Hij had genoeg aan een camera om zijn eigen zak te filmen... kon ie avonden lang bestuderen...quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:15 schreef Aoristus het volgende:
[..]
snap je nou waarom hij 25 jaar lang geen tv nodig had
Ik heb in 81 nog gedemonstreerdquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:20 schreef Aoristus het volgende:
wat lijkt me dat een mooie gelukszalige tijd, de krakerstijd![]()
Ja he?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:20 schreef Aoristus het volgende:
wat lijkt me dat een mooie gelukszalige tijd, de krakerstijd![]()
Een recente. Een documentaire uit 1971 over een blind-dove Duitse vrouw, van Werner Herzog. Zeg maar een schets over de mensen die zijn kunst kunnen waarderen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Wat voor hoofdfilm heeft deze knakker eigenlijk uitgekozen?
Revenge of the turds.quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Daar ben ik ook HEEL benieuwd naarquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Wat vond je van de Lucky Luik?quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja he?
Vooral als je zoals ik, voor je werk daar door de Vondelstraat moest en midden in de gevechten terecht kwam.![]()
Mooi dan kan ik vroeg gaan slapenquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een recente. Een documentaire uit 1971 over een blind-dove Duitse vrouw, van Werner Herzog. Zeg maar een schets over de mensen die zijn kunst kunnen waarderen.
Werner Herzog is wel een begrip, een graag gezien gast bij het IDFAquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Een recente. Een documentaire uit 1971 over een blind-dove Duitse vrouw, van Werner Herzog. Zeg maar een schets over de mensen die zijn kunst kunnen waarderen.
Ik vind hem een soort blokhoofd hebbenquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:24 schreef caartyaait het volgende:
Ligt het nou aan mij of heeft Joris een groot hoofd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |