omdat ik na 6 jaar weleens wat anders wilde proberen, heb nu een fender telecaster.quote:Op zondag 30 juli 2006 21:22 schreef Vegitto het volgende:
Ik heb misschien wel interesse. Waarom doe je 'm weg?
Dan doe je toch echt iets verkeerds. Op mijn strat kan ik nog gemakkelijk bij de 20 en 21e fretquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:39 schreef Vegitto het volgende:
Tot hoe ver loopt de hals door? In andere woorden, tot hoe ver kun je fatsoenlijk spelen? Bij de Fender Stratocaster merkte ik dat het heel moeilijk spelen werd na het ~15de fret.
Gekraak van potmeters/switch kan je simpel oplossen met wat WD40 spray. Het smeert, en het kraken is dan helemaal weg.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:24 schreef Mbrinkman het volgende:
Is hij electrisch verder helemaal goed ? Geen gekraak van potmeters etc ?
Een gitaar verliest 1 keer zijn waarde en dat is zodra hij de winkel uit is. Daarna maakt het niks meer uit als hij maar in goede staat blijft. Gitaren worden niet slechter met de jaren... Dus of hij nou 1 of 6 jaar oud was, dat maakt niet uit. 200-230 is een mooie vraagrprijs, 100 lijkt me een beetje belachelijkquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:16 schreef Thomasumo het volgende:
leuk speeltje. Een gitaar als deze verliest wmb in 6 jaar wel meer dan jouw vraagprijs aan waarde. 100¤ geboden. (na bezichtiging)
ok, succes dan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:09 schreef Funkdude het volgende:
[..]
Een gitaar verliest 1 keer zijn waarde en dat is zodra hij de winkel uit is. Daarna maakt het niks meer uit als hij maar in goede staat blijft. Gitaren worden niet slechter met de jaren... Dus of hij nou 1 of 6 jaar oud was, dat maakt niet uit. 200-230 is een mooie vraagrprijs, 100 lijkt me een beetje belachelijk![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |