Angelquote:Op maandag 31 juli 2006 17:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
der was nog zo'n user met vanilla als avatar......
ja die jaquote:
van die I-Spy heb ik trouwens nooit gehoord....was dat ook zo'n soap?quote:
Begin maar met lezen. Alle 4 de links ff helemaal doornemen, je lacht je kapot. Ik ken t hamsterdrama dan weer niet?quote:Op maandag 31 juli 2006 17:32 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
van die I-Spy heb ik trouwens nooit gehoord....was dat ook zo'n soap?
(geef mij de hamstersoap maar btw)
Hamsteren: deeltje 2 voorals je echt niets te doen hebt maar is geen drama hoor... is hamsteradoratietopicquote:Op maandag 31 juli 2006 17:34 schreef arneaux het volgende:
[..]
Begin maar met lezen. Alle 4 de links ff helemaal doornemen, je lacht je kapot. Ik ken t hamsterdrama dan weer niet?
i-spy is ook erg grappig jaquote:Op maandag 31 juli 2006 17:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hamsteren: deeltje 2 voorals je echt niets te doen hebt maar is geen drama hoor... is hamsteradoratietopic![]()
ik ga jouw linkjes bewaren voor volgend weekend...altijd goed voor de zondag die soaptopics![]()
kies voorquote:Op maandag 31 juli 2006 17:45 schreef arneaux het volgende:
Een hamster-adoratie-topic. Ik twijfel tussen deen
smiley.
Ik denk dat ik het riagg maar even bel, het wordt me toch allemaal te veelquote:Op maandag 31 juli 2006 14:41 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Hopelijk hou je er geen 'trauma' aan over Nan![]()
![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 18:11 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het riagg maar even bel, het wordt me toch allemaal te veel [afbeelding]
quote:Op maandag 31 juli 2006 22:53 schreef Sai het volgende:
Op MSN heeft ze in ieder geval nog gewoon een oude foto staan.
quote:Op maandag 31 juli 2006 22:53 schreef Sai het volgende:
Op MSN heeft ze in ieder geval nog gewoon een oude foto staan.
Dat was het helaas wel. Ik do nog even een poging te wabcammen.quote:Op maandag 31 juli 2006 22:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
...maar vertel hoe ging rest van gesprek?
![]()
quote:Op maandag 31 juli 2006 22:57 schreef Sai het volgende:
[..]
Dat was het helaas wel. Ik do nog even een poging te wabcammen.
edit: Amber heeft je uitnodiging om een videogesprek te starten, afgewezen..
Ik kijk regelmatig naar spaanse en italiaanse zenders uit verveling , dit tot grote ergenis van mijn nu ex-vriendquote:Op maandag 31 juli 2006 22:59 schreef Sai het volgende:
Ze spreekt wel Spaans trouwens. Dat is wel tof.
quote:Op maandag 31 juli 2006 23:12 schreef arneaux het volgende:
Kijk maar uit drek komt die Pablo ff orde op zaken stellen.
![]()
Dat is ook heel erg irritant. Net als op zondagmiddag naar die rtl4 films kijken.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik kijk regelmatig naar spaanse en italiaanse zenders uit verveling , dit tot grote ergenis van mijn nu ex-vriend![]()
D8 dat hij Sandro heette Wat wil hij nou?quote:Op maandag 31 juli 2006 23:12 schreef arneaux het volgende:
Kijk maar uit drek komt die Pablo ff orde op zaken stellen.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |