ehm,die foto's is zij gewoon hoor. En denk je nou echt dat al die mannen maar verzinnen dat ze haar geneukt hebben? En die nrs die ik beld eom dr te spreken,dat stemmetje kwam wel heel erg zwoel overquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:46 schreef razzberry het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik heb genoeg gepost om haar te beledigen, zelfs een flauwe lemming geopend. Maar nu begint het heel grote vormen aan te nemen. En als een soort detective haar hele leven overhoop halen daar heb ik ook geen zin in. Het is leuk geweest naar mijn mening. Alles wordt nu aan haar toegeschreven, foto's verschijnen. Ik verplaats me naar haar positie, als alles over mij hier gepost zou worden, ik weet niet wat ik dan zou doen.
oh dan ga ik vanaaf ook ff bellenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:53 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ehm,die foto's is zij gewoon hoor. En denk je nou echt dat al die mannen maar verzinnen dat ze haar geneukt hebben? En die nrs die ik beld eom dr te spreken,dat stemmetje kwam wel heel erg zwoel over
je moet niet zo overdrijven. Er wordt ALTIJD iemand op FOK! de grond ingestampt. Ik ben het ook vaak genoeg geweest. So whatwordt je hard van
Nu weer ontopic en posten die hap
En dat is goed?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:53 schreef Zwaffel het volgende:
[..]
ehm,die foto's is zij gewoon hoor. En denk je nou echt dat al die mannen maar verzinnen dat ze haar geneukt hebben? En die nrs die ik beld eom dr te spreken,dat stemmetje kwam wel heel erg zwoel over
je moet niet zo overdrijven. Er wordt ALTIJD iemand op FOK! de grond ingestampt. Ik ben het ook vaak genoeg geweest. So whatwordt je hard van
Nu weer ontopic en posten die hap
quote:CuteSanDiegoGrl CuteSanDiegoGrl is offline
Super ELLEgirl
Stuur een bericht via MSN naar CuteSanDiegoGrl
Standaard
Was een keer in de coffeeshop en liep naar de WC, was een lange gang naartoe (erg verlaten). Staat op de hoek een jongen te roken, damn wat mooi, hoe hij tegen de muur geleund stond...mmmm...
Leek op James Dean (moderne versie) met zo'n kort leren jasje, wit overhemd en versleten jeans...Hij keek me zo verleidelijk aan, maar zei nix, blies alleen rook uit in kringetjes...
Ik wging naar de WC en toen ik eruit kwam stond hij voor de deur!! Hij begon me te zoenen en van het een kwam het ander (nogal krapjes op het toilet maar très, très passioneel...
ik heb in die situatie gezetenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:56 schreef razzberry het volgende:
[..]
En dat is goed?
Je bent hard voor haar. Ik hoop dat waneer je zelf in zo een situatie komt, je wel met genade behandeld zal worden.
quote:Ok hier komt mijn lijst, hierna zal het jullie duidelijk zijn waarom ik Sinner op mn enkel heb laten tatoeren
- Ik ben ontzettend veel drugs gebruik in mijn foute periode (cocaine, speed, zelfs een keer of 3 heroïne, maar ben er nu vanaf)
- Zonder slaappillen kom ik niet in slaap
- Zonder kalmerende pilletjes krijg ik angst en paniekaanvallen
- Kreeg al heel jong een eetstoornis (afwisselend anorexia/boulimia)
- Loop bij een psychiater die zelf geestesgestoord is
- Kan geen dag zonder sex...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |