Mocht deze post geen spam zijn , kan ik Engelse kranen afraden.quote:Op woensdag 5 oktober 2011 19:51 schreef Amanda_Visscher het volgende:
Ik weet dat er al een tijdje niet in dit topic is gepost, maar de tips erin zijn wel erg handig.
Wij zijn op zoek naar een vrijstaand bad, op pootjes.
Nu hadden we deze site gevonden:lalalala! maar ik vind er weinig over.
Iemand hier toevallig ervaring met deze winkel?
Dank!
Maar ¤12.500? Ik was ¤13.000 kwijt voor een toilet(1,5 x 2 meter) en badkamer. Alles inclusief V&B Subway sanitair(2 toiletpotten met softclose deksels, urinoir, 3 wastafels en bad van 180x80), tegelwerken en een inloopdouche. Armaturen allemaal Grohe (Rainshower, Relexa, Lineara).quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 13:54 schreef Elsvankan het volgende:
Mijn badkamer heeft in totaal maar ¤12.500,- gekost, mét bad, inloopdouche, wasbak (1 m. breed!) grohe mengkranen (behalve die engelse, bij de wasbak), tegels én uitvoering.
Als jullie doorverwezen willen worden hoor ik het wel ;-)
Of deze kranen praktisch zijn is is de vraag, om je vinger goed onder de hevel te kunnen zetten heb je echt wel meer ruimte nodig. Je hebt pak en beet 12mm. over, daar ga je je vinger niet gemakkelijk tussen krijgen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:46 schreef pro66 het volgende:
Wij zijn voor onze badkamer op zoek gegaan naar design wastafelkranen. Wij kwamen de volgende site tegen waar we geslaagd zijn: http://www.waterval-kraan(...)afelkraan-stone.html De modellen die aangeboden worden zijn aan de dure kant, echter hebt ik deze modellen nog nergens anders gezien.
Volgens mij steekt ie aan de voorkant wat uitquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:02 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Of deze kranen praktisch zijn is is de vraag, om je vinger goed onder de hevel te kunnen zetten heb je echt wel meer ruimte nodig. Je hebt pak en beet 12mm. over, daar ga je je vinger niet gemakkelijk tussen krijgen.
Moet je eerst de hevel naar links of rechts draaien om hem fatsoenlijk te kunnen bedienen.
Gut ja, je hebt gelijk. Eentje niet in ieder gevalquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:04 schreef Markster het volgende:
[..]
Volgens mij steekt ie aan de voorkant wat uit
Neemt niet weg dat het gewoon foeilelijke kranen zijn, vooral voor die prijs.
Maarja, design he
kraan al irl gezien?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:50 schreef pro66 het volgende:
De hendel steek inderdaad een beetje uit, hiermee is de kraan naar onze mening gemakkelijk te bedienen. Duidelijk dat smaken verschillen
Moet je mij vragen, jij komt met die meuk hierquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:07 schreef pro66 het volgende:
kraan al irl? Nee niet gezien. Waar kan ik die vinden.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:21 schreef pro66 het volgende:
Omdat ik hem gekocht heb en nu dagelijks gebruik.
Dit is idd wel een redelijk "huh whut" momentquote:
Jij koopt altijd dingen zonder het gezien te hebben? Vind een kraan van 250 euro nogal duur als je niet eens weet hoe die aanvoeltquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:07 schreef pro66 het volgende:
kraan al irl? Nee niet gezien. Waar kan ik die vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |