Deze demo is minstens ook alweer een paar maandjes oud, dus ze hadden best wat engine upgrades door kunnen voerenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:12 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja wat moeten ze dan.... tijd maken voor een goede demo? Misschien wel... maar ze hebben de keuze gemaakt verder aan het spel te werken en iig een demo uit te brengen....
Heb hem alleen maar van de politie kunnen krijgen. Al is het trouwens ook wel leuk om even te gaan honkballen met mensen op straat.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:12 schreef koentje.k het volgende:
Weet iemand waar je die shotgun kunt halen behalve van politie?
Ja maar niet gedaan... wat doe je er aanquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Deze demo is minstens ook alweer een paar maandjes oud, dus ze hadden best wat engine upgrades door kunnen voeren
Het ragdoll effect schijnt goed te zijn hequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:15 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Heb hem alleen maar van de politie kunnen krijgen. Al is het trouwens ook wel leuk om even te gaan honkballen met mensen op straat.![]()
het spel niet kopen, dat zal ze lerenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:15 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja maar niet gedaan... wat doe je er aan? Life suckes enzo !
Serieus goed stukje.... er wordt een hoop duidelijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:57 schreef MMaRsu het volgende:
Voor alle mensen die zeiken over glitches, framedrops en dat soort shit, lees deze thread ff door
http://developer.saintsrow.com/forums/showthread.php?t=411
Verder is dit de demo van de E3, en word optimalisatie vaak in de laatste paar maanden gedaan.
Maargoed verder is de game supervet![]()
![]()
![]()
![]()
Ja zo werkt het niet denk ik....... spel gaat wel verkopen. Ik ga de demo proberen en als het me bevalt kopen. Ik kijk ook niet echt naar framedrops of pop-ups.... sowieso vertrouw ik demo's nooit.... eindproduct is altijd beter.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:16 schreef Tain het volgende:
[..]
het spel niet kopen, dat zal ze leren![]()
Mja framedrops ligt het er heel erg aan wanneer het gebeurt, zoals bij LOTR als het alleen in hele drukke stukken gebeurt is het een stuk minder erg dan dat er niks in de buurt is en je bent naar een slideshow aan het kijken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:17 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja zo werkt het niet denk ik....... spel gaat wel verkopen. Ik ga de demo proberen en als het me bevalt kopen. Ik kijk ook niet echt naar framedrops of pop-ups.... sowieso vertrouw ik demo's nooit.... eindproduct is altijd beter.
Yup, ziet er in ieder geval beter uit dan bij GTA.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:15 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Het ragdoll effect schijnt goed te zijn he
Idd ik heb liever dat ze deze demo uitbrengen, en hun tijd besteden aan het optimaliseren van het hele spel zodat die niet uitgesteld hoeft te wordenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:12 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja wat moeten ze dan.... tijd maken voor een goede demo? Misschien wel... maar ze hebben de keuze gemaakt verder aan het spel te werken en iig een demo uit te brengen....
Ja, maar wat wil je nouquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Mja framedrops ligt het er heel erg aan wanneer het gebeurt, zoals bij LOTR als het alleen in hele drukke stukken gebeurt is het een stuk minder erg dan dat er niks in de buurt is en je bent naar een slideshow aan het kijken.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Idd ik heb liever dat ze deze demo uitbrengen, en hun tijd besteden aan het optimaliseren van het hele spel zodat die niet uitgesteld hoeft te worden.
Ik wil niks, en de demo had ik graag gedowned om zelf te kijken hoe het nu zit, maar mijn 360 is stuk en nog niet opgehaaldquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:21 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ja, maar wat wil je nouFramedrops zijn praktisch niet aanwezig op de release versie... down of haal de demo dan niet,.. weet ik veel.
In de tutorial waren ze vooral aanwezig toch door de begeleidende stem?quote:LotR had trouwens amper framedrops vond ik zelf.... af en toe wel,... VOORAL in de demo.... boeide me toen ook niet.
GTA heeft dan ook in principe geen ragdoll.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:20 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Yup, ziet er in ieder geval beter uit dan bij GTA.
Ja precies daar jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:26 schreef Tain het volgende:
[..]
In de tutorial waren ze vooral aanwezig toch door de begeleidende stem?
Zo ziet het er bij mij uitquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:49 schreef Armageddon het volgende:
Ben benieuwd hoe het er op de HDTV uitziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |