www.freefestival.nlquote:Op zondag 30 juli 2006 20:09 schreef Katana het volgende:
Welke festival was het?
edit:
Of heet het free festival?
Voorgaande jaren was het gewoon een klein gezellig feestje, maar dit jaar was het echt absurd gewoonquote:Op zondag 30 juli 2006 20:12 schreef seto het volgende:
Als het gratis is dan kan je wel verwachten dat er dat soort mensen op af zullen komen![]()
Mee eens. Almere is echt de grootste pauperplek van Nederland. 'Gratis' is voor veel van dat soort mensen een magisch toverwoord.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:19 schreef jimjim1983 het volgende:
een gratis festival
in almere
natuurlijk komen daar bijna alleen maar debielen
dat doen ze helaas wel vakerquote:Op zondag 30 juli 2006 20:24 schreef postmortum het volgende:
en dan die intofilm op de site alles in het engels en dan de locatie op zijn nederlands uitgesproken![]()
ONZINquote:Op zondag 30 juli 2006 20:12 schreef seto het volgende:
Als het gratis is kan je wel verwachten dat er dat soort mensen op af zullen komen![]()
Wel eens op Parkpop geweest? Nee dus..dat blijkt.quote:Op zondag 30 juli 2006 20:12 schreef seto het volgende:
Als het gratis is kan je wel verwachten dat er dat soort mensen op af zullen komen![]()
quote:Op zondag 30 juli 2006 22:04 schreef Misanthropist het volgende:
moet je dit lezen
http://partyflock.nl/report/8347
quote:Hoe dan ook: ROCKIT OPEN AIR RULES en Gemeente Almere maakt uw borst maar nat want er komt een vette claim van deze kant.
Geweldig? Ik krijg hier last van een geweldige plaatsvervangende schaamtequote:Op zondag 30 juli 2006 22:15 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wow, een claim! Geweldig toch! De naïviteit!
iddquote:Op zondag 30 juli 2006 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
Tevens zijn het 2 graflelijke pillenbekkies die dat gepost hebben![]()
Ik vind het prachtig om te zien, dat soort simpele mensen, die op hun eigen manier heel "intilegent" overkomen!quote:Op zondag 30 juli 2006 22:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geweldig? Ik krijg hier last van een geweldige plaatsvervangende schaamte
Tevens zijn het 2 graflelijke pillenbekkies die dat gepost hebben![]()
waarom?quote:Op maandag 31 juli 2006 13:53 schreef Misanthropist het volgende:
overigens blijf ik het wel uiterst grappig vinden om mensen midden op de middag al vol naar de tering te zien gaan, zo uiterst sneu
omdat het ten eerste überhaupt niet nodig is om doping te gebruiken en ten tweede vind ik het niet erg als je het doet om je lekker te voelen, maar overdag vind ik toch wat ver gaan. om het nachtje door te halen onder de pillen kan ik me voorstellen, maar overdag krijg ik die eindjes niet bij elkaarquote:
mja, of je nou overdag kats van de pad gaat en 's nachts slaapt of 's nachts kats van de pad gaat en 's ochtends slaapt, dat maakt me niks uitquote:Op maandag 31 juli 2006 17:07 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
omdat het ten eerste überhaupt niet nodig is om doping te gebruiken en ten tweede vind ik het niet erg als je het doet om je lekker te voelen, maar overdag vind ik toch wat ver gaan. om het nachtje door te halen onder de pillen kan ik me voorstellen, maar overdag krijg ik die eindjes niet bij elkaar![]()
dus je bent de hele dag blijven kijken om speciaal een topic te openen op fok hoe zielig je bentquote:Op zondag 30 juli 2006 20:08 schreef Misanthropist het volgende:
Wat een klotebedoeling is dat geworden zeg!
1. De mensen
Je zag ongeveer niets anders rondlopen dan gasten die er uit zagen alsof ze sinds hun 8e dagelijks niets anders doen dan in de sportschool zitten (en ook uit hun ogen keken alsof ze de sportschool boven hun IVBO verkozen en deze niet eens wisten te halen
Uiteraard loopt r dan een ordinaire hoer bij van een leeftijd van 30-50 (niet altijd te achterhalen zeg maar) met een gore zonnebankbruine huid, overal tatoeages en geblondeerd haar
2. De muziek
Softe bedoeling. Ik viel tijdens het lopen bijna in slaap
3. Het weer
Ook gewoon ruk (kijk maar naar buiten).
Erg jammer, ik was om 16 uur weer thuis, terwijl ik me had verheugd op een gezellig dagje feest vieren![]()
nee slappe, was om een uur of vier weer thuis. was half 2 binnen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:29 schreef MLF het volgende:
[..]
dus je bent de hele dag blijven kijken om speciaal een topic te openen op fok hoe zielig je bent
loser![]()
Wist je van te voren wie er draaiden?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:38 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
nee slappe, was om een uur of vier weer thuis. was half 2 binnen.
nope, had wel iets gelezen van een bas en ram tent, maar verder niet echt neequote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:41 schreef arneaux het volgende:
[..]
Wist je van te voren wie er draaiden?
Verkapt " kijk-mij-stoer-zijn-met-mijn-gratis-tickets"-postquote:Op zondag 30 juli 2006 21:58 schreef RipCore het volgende:
Wat de TS beschrijft, dat lijkt Dance Valley wel... Ook zo'n pauperbedoening met allemaal van die zolen....
Gelukkig waren mijn kaartjes gratis...
Randy Katana met Fancy Fair waarschijnlijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:44 schreef Misanthropist het volgende:
en verder zegt een randy katana me nou niet echt veel ofzo, ik zou 'm niet eens herkennen zeg maar, maar het schijnt een ontzettend bekende dj te zijn
ik weet wel dattie op een cd staat die ik een paar jaar terug gekocht heb![]()
zou best kunnen jahquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:54 schreef arneaux het volgende:
[..]
Randy Katana met Fancy Fair waarschijnlijk.
Verkapt kijk-mij-ik-koop-cd's-topic?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:44 schreef Misanthropist het volgende:
ik weet wel dattie op een cd staat die ik een paar jaar terug gekocht heb![]()
verkapt ik-steel-geen-muziek-post jahquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:59 schreef rrrik het volgende:
[..]
Verkapt kijk-mij-ik-koop-cd's-topic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |