Die vakantiereiswijzer is ook echt bullshit.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:30 schreef ivetje het volgende:
Op vakantiereiswijzer staat hij onder club armar en krijgt een 6.7 als algemene indruk. Mja, ik ga zowiezo niet naar een hotel wat op die site minder dan een 7.5 scoort eerlijk gezegt. Volgende keer toch maar even daar kijken voor je iets boekt, je hebt er best vaak wat aan en de info klopt meestal wel
Daar kijk ik verder ook niet echt naar, die punten (alleen die algemene indruk, en als die laag is leest ik de rest nog wel even door). Als je de reacties leest zie je heel vaak hetzelfde probleem terug komen, en dan kan je er wel vanuit gaan dat dat ook klopt. Bij dit hotel veel geklaag over eten, animatie en schoonmaak. Daar zal vast wel een kern van waarheid inzittenquote:Op maandag 31 juli 2006 15:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die vakantiereiswijzer is ook echt bullshit.
"Wow, ik had het echt naar m'n zin!!" Allemaal tienen gelijk.
"Ik heb wel eens beter gehad..." En allemaal éénen....
quote:Op maandag 31 juli 2006 15:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die vakantiereiswijzer is ook echt bullshit.
"Wow, ik had het echt naar m'n zin!!" Allemaal tienen gelijk.
"Ik heb wel eens beter gehad..." En allemaal éénen....
Klopt 6.7, maar waar ze dat vandaan halen ?quote:Op maandag 31 juli 2006 15:30 schreef ivetje het volgende:
Op vakantiereiswijzer staat hij onder club armar en krijgt een 6.7 als algemene indruk. Mja, ik ga zowiezo niet naar een hotel wat op die site minder dan een 7.5 scoort eerlijk gezegt. Volgende keer toch maar even daar kijken voor je iets boekt, je hebt er best vaak wat aan en de info klopt meestal wel
Ja, ik heb het idd gelezen. Dat management daar schijnt nogal te rommelen waardoor het flink achteruit is gegaan. Hoewel ik op de overige pagina's ook wel veel lees over het eten etc. dat dat erg eentonig is.quote:Op maandag 31 juli 2006 15:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Klopt 6.7, maar waar ze dat vandaan halen ?
Vorige zomer schijnt het best ok te zijn geweest. Nu nieuwe manager en zelfs mensen die er vaker kwamen vonden het kut. Check de laatste paar punten van dat hotel maar eens......
quote:Op maandag 31 juli 2006 16:48 schreef anisubs het volgende:
TS, dit had je toch kunnen verwachten als je naar een low-budget 4sterren hotel in Turkije gaat.
Als je ECHT kwaliteit wil, dan moet je naar de VS gaan
1: Het was geen low-budget hotelquote:Op maandag 31 juli 2006 16:48 schreef anisubs het volgende:
TS, dit had je toch kunnen verwachten als je naar een low-budget 4sterren hotel in Turkije gaat.
Als je ECHT kwaliteit wil, dan moet je naar de VS gaan
750 euro voor 12 dagen half pension vind ik een normale prijs. All inclusive vind ik dit meer een prijs voor 7 dagen, je had het kunnen weten dus. Zeker ook nooit van www.vakantiereiswijzer.nl gehoord? Voorbereiding is gewoon noodzakelijk als je naar een vakantieland als turkije gaat.quote:Op zondag 30 juli 2006 17:56 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
750 euro voor 12 dagen niet bepaald goedkoop dacht ik zo![]()
En jij: Zeker Scheveningen dit jaar ?
Pizzakoppo: Nee, ander hotel.
Nou vorig jaar 450 euro betaald voor half pension in Turkije. Kamer was 2x zo groot en hotel was 1000x zo relexed.quote:Op maandag 31 juli 2006 17:02 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
750 euro voor 12 dagen half pension vind ik een normale prijs. All inclusive vind ik dit meer een prijs voor 7 dagen, je had het kunnen weten dus. Zeker ook nooit van www.vakantiereiswijzer.nl gehoord? Voorbereiding is gewoon noodzakelijk als je naar een vakantieland als turkije gaat.
Briljant !!quote:Op zondag 30 juli 2006 17:51 schreef RobertoCarlos het volgende:
Moet je echt deze link eens bekijken, is briljant.
Zal je vast wel herkennen.
-knip linkje -
Ik heb voor die prijs ook all in gezeten in Bodrum 12 dagen. We hebben een heerlijke vakantie gehad in een prachtig hotel met leuk personeel etc. Gerenoveerde kamers met flatscreen aan de muur, waskommen ipv een gewone wastafel. Is dus helemaal niet slecht ofzo. Dit was ons hotel : http://www.vakantiereiswi(...)5/club-voyage-charm/quote:Op maandag 31 juli 2006 17:02 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
750 euro voor 12 dagen half pension vind ik een normale prijs. All inclusive vind ik dit meer een prijs voor 7 dagen, je had het kunnen weten dus. Zeker ook nooit van www.vakantiereiswijzer.nl gehoord? Voorbereiding is gewoon noodzakelijk als je naar een vakantieland als turkije gaat.
Bekend fenomeen.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
Mijn anus doet pijn man !
Omdat ik al een week aan de racekak zit van het eten in Turkije.
Bij elke veeg doet mijn gat zo'n pijn he..... Alsof ze er een heipaal in rammen![]()
![]()
![]()
Ik ben ook in Marmaris geweestquote:Op maandag 31 juli 2006 18:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Bekend fenomeen.
Ik ben een keer na Marmaris 5 weken aan de schijt geweest![]()
Heb je Lasagne bij de Brothers gegeten??quote:
dat krijg je als je darmen alleen tegen aardappelen kunnenquote:Op maandag 31 juli 2006 18:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Bekend fenomeen.
Ik ben een keer na Marmaris 5 weken aan de schijt geweest![]()
nee we hadden all-in.quote:Op maandag 31 juli 2006 18:54 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Heb je Lasagne bij de Brothers gegeten??
Dan ben je namelijk echt de lul![]()
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Die kok daar was aan het koken he. Vielen er allemaal zweetdruppels van zijn hoofd in het eten![]()
![]()
Wij (met 7 man) zijn niet ziek geweestquote:Op maandag 31 juli 2006 18:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
Mijn anus doet pijn man !
Omdat ik al een week aan de racekak zit van het eten in Turkije.
Bij elke veeg doet mijn gat zo'n pijn he..... Alsof ze er een heipaal in rammen![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |