www.k3.be -> voor al uw K3 merchandise!
quote:En het zijn ook allemaal typeaanduidingen van Honda Motorcycles Co.
Op dinsdag 25 december 2001 13:23 schreef MacBeth het volgende:
K3?K1 is een groot kickboks-evenement
K2 is een grote berg
K3 is een grote?
quote:Te lang in de KOU gestaan deze week
Op dinsdag 25 december 2001 13:20 schreef Marble het volgende:
Niet, K3 rules!
Okee de liedjes hebben een schandalig laag niveau, de teksten zijn te kinderachtig voor woorden en de zangeressen dragen kleren voor 14 jarigen.
Maar wat maakt het uit, zolang ze het maar van tv/radio halen mogen ze van mij zoveel miljoenen albums verkopen als ze zelf willen.
Snappen jullie dat meisjes van een jaar of 8-10 nog geen boodschap hebben aan 'echte' muziek, zoals jullie dat zouden noemen. Die willen gewoon een stel leuke meisjes die ze als voorbeeld kunnen zien, een soort van grote zussen. En de liedjes zijn gewoon vrolijk, ongecompliceerd.
Ik vind het ook niks, maar waarom zulke reacties? Als je kleine buurmeisjes het leuk vind heb jij er toch geen last van.
Goh hebben jullie vroeger nooit dat soort muziek geluisterd (smurfenhouse anyone? )
Tis allicht beter dan dat gejammer van die gitaren..
quote:Tsja... smaken verschillen? Ik word persoonlijk errug vrolijk van een stukje ska of punk "gitaargejammer". Maar ik kan echt gemeend scheurend gejammer uit de grond van iemands hart iig meer waarderen dan een vrolijk pop-deuntje wat door een overbetaalde songwriter is geschreven en gezongen door 3 huppelkutjes die geen enkele binding met hun muziek hebben.
Op dinsdag 25 december 2001 17:26 schreef Frenkie het volgende:Tis allicht beter dan dat gejammer van die gitaren..
quote:Tijn has spoken!
Op dinsdag 25 december 2001 17:33 schreef Tijn het volgende:[..]
Tsja... smaken verschillen? Ik word persoonlijk errug vrolijk van een stukje ska of punk "gitaargejammer". Maar ik kan echt gemeend scheurend gejammer uit de grond van iemands hart iig meer waarderen dan een vrolijk pop-deuntje wat door een overbetaalde songwriter is geschreven en gezongen door 3 huppelkutjes die geen enkele binding met hun muziek hebben.
* red-dragon is het er helemaal mee eens!
Excuses voor het eventuele slaapgebrek...
quote:Wat een schattige hondjes! Jammer van die meiden eigenlijk. Een hondenband? Oh, nee, wacht, die meiden zijn dus K3
Op vrijdag 28 december 2001 00:51 schreef Jerommeke het volgende:
Nou ze staan niet mis als wallpaper![]()
wel ietsiepietsie opgeFok!t
Is kinderherrie, maar ja, daar is het dan ook wel exact op gemikt. Vraag me af hoe moeilijk het is die zooi geremixt te krijgen... Voor de rest mogen ze van mij zingen/spelen wat ze willen, zolang ik maar niet in de buurt hoe te zijn. dit is dan ook meteen een waarschuwing voor dat buurmeisje dat het misschien mooi vind: Ik kon dat takke radiotje van de compleet naar het wahala rammen als ik ook maar 1 noot K3, K4, of KC hoor!
en een voordeel, ze mogen niet praten met volle mond
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |