quote:Op zondag 30 juli 2006 23:07 schreef pomtiedom het volgende:
Maar dan nog, ze kunnen 90 km per uur halen.(ik wil de duiven ook een pluspuntje geven)
Ik heb drie poezen, maar bij mij komen die krengen zelfs naar binnen als de deur open staat.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:58 schreef miss_schaapje het volgende:
ik haat duiven !!!!
een poes op je balkon laten lope
Dat is zo sfeerloos. Een valkenier? Ons complex en dat vlak achter ons stikt van de duiven. Er zitten er werkelijk honderden! Dat kost jaaaaren!quote:Op zondag 30 juli 2006 23:16 schreef Marsepein het volgende:
In een stad kun je vaak een valkenier huren, dat schijnt wel enige tijd te helpen. Mischien dat je daarmee wat kunt?
Anders gaas maken tussen balkonhek en balkon boven je?
Helpt dat ook tegen meeuwen denk je? Die zitten hier met enkele honderden te gillen en te krijzen sinds vorigjaar. Dit jaar nog meer van die moordmachines. Geen enkel ander vogeltje meer in de buurt.quote:Op zondag 30 juli 2006 23:16 schreef Marsepein het volgende:
In een stad kun je vaak een valkenier huren, dat schijnt wel enige tijd te helpen. Mischien dat je daarmee wat kunt?
De enige klustechnische manier die gegeven werd vond je sfeerloos. Ik denk dat er klustechnisch weinig aan te doen is.quote:Op maandag 31 juli 2006 11:39 schreef Electrocute het volgende:
Ik was eerder op zoek naar klustechnische oplossingen, als draadjes spannen en hoe ik zoiets aan moet pakken. Niet naar technische info over duiven
Werkt dat echt??quote:Op zondag 30 juli 2006 23:06 schreef DemonRage het volgende:
Vreedzame manier: Zet een nepuil op je balkon.
...
nee, maar t klinkt erg leukquote:
Ik weet van vogel liefhebbers dat als je het gaas zwart schildert je het een stuk minder ziet.quote:Op maandag 31 juli 2006 13:43 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou even bij een tuinspeciaalzaak zo'n net gaan halen zoals ook wel over vijvers gespannen wordt om ze te beschermen tegen Reigers
Dat dan om je balkon heen spannen. Is een stuk minder sfeerloos dan gaas, want het is vrij dun en niet zo storend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |