uh.. ff iets verschuifen en het klinks al niet meer.. hoor je linksachter weer teveel.. dat enz...quote:Op zondag 30 juli 2006 23:11 schreef Nosh het volgende:
Als je iets verder kijkt dan een pauper creative setje, dan is 5.1 perfect, óók voor muziek.
Stoel in het midden, en genieten
Goede receiver en dvd's die geschikt zijn voor 5.1 lost al veel op. En de betere audiozaken sluiten het sowieso aan, zodat je niet met een aandachtopeisende rechter speaker zit.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:12 schreef arnold-d het volgende:
[..]
uh.. ff iets verschuifen en het klinks al niet meer.. hoor je linksachter weer teveel.. dat enz...
ik heb zelf 2.0 ,nad versterker..(geen pauperquote:Op zondag 30 juli 2006 23:11 schreef Nosh het volgende:
Als je iets verder kijkt dan een pauper creative setje, dan is 5.1 perfect, óók voor muziek.
Stoel in het midden, en genieten
heb al heel wat beluisterd maar vind nog steeds 2.0 wint het van 5.1 met muziek en dat gelft zeker vd vertserkersquote:Op zondag 30 juli 2006 23:14 schreef Nosh het volgende:
[..]
Goede receiver en dvd's die geschikt zijn voor 5.1 lost al veel op. En de betere audiozaken sluiten het sowieso aan, zodat je niet met een aandachtopeisende rechter speaker zit.
pauperquote:Op zondag 30 juli 2006 23:14 schreef Nosh het volgende:
[..]
Goede receiver en dvd's die geschikt zijn voor 5.1 lost al veel op. En de betere audiozaken sluiten het sowieso aan, zodat je niet met een aandachtopeisende rechter speaker zit.
ja tuurlijk want een 5.1 versterker met 6 speakers heeft net zo'n mooie stereo weergave als een stereo versterker met 2 speakers, voor hetzelfde geldquote:Op zondag 30 juli 2006 23:25 schreef Cybje het volgende:
Waarom niet 5.1? Als je muziek wilt luisteren, zet je gewoon 3 speakers + sub uitDoe ik hier ook.
Met 5.1 wordt denk ik vooral de combinatie 5 satelietjes + sub bedoelt in dit topic. Als ik 2 DM603's + een halve 5.1 set kon betalen + een versterker die in zowel stereo als surround goed is dan zou ik dat ook wel doen natuurlijkquote:Op zondag 30 juli 2006 23:25 schreef Cybje het volgende:
Waarom niet 5.1? Als je muziek wilt luisteren, zet je gewoon 3 speakers + sub uitDoe ik hier ook.
nou... ik denk dat je wel wat meer vermogen kan hebben voor het zelfde geld/merk in een 2.0 versterker ipv 5.1.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja tuurlijk want een 5.1 versterker met 6 speakers heeft net zo'n mooie stereo weergave als een stereo versterker met 2 speakers, voor hetzelfde geld
ja vermogen zegt natuurlijk alles......quote:Op zondag 30 juli 2006 23:28 schreef arnold-d het volgende:
[..]
nou... ik denk dat je wel wat meer vermogen kan hebben voor het zelfde geld/merk in een 2.0 versterker ipv 5.1.
zolang het maar geen philips of sony is...![]()
Da's wel anders ja. Ik heb mijn 2 front speakers van erg goede kwaliteit (nou ja, smaak valt over te twisten). Mijn achterspeakers zijn iets minder, omdat je daar toch iets minder van merkt (naar mijn ervaring). Voor muziek zet ik gewoon alleen de 2 fronts aan en de rest uit. Scheelt ook meteen een versterker aanzetten. Voor de fronts heb ik een 5 kanaals Rotel eindversterker (2 kanalen per front speaker + 1 kanaal center), voor de rear speakers heb ik een 2 kanaals Rotel eindversterker, die dus uit kan blijven bij muziek.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:27 schreef Bigs het volgende:
[..]
Met 5.1 wordt denk ik vooral de combinatie 5 satelietjes + sub bedoelt in dit topic. Als ik 2 DM603's + een halve 5.1 set kon betalen + een versterker die in zowel stereo als surround goed is dan zou ik dat ook wel doen natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |