasen
Desnoods hadden ze er de US release voor verschoven, dat had ik ze vergeven.
20:00 hier.quote:Op maandag 31 juli 2006 19:02 schreef MMaRsu het volgende:
The Saints Row demo will go Live at 18:00 GMT tomorrow on Xbox Live.
Dan pas
Weet je zeker dat het de demo van E3 is? Vreemd, ik dacht van niet...quote:Op maandag 31 juli 2006 20:22 schreef MMaRsu het volgende:
rofl.
Yupquote:Op maandag 31 juli 2006 20:25 schreef NX het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het de demo van E3 is? Vreemd, ik dacht van niet...
Ja maar die heeft een matige OP, maak jij maar een mooiequote:Op maandag 31 juli 2006 21:16 schreef NX het volgende:
[..]
Is er al een centrale topic over Dead Rising![]()
Heheh... Ja daar zat ik al aan te denken... heb een nieuw idee, wou effe kijken of dat luktquote:Op maandag 31 juli 2006 21:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja maar die heeft een matige OP, maak jij maar een mooie.
Is wel een gametijd natuurlijkquote:
Ja maar moet hem nog wel downen dan. En of de demo nu E3 is of niet.... sommige mensen kunnen toch niet objectief naar een game kijken......... Dat spel wordt voor hun nooit goed... ook al krijg je het met een Gouden gamehoes geserveerd.quote:
Als een echte gangers bekijk je het leven positief, over 25 uur de demo!!!quote:Op maandag 31 juli 2006 19:26 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Hoelaat is dat hier? 11 uur s'avonds ofzo?
So truequote:Op maandag 31 juli 2006 21:52 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja maar moet hem nog wel downen dan. En of de demo nu E3 is of niet.... sommige mensen kunnen toch niet objectief naar een game kijken......... Dat spel wordt voor hun nooit goed... ook al krijg je het met een Gouden gamehoes geserveerd.
Nope.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:07 schreef HyperViper het volgende:
Zit er MP in de demo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |