abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40332168
Ik heb een irritant probleem met Eneco...

Ik ben pas in een volledig eigen betrekking gaan wonen. de vorige bewoner, die ook student was, heeft flink energie verbruikt op dit adres. Dit kwam neer op een maandtermijn van 264 euro per maand.

Echter kan ik aantonen dat ik een kleine 60 euro per maand verbruik, en ga dan akkoord met een maandtermijn van 70 euro.

Inmiddels al flink wat brieven heen en weer gegaan, puur omdat ze telkens weer nieuwe fouten maken.

Het kost mij enorm veel tijd en aandacht om dit allemaal bij te houden, voordat ze ineens een deurwaarder sturen of iets dergelijks... Ik vindt dit puur laster wat ze doen. En jah, ze weten natuurlijk ook dat mijn airconditioning niets zonder stroom doet.

Ik heb het idee om naar een advocaat te stappen met het probleem, en eens zorgen dat ze het nu eens netjes oplossen... Ze hebben mij inmiddels toegezegd de maandtermijnen allemaal naar 70 euro per maand te zetten, en hebben ze inmiddels vier maandtermijnen geprobeerd te factureren (bijna allemaal foute). Dus zou ik 280 tot nu toe aan hun moeten betalen. Ik had al 230 euro totaal betaald, en zou dan nog 50 euro moeten betalen.

Echter hebben ze zelf ook nog nauwelijks overzicht, want als ik hun overzicht bekijk, heb ik geen zin om uit te zoeken hoe hun die gebruiken (zo rommelig).

Weet iemand of hier een bepaald beschermingsrecht voor is, of zou ik lid moeten worden van de consumentenbond!
pi_40332198
Wees blij dat je geen rekening van 2 miljoen hebt
Mijn pentium owned jou AMD!
Dat weet toch iedereen!!!! :D
  zondag 30 juli 2006 @ 20:44:48 #3
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_40332218
Stel een brief op met de afspraken zoals die gemaakt zijn en stuur die op, vraag in de brief om een bevestiging en doe tot die tijd niets. Je zou 'm eventueel ook nog aangetekend kunnen versturen.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  zondag 30 juli 2006 @ 20:58:28 #4
104583 cyberstalker
Een krachtig neen!
pi_40332683
quote:
Op zondag 30 juli 2006 20:44 schreef Doe_De_Kameel het volgende:
Ja nee haha .
Hope for the best, prepare for the worst.
pi_40332999
quote:
Op zondag 30 juli 2006 20:44 schreef arneaux het volgende:
Stel een brief op met de afspraken zoals die gemaakt zijn en stuur die op, vraag in de brief om een bevestiging en doe tot die tijd niets. Je zou 'm eventueel ook nog aangetekend kunnen versturen.
Dit heb ik reeds al vaak gedaan, maar ze willen het gewoon niet snappen denk ik. Ze reageren net zo droog als bij die vent met twee miljoen euro:

"U moet eerst de rekening betalen, en dan bekijken we uw bezwaar"

Zie je het al zitten?
pi_40334394
vragen naar een 2elijner of een teamleider
pi_40338364
Zijn hier niet instantie's voor,waar je een klacht kunt indienen? ik dacht www.dte.nl
die behandelen de klacht en geven eventueel een boete!
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_40370237
Ik heb inmiddels een ander adresje gekregen:

Geschillencommissie Openbare Nutsbedrijven.
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
070-3105310

Die ga ik is ff aanschrijven, kijken wat deze mensen er van zeggen!
pi_40370854
en consumentenbond
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 31 juli 2006 @ 23:52:44 #10
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_40370910
quote:
Op zondag 30 juli 2006 21:08 schreef Underverse het volgende:

[..]

Dit heb ik reeds al vaak gedaan, maar ze willen het gewoon niet snappen denk ik. Ze reageren net zo droog als bij die vent met twee miljoen euro:

"U moet eerst de rekening betalen, en dan bekijken we uw bezwaar"

Zie je het al zitten?
Ik zou gewoon echt absoluut niet betalen, echt niet. En als ze je afsluiten naar Essent zelfgaan.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_40371799
Ik kan je een ding zeggen over Eneco, ik durf me handen in het vuur te steken, dat Eneco 1 van de beste energiebedrijf is

Zelf hebben wij ons hele leven al Eneco, en het komt zelden voor dat je een stroomstoring krijg
Daarintegen hoor je het bij Essent en al die andere bedrijven veel meer
Vandaar verdiend Eneco op dat gebied:

Respect
pi_40373201
je doet iets verkeerd, 1 foontje en je kunt je maandlasten verlagen, doe ik al jaaaaaren, no problemo
pi_40373306
quote:
Op zondag 30 juli 2006 20:44 schreef Doe_De_Kameel het volgende:
was dat grappig bedoeld?
ha ha
0023
pi_40417486
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 00:16 schreef RicoRabbit het volgende:
Ik kan je een ding zeggen over Eneco, ik durf me handen in het vuur te steken, dat Eneco 1 van de beste energiebedrijf is

Zelf hebben wij ons hele leven al Eneco, en het komt zelden voor dat je een stroomstoring krijg
Daarintegen hoor je het bij Essent en al die andere bedrijven veel meer
Vandaar verdiend Eneco op dat gebied:

Respect
Ja, dat is wel een ander verhaal dan waar ik het over heb... Wat dat betreft heb je wel gelijk, maar het is een beetje offtopic!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')