Wat wil je er dan verbeterd aan hebben?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:33 schreef Blaxje het volgende:
20"
Maar ik zit zo eens te denken he. Wanneer gaat Apple z'n keyboard nou eens updaten? Dat is echt te lang geleden.
Die lelijke schuine letters en ik wil flat toetsen zien.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:34 schreef Furious het volgende:
[..]
Wat wil je er dan verbeterd aan hebben?![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:40 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Die lelijke schuine letters en ik wil flat toetsen zien.![]()
Late reactie, maar ik heb een Mac Mini besteld.quote:
ergonomie?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:34 schreef Furious het volgende:
[..]
Wat wil je er dan verbeterd aan hebben?![]()
Die tobo vind ik niet zo mooi.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:36 schreef tonks het volgende:
Koop gewoon een logitech noobies!
uitgebreiderquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:20 schreef classpc het volgende:
[..]
Late reactie, maar ik heb een Mac Mini besteld.
er is een middenweg tussen baksteen model en doorgeslagen ik-verdeel-mijn-toetsenbord-in-twee-stukken-zodat-ik-met-mijn-linkerhand-bij-mijn-rechterschouder-moet-typen-toetsenbord.quote:
Ik neem aan een Duo. Wat moet je met een solo?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:41 schreef Xilantof het volgende:
[..]
uitgebreider
Intel Solo? Duo? Hoeveel RAM?
En bedanktquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:43 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik neem aan een Duo. Wat moet je met een solo?![]()
512MB DDR2, 60GB SATA schijf en een combo-drive.quote:
Is het je eerste Mac ervaring?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:51 schreef classpc het volgende:
[..]
512MB DDR2, 60GB SATA schijf en een combo-drive.
Uit elkaar halen en processor-upgraden naar een Merom of Conroe, zoals iemand op een of andere site laatst deed.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:43 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik neem aan een Duo. Wat moet je met een solo?![]()
Het is mijn eerste ervaring. Daarom leek het me het handigste om een goedkope te nemen zodat ik niet een hoop geld kwijt ben als het tegen blijkt te vallen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |