Dabedoelikquote:
Ik vind het wel grappig opzich, hier en daar een beetje te druk en beetje teveel stereo effect gebruikt.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:18 schreef woofercraft het volgende:
guitarist! dan ben ik exra benieuwd naar jouw mening,,,wat vind je ervan?
Wijs haar dan ffquote:Op zondag 30 juli 2006 22:22 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik vind het wel grappig opzich, hier en daar een beetje te druk en beetje teveel stereo effect gebruikt.
Er is volgens mij in MUZ een topic over eigengemaakte muziek, maar dit weet ik niet zeker..
Die jongen heeft zijn best gedaan, en maakt een vogel meer of minder uit?quote:Op zondag 30 juli 2006 22:24 schreef NightH4wk het volgende:
Hoeveel vogels worden er gewurgd in het begin?
En bij trance vind ik "less is more"..quote:Op zondag 30 juli 2006 22:26 schreef Kluupkluup het volgende:
Er zit geen climax (of een opbouw ernaar toe) in.. Waadoor het eentonig klinkt..
Te weinig fatsoenlijk referentiemateriaalquote:
Ik kon niks vinden, maar het is sowieso wel een leuk idee dus:quote:
Ik ook, trancequote:Op zondag 30 juli 2006 22:33 schreef Danny het volgende:
ow, vergat er wel bij te zeggen dat ik sowieso een teringhekel heb aan trancerommel
ik ook. ik vind 't daadwerkelijk een tiefusnummerquote:Op zondag 30 juli 2006 22:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik ook, trance
Maar ik geef wel een eerlijke mening
Maaaaaaaaaar,quote:Op zondag 30 juli 2006 22:39 schreef Danny het volgende:
[..]
ik ook. ik vind 't daadwerkelijk een tiefusnummer
mja, als 't een lekker wijf is kan het zijn dat ik me nog bedenk, maar tot ik naaktfoto's heb gezien blijft mijn mening nog even ongewijzigd...quote:
Vrouwen moeten geen muziek maken en MP3's posten. Die moeten fotomateriaal posten in US en in KPD.quote:
Foto's!quote:Op zondag 30 juli 2006 22:05 schreef woofercraft het volgende:
yvonne, ik ben een vrouw
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |